EC 4-Ever Electrocompaniets venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Jeg har hatt brokoblede AW120, forsøkte å bruke disse på B&W N803. Helt håpløst, forsterkerne klarte overhodet ikke å ta kontroll over Nautilusene. Brokobling av denne typen er en snarvei til flere watt, men da de bare "ser" halve impedansen og ikke er spesielt strømsterke, blir det ofte en stor utfordring med litt krevende høyttalere.

    Hadde aldri kjøpt noen av dem uten å høre dem på egne høyttalere først, som Musicbear sier.
    Var dette M-varianten fra Tau eller fra Skårer? Dette er jo epler og bananer.....
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.099
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har hatt brokoblede AW120, forsøkte å bruke disse på B&W N803. Helt håpløst, forsterkerne klarte overhodet ikke å ta kontroll over Nautilusene. Brokobling av denne typen er en snarvei til flere watt, men da de bare "ser" halve impedansen og ikke er spesielt strømsterke, blir det ofte en stor utfordring med litt krevende høyttalere.

    Hadde aldri kjøpt noen av dem uten å høre dem på egne høyttalere først, som Musicbear sier.
    Var dette M-varianten fra Tau eller fra Skårer? Dette er jo epler og bananer.....
    Fra Skårer.
     

    J.O

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.02.2007
    Innlegg
    652
    Antall liker
    453
    Torget vurderinger
    24
    Hei.
    Sliter med mekanisk brum i min emc 1 up CD spiller noen som har noen tips?
    Jeg har DC-filter så det ikke likestrøm ute å går..
    Det ble verre etter oppgradering av strømforsyningen.

    Mvh J.O
    Fant hovedgrunnen til brumingen. Den ene trafoen var litt løs, fikk festet denne så hjalp det betraktelig.....
     

    anderstollefsen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    193
    Antall liker
    136
    Sted
    Ålgård
    Torget vurderinger
    3
    Nei, de er bygget om til monoblokker innvendig av Ec på Tau.
    Hva mener du selv om disse opp mot NEMO?
    Større lyttebank, men de påstår noe annet i NEMO utgjør det som skal gjøre de enda bedre - jeg vet ikke.
    Iflg Volker Hunger som er teknisk sjef på EC, og som jeg har hatt mye kontakt med sier han at de er helt identisk like, utenom at strømforsyning i Nemo er plassert på en annen måte. Den står på en egen skinne og er vel kapslet. En brokoblet 250R har 40.000uF større lyttebank og er vel i så måte enda sterkere enn Nemo. Ellers er de elektrisk helt like. Mine har 6dB høyere gain, da jeg ikke ønsket å få modifisert dette. Effektmessig yter også en brokoblet 250 i overkant av 800wpc/8ohm.
    Har ikke testet dem opp mot hverandre, men jeg kan ikke forstå at det skal være store forskjellen?
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Nei, de er bygget om til monoblokker innvendig av Ec på Tau.
    Hva mener du selv om disse opp mot NEMO?
    Større lyttebank, men de påstår noe annet i NEMO utgjør det som skal gjøre de enda bedre - jeg vet ikke.
    Iflg Volker Hunger som er teknisk sjef på EC, og som jeg har hatt mye kontakt med sier han at de er helt identisk like, utenom at strømforsyning i Nemo er plassert på en annen måte. Den står på en egen skinne og er vel kapslet. En brokoblet 250R har 40.000uF større lyttebank og er vel i så måte enda sterkere enn Nemo. Ellers er de elektrisk helt like. Mine har 6dB høyere gain, da jeg ikke ønsket å få modifisert dette. Effektmessig yter også en brokoblet 250 i overkant av 800wpc/8ohm.
    Har ikke testet dem opp mot hverandre, men jeg kan ikke forstå at det skal være store forskjellen?
    Artig å høre. Og Volker er en usedvanlig hyggelig kar, sikkert dyktig også. Lurer på, forresten, om EC burde solgt direkte til kunde, som Gato Audio har begynt med - ned ca. 40 % i pris. De som skal ha EC vet hva det er, liker både lyden og designet og sikkert også made in Norway. En videreutvikling av 4.8 med streaming & DAC innabords hadde vært snadder :)
     

    anderstollefsen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    193
    Antall liker
    136
    Sted
    Ålgård
    Torget vurderinger
    3
    Nei, de er bygget om til monoblokker innvendig av Ec på Tau.
    Hva mener du selv om disse opp mot NEMO?
    Større lyttebank, men de påstår noe annet i NEMO utgjør det som skal gjøre de enda bedre - jeg vet ikke.
    Iflg Volker Hunger som er teknisk sjef på EC, og som jeg har hatt mye kontakt med sier han at de er helt identisk like, utenom at strømforsyning i Nemo er plassert på en annen måte. Den står på en egen skinne og er vel kapslet. En brokoblet 250R har 40.000uF større lyttebank og er vel i så måte enda sterkere enn Nemo. Ellers er de elektrisk helt like. Mine har 6dB høyere gain, da jeg ikke ønsket å få modifisert dette. Effektmessig yter også en brokoblet 250 i overkant av 800wpc/8ohm.
    Har ikke testet dem opp mot hverandre, men jeg kan ikke forstå at det skal være store forskjellen?
    Artig å høre. Og Volker er en usedvanlig hyggelig kar, sikkert dyktig også. Lurer på, forresten, om EC burde solgt direkte til kunde, som Gato Audio har begynt med - ned ca. 40 % i pris. De som skal ha EC vet hva det er, liker både lyden og designet og sikkert også made in Norway. En videreutvikling av 4.8 med streaming & DAC innabords hadde vært snadder :)
    De har vel begynt med å selge direkte på nettsidene sine? det er jo et steg i riktig retning med tanke på pris. ser at alt har steget et par tusenlapper, men et fordyrende mellomledd hjelper uansett ikke. ser det er samme pris hos ec som i butikk. jeg vet at Ec styrer det meste av prisene i butikkene, og det er lite butikkene kan gjøre med prisen. om prisen på hver enkelt Ec komponent er dyr/rimelig kan jo diskuteres. en ting er vel helt sikkert, at det slites med salg av HiFi generelt og rekrutteringen er vel heller laber. Det er vel langt mellom de som bruker konfirmasjonspengene sine på HiFi nå til dags, slik som mange gjorde før i tiden
     

    Graks

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2004
    Innlegg
    628
    Antall liker
    476
    Noen som mer info om ECi 80? Er visst en ny integrert på vei...?
     

    Harald HM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Innlegg
    2.251
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Melder meg inn i tråden her.

    Litt pussig at det har tatt så mange år før jeg kom så langt som å kjøpe noe fra Electrocompaniet.

    Husker jo EC som et (uoppnåelig?) høydepunkt når det gjaldt å gjengi god musikk (på 70-80-tallet). Sjøl var jeg happy med en NAD 2030, norsk den også.

    Så det er nesten godt å vende tilbake til gode norske elementer etter mange år med ulike utenlandske, og lytte til alle LP-er gjennom en ECP 2.

    (Ca 70 timer innspilling gjenstår, i følge «noen», men allerede nå skimrer kvaliteter jeg setter høyt).

    Bruker St. hanshelgen i striregn til litt innehygge:cool:
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Noen som mer info om ECi 80? Er visst en ny integrert på vei...?
    Under siste Horten messa røpet de at mottakelsen av ECi 6-forsterkeren inspirerte de til en modell med enda større forsterkerkraft. Jeg spår det er dette, enten den vil hete ECi 8 eller ECi 80.

    Jeg tror gode gamle EC vil vise hva de står for - hva de kan og hvilken vilje de har til å være i markedet - de neste månedene.

    Skulle likt å vite, om gamle EC er et så godt, kjært og innarbeidet merke, at de kunne gått samme veien som nå Gato Audio gjør, med direkte salg til forbruker med betydelige lavere priser som følge av et spart salgsledd.
     

    Graks

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2004
    Innlegg
    628
    Antall liker
    476
    Noen som mer info om ECi 80? Er visst en ny integrert på vei...?
    Under siste Horten messa røpet de at mottakelsen av ECi 6-forsterkeren inspirerte de til en modell med enda større forsterkerkraft. Jeg spår det er dette, enten den vil hete ECi 8 eller ECi 80.

    Jeg tror gode gamle EC vil vise hva de står for - hva de kan og hvilken vilje de har til å være i markedet - de neste månedene.

    Skulle likt å vite, om gamle EC er et så godt, kjært og innarbeidet merke, at de kunne gått samme veien som nå Gato Audio gjør, med direkte salg til forbruker med betydelige lavere priser som følge av et spart salgsledd.
    Bare å håpe de kommer med mer enn integrert på 80 watt, en ECi 8 på ca 200 watt hadde nok solgt bra priset riktig.
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Bare å håpe de kommer med mer enn integrert på 80 watt, en ECi 8 på ca 200 watt hadde nok solgt bra priset riktig.
    Tror jeg du råker ganske så blink på, pluss minus noen få watt.

    Men watt og watt... Se på ECi 6 som er på 2 x 125 i 8 Ohm men allikevel veier 20 kg. Håper også de beholder modul modelloppbygningen, som ECi 6 som er rein integrert, ECi 6 D med innebygget DAC og ECi 6 XD med DAC/streamer og med skille i prisen på opp til 10.000 kroner mellom de tre = GENIALT!!! Man trenger altså ikke kjøpe noe man fra før av har.

    Ønsker 100 % made in Norway bedrift EC all mulig lykke til. Og jeg tenker at EC design er så tidløst at det om 50 år er like fint i stereobenken som det var første gang det ble vist med plexiglass og gullknapper.

    Mon tro om en EC 4.8 DX er på trappene - sixpack på at den vil ha livets rett.
     

    slartibartfast

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    3.839
    Sted
    Aukra
    Torget vurderinger
    7
    Jeg vurderer et par AW400 med en god rørpre til mine Klipsch Palladium P38 -

    Tror dere det vil funke?
     

    thomas1403

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.09.2010
    Innlegg
    134
    Antall liker
    70
    Jeg vurderer et par AW400 med en god rørpre til mine Klipsch Palladium P38 -

    Tror dere det vil funke?
    Skal du handle brukt eller nytt?
    Jeg hadde personlig gått for AW600 (som jeg forøvrig gjorde) som er en nyanse varmere i signaturen. Uavhengig av om du kjører for AW400/600, hvorfor ikke kjøpe 4.8 også?
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Jeg vurderer et par AW400 med en god rørpre til mine Klipsch Palladium P38 -

    Tror dere det vil funke?
    Skal du handle brukt eller nytt?
    Jeg hadde personlig gått for AW600 (som jeg forøvrig gjorde) som er en nyanse varmere i signaturen. Uavhengig av om du kjører for AW400/600, hvorfor ikke kjøpe 4.8 også?
    Formelen 2 x EC AW 600 + 1 x EC 4.8 = himmelsk naturlighet av en musikkgjengivelse :)

    Allikevel; man finner bedre komponenter, hver for seg, men når dette spiller sammen så er bare livet så greit :)

    Mon tro, om en EC 4.8 med innebygget DAC og streamer er noe de har tenkt over på Tau... Six-pac, på at de har det.
     

    slartibartfast

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    2.982
    Antall liker
    3.839
    Sted
    Aukra
    Torget vurderinger
    7
    Jeg vurderer et par AW400 med en god rørpre til mine Klipsch Palladium P38 -

    Tror dere det vil funke?
    Skal du handle brukt eller nytt?
    Jeg hadde personlig gått for AW600 (som jeg forøvrig gjorde) som er en nyanse varmere i signaturen. Uavhengig av om du kjører for AW400/600, hvorfor ikke kjøpe 4.8 også?
    Der ligger et sett med brukte AW400 noen km unna...
    En nyanse varmere ville jeg har fått til med en rørpre også, avhengig av rørene... ;)
     

    chrmart

    Medlem
    Ble medlem
    10.07.2006
    Innlegg
    28
    Antall liker
    15
    Sted
    Lovund
    Takker for en flott tråd :) kan noen komme med råd gift AW250R.

    Hei alle der ute med EC :) har idag EC 4.6, EC 4R, en 120w UTG av ECI-1 (som er nydelig å lytte til)
    Jeg har avgjort åt jeg skal følge hjertet å hoppe inn i Ec's effekt Forst... Har hatt 3 par AW180, aw60fft, AW100 tidligere. Denne gang skal jeg ha AW250R.. for meg har denne alltid vært "the hodfather" å lest det som finnes der ute... MEN jeg blir ikke klok på hvorfor folk dømmer denne så hardt.. skal sies at jeg verken har sett,hørt Eller noe annet.. den har alltid bare vært meg i tankene... å derfor skal den nå hit. Det hele startet faktisk med min ECI-1... den har selvfølgelig ikke de krefter plinius SA250MK4 har... MEN på alle andre parameter treffer lyden mitt hjerte hardt.. den går et magisk lydbilde å elsker KLANGEN fra den..

    Jeg har bestemt at jeg IKKE skal ha en oppgradert AW250R..

    Kan dere kjennere hjelpe mg litt her?

    Takker for ALL hjelp
     

    chrmart

    Medlem
    Ble medlem
    10.07.2006
    Innlegg
    28
    Antall liker
    15
    Sted
    Lovund
    Jeg lurer også på om AW250R har krefter nok for å dri e USHER 8872... da dette kan bli nødvendig om jeg velger å selge PLINIUS SA-250MK4.
     

    chrmart

    Medlem
    Ble medlem
    10.07.2006
    Innlegg
    28
    Antall liker
    15
    Sted
    Lovund
    Hei.. har samme problem/bekymring for AW250R.. har USHER 8872.. å ønsker å bruke gammel EC (AW250R) hvordan er denne med tung last?
     

    Graks

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2004
    Innlegg
    628
    Antall liker
    476
    Det hender nok saker i EC campen for tiden. Spennende å se hva nytt de har å komme med.
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Det hender nok saker i EC campen for tiden. Spennende å se hva nytt de har å komme med.
    Enig! Dette merket er så godt forankret i musikkhistorien at jeg ønsker de alt godt - også og ikke minst fordi de er 100 % made in Norway.

    Eneste jeg ikke klarer bli enig med meg selv i, er gullknappene... Men, jeg tror det er bedre å holde på tradisjonen og bli ved sin lest, enn å endre - jeg mener man skal ikke kjøpe sitt EC produkt fordi det skal være endret men tvert i mot fordi man respekterer EC historien - og bokstavelig talt holde seg til den.

    De har staket opp kursen; brukervennlighet & integrerte produkter. ECI 6 serien er svært fornuftig priset (etter hva man har behov for under lokket), og får sikkert sin storebror eller -brødre, som trolig langt på vei vil parkere deres separate komponenter - som har vært tilfelle for Hegel også.
     

    Strømling

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2014
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    772
    Sted
    Nedre Romerike
    Torget vurderinger
    1
    En storebror til ECI6 hadde ikke gjort noe.. Bare det ikke blir klasse d som skal være storebror...
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    ^Er helt enig angående gullknappene. Liker akrylfrontene med svart underlag, men syns det ser uendelig mye mer tidløst og smakfullt ut med svarte knapper også. Sånn det var på de første utgavene av ECI-1.

    s-l1000.jpg
     

    Vedlegg

    • 109.5 KB Visninger: 715

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.232
    Antall liker
    4.854
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Det hender nok saker i EC campen for tiden. Spennende å se hva nytt de har å komme med.
    Platespilleren ECG-1 er også ute av sortimentet.
    Tipper at vi ikke kommer til å se ny platespiller eller ny DAC fra EC. Salgstallene er antageligvis for lave.
     

    Strømling

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2014
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    772
    Sted
    Nedre Romerike
    Torget vurderinger
    1
    Noen som vet om det har skjedd store forandringer på aw250r siden 2013 og hva koster evt en oppgradering?
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.925
    Antall liker
    8.226
    Torget vurderinger
    1
    ^Er helt enig angående gullknappene. Liker akrylfrontene med svart underlag, men syns det ser uendelig mye mer tidløst og smakfullt ut med svarte knapper også. Sånn det var på de første utgavene av ECI-1.

    Vis vedlegget 548989
    Ser bra ut. Husker godt når ECI-1 var i salg og noe av mer oppnåelige fra EC.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    ^Er helt enig angående gullknappene. Liker akrylfrontene med svart underlag, men syns det ser uendelig mye mer tidløst og smakfullt ut med svarte knapper også. Sånn det var på de første utgavene av ECI-1.

    Vis vedlegget 548989
    Ser bra ut. Husker godt når ECI-1 var i salg og noe av mer oppnåelige fra EC.
    Ja, de skulle aldri gått bort fra designet med svarte knapper, etter min mening. Det er sikkert ikke alltid så lett å ta gode valg med tanke på design og man vil sikkert treffe de man tror er i kundegruppa... men dette er noe jeg syns nye Electrocompaniet kan gjøre noe med hvis de skal fortsette produksjonen.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.925
    Antall liker
    8.226
    Torget vurderinger
    1
    Dette med gullfargede knotter og brytere ble jo en viktig del av varemerket EC.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Dette med gullfargede knotter og brytere ble jo en viktig del av varemerket EC.
    Det ble vel en del av varemerket ja, men jeg er ikke overbevist om at det var så veldig viktig. Jeg personlig tror svart hadde vært et bedre, mer tidløst valg. Bare min mening, greit om ingen andre tror det samme.

    De svarte akrylfrontene derimot, tror jeg var et godt valg og jeg syns fortsatt det ser helt fantastisk bra ut den dag i dag.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.925
    Antall liker
    8.226
    Torget vurderinger
    1
    Dette med gullfargede knotter og brytere ble jo en viktig del av varemerket EC.
    Det ble vel en del av varemerket ja, men jeg er ikke overbevist om at det var så veldig viktig. Jeg personlig tror svart hadde vært et bedre, mer tidløst valg. Bare min mening, greit om ingen andre tror det samme.

    De svarte akrylfrontene derimot, tror jeg var et godt valg og jeg syns fortsatt det ser helt fantastisk bra ut den dag i dag.
    Hvis man spør folk om dette, tror jeg at mange vil svare den svarte acrylfronten med gullskrift og gullfargede knotter og brytere. Det ser eksklusivt ut og er relativt pent, selv i dag. Tidløst kanskje.

    Skal jeg peke ut noe som særlig pent, så må det være de utgavene som hadde larvikittfront på 1990-tallet.
     

    storab

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.12.2013
    Innlegg
    537
    Antall liker
    790
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    6
    Dette med gullfargede knotter og brytere ble jo en viktig del av varemerket EC.
    Det ble vel en del av varemerket ja, men jeg er ikke overbevist om at det var så veldig viktig. Jeg personlig tror svart hadde vært et bedre, mer tidløst valg. Bare min mening, greit om ingen andre tror det samme.

    De svarte akrylfrontene derimot, tror jeg var et godt valg og jeg syns fortsatt det ser helt fantastisk bra ut den dag i dag.
    De kan bestilles med sølv i stedet for gull. Men svart har jeg ikke sett.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.925
    Antall liker
    8.226
    Torget vurderinger
    1
    Dette med gullfargede knotter og brytere ble jo en viktig del av varemerket EC.
    Det ble vel en del av varemerket ja, men jeg er ikke overbevist om at det var så veldig viktig. Jeg personlig tror svart hadde vært et bedre, mer tidløst valg. Bare min mening, greit om ingen andre tror det samme.

    De svarte akrylfrontene derimot, tror jeg var et godt valg og jeg syns fortsatt det ser helt fantastisk bra ut den dag i dag.
    De kan bestilles med sølv i stedet for gull. Men svart har jeg ikke sett.
    Mener å ha hørt dette tidligere. Men jeg har ikke sett bilder av EC med sølv som jeg klarer å huske.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Dette med gullfargede knotter og brytere ble jo en viktig del av varemerket EC.
    Det ble vel en del av varemerket ja, men jeg er ikke overbevist om at det var så veldig viktig. Jeg personlig tror svart hadde vært et bedre, mer tidløst valg. Bare min mening, greit om ingen andre tror det samme.

    De svarte akrylfrontene derimot, tror jeg var et godt valg og jeg syns fortsatt det ser helt fantastisk bra ut den dag i dag.
    Hvis man spør folk om dette, tror jeg at mange vil svare den svarte acrylfronten med gullskrift og gullfargede knotter og brytere. Det ser eksklusivt ut og er relativt pent, selv i dag. Tidløst kanskje.

    Skal jeg peke ut noe som særlig pent, så må det være de utgavene som hadde larvikittfront på 1990-tallet.
    Som sagt er dette min mening, og det er helt ok at ikke alle er enige. :) Det er greit som det er, men jeg mener helt hundre prosent at svarte knotter og knapper og hjul hadde hevet designet minst et par hakk. Sånn det altså var på bl.a. den første utgaven av ECI-1 som jeg eide en gang for mange år siden.

    Og no offence, men de larvikittfrontene er noe av det jeg liker aller minst av omtrent all hifi jeg kan huske å ha sett. For meg er det bare helt jævlig 80-talls postordrekatalog kitsch, for å være ærlig. Vet at mange liker de også, men jeg har aldri likt larvikitt-EC. Det og trefrontene til Holfi har jeg bare aldri klart å like. :)
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Dette med gullfargede knotter og brytere ble jo en viktig del av varemerket EC.
    Det ble vel en del av varemerket ja, men jeg er ikke overbevist om at det var så veldig viktig. Jeg personlig tror svart hadde vært et bedre, mer tidløst valg. Bare min mening, greit om ingen andre tror det samme.

    De svarte akrylfrontene derimot, tror jeg var et godt valg og jeg syns fortsatt det ser helt fantastisk bra ut den dag i dag.
    De kan bestilles med sølv i stedet for gull. Men svart har jeg ikke sett.
    Det var svart på litt forskjellige modeller for mange år siden i en kort periode. Tror det var når de gikk fra metallfronter til akryl, før de fikk gullknappene.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Mitt drømme EC produkt nå hadde vært en jubileumsutgave av den opprinnelige ECI-1 med de svarte detaljene jeg tyter om hele tiden, men fjernkontroll og noen skikkelig gode klasse D moduler tunet til å låte mest mulig fyldig EC, men allikevel med kraft og presisjon og snert.

    Videre to par balanserte innganger, og eventuelt innebygd DAC og RIAA. Hadde EC lagd noe sånt hadde jeg sannsynligvis kjøpt usett og uhørt, hvis prisen var hyggelig nok.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn