Dynaudio's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    Ingen bilde!

    Det er nok en preferansesak, men etter direkte testing av C2, S1.4 og C3 mot hverandre, for så C3 mot C1 ble det veldig klart hvilken høyttalerserie jeg likte best. Og C5 da, er vel den eneste "apekista" jeg kunne tenke meg i disse horndager....
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Er noe magisk med de gamle conf modellene, c3 og c5. Er det 8" i Sp25?
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    8" og høyere følsomhet enn tilsvarende Dynaudio stativhøyttalere.

    Jeg kommer til å ha mine lenge, det er bedre høyttalere enn Responsene jeg byttet fra.
     

    Finn M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    842
    Torget vurderinger
    6
    Sto det ikke et sett Confidence 3 til salg her nylig? Det er noe av det bedre jeg har hørt av DA....
    Jo, det ble solgt et sett for kr 8-9 tusen i mai... holdt på å kjøpe de, men fornuften holdt meg tilbake.
    Var forresten det de samme som ble lagt ut igjen for over 20 tusen i juni....? :cool:

    Uansett: Confidence 3 var det beste jeg noengang hadde hørt... men det var på midten av 90-tallet og ikke i dag!
    Mye har skjedd siden den gang, er ikke sikker på om jeg hadde likt de like bra i dag.
    Bassen på de var ENORM! De trenger nok et stort rom, ellers blir det for mye av det gode. Øvre bass/nedre mellomtone er imidlertid noe slank. Samtidig er de nesten like analytiske og tungdrevne som sin gulvstående storebror Confidence 5 (følsomhet på 82dB). Og det sier ikke så rent lite....
    Dynaudio har heldigvis lært siden 90-tallet, da er det mye bedre å gå for Contour S1,4, den nye Focus 160 eller aller helst nye Confidence C1....:rolleyes:
     
    Sist redigert:

    Finn M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    842
    Torget vurderinger
    6
    Er noe magisk med de gamle conf modellene, c3 og c5. Er det 8" i Sp25?
    Svaret på sp.målene er:

    - NEI! Går man for en slik får man 10% nirvana blandet med 90% mareritt og frustrasjoner (da snakker jeg om Confidence 3 og 5 fra 90-tallet).
    - 8". Special 25 var en videreutvikling av Special One som var min første audiofile høyttaler rundt 1990. Denne hadde imidlertid 6,5" og variovent system (dempet bassrefleks):
    Dynaudio_Special_One_2555.jpg
     
    Sist redigert:

    Finn M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    842
    Torget vurderinger
    6
    Ingen bilde!

    Det er nok en preferansesak, men etter direkte testing av C2, S1.4 og C3 mot hverandre, for så C3 mot C1 ble det veldig klart hvilken høyttalerserie jeg likte best. Og C5 da, er vel den eneste "apekista" jeg kunne tenke meg i disse horndager....
    Men da liker vel du å spille høyt tipper jeg?
    Husker fra både Dynaudio Confidence 5 og 3, Dynaudio Contour 1,8 og 2,8 og ikke minst fra Special One at de låt fantastisk, bare man spilte høyt nok. Problemet var bare at jeg ikke likte å spille så høyt i mer en 15 sekunder av gangen.....:p I middels til lav styrke manglet de alle bass og fylde.
    Derfor har jeg alltid foretrukket de mindre stativvariantene som låter bare også ved lave volum. Bla var Contour 1,1 en fantastisk liten sak!
    Vet ikke hvordan det er med de mer moderne konstruksjonene som du snakker om?
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Ikke helt enig med alt Finn M men det er jo det forum er til. De C3 jeg siktet til i tidligere innlegg står fremdeles til salg, nå med ny pris ser jeg. Value for money til denne prisen synes jeg! Emokid og jeg har hatt en sjau med Dynaudio, Han med først Contour1,4, deretter Conf 2 etterfulgt av Conf 3 samt en periode med Conf 1 som jeg kjøpte men solgte videre da mine Contour 5,4 funket bedre. Før dette hadde jeg Special one deretter Contour 3.4. Hadde focus 140 på prøve også.

    Av denne "røkla" er det kun Conf 3 og Contour 5.4 jeg ville levd med i dag.

    Lånte Conf 3 fra Emokid og synes de var greie å få til, samme opplevde Emokid tipper jeg, han brukte den på et bittelite rom og de vokste enormt med oppgaven når den ble flyttet til stuen deres!

    Lenge siden jeg har hørt Conf 5 nå men en kompis har et sett som jeg må få lyttet til igjen. Det jeg minnes var slank bass, ihvertfall ift kassestørrelsen! Men holografi og panorama i lydbildet som var helt vilt, eieren spiller hovedsakelig klassisk og kormusikk etc og har aldri savnet bass så han har funnet sin høyttaler ihvertfall!
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Ingen bilde!

    Det er nok en preferansesak, men etter direkte testing av C2, S1.4 og C3 mot hverandre, for så C3 mot C1 ble det veldig klart hvilken høyttalerserie jeg likte best. Og C5 da, er vel den eneste "apekista" jeg kunne tenke meg i disse horndager....
    Men da liker vel du å spille høyt tipper jeg?
    Husker fra både Dynaudio Confidence 5 og 3, Dynaudio Contour 1,8 og 2,8 og ikke minst fra Special One at de låt fantastisk, bare man spilte høyt nok. Problemet var bare at jeg ikke likte å spille så høyt i mer en 15 sekunder av gangen.....:p I middels til lav styrke manglet de alle bass og fylde.
    Derfor har jeg alltid foretrukket de mindre stativvariantene som låter bare også ved lave volum. Bla var Contour 1,1 en fantastisk liten sak!
    Vet ikke hvordan det er med de mer moderne konstruksjonene som du snakker om?
    Contour 5.4 med sine doble 8" spiller meget godt på lavt volum også, men uansett blir dette individuelt ift hvilken forsterker man kobler på. Emokid og jeg brukte begge store rørforsterkere hovedsakelig og det gir jo gjerne litt bedre "dreiemoment" på lave volum. Klasse A transistor gjør sikkert mye av samme jobben. Husker gamle gulvstående Contour fra messer i gamle dager, den gang var jeg litt mer hissig på bass og skyv og skjønte ingenting av disse dyre stolpene uten bass hehehe
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    Det du beskriver er litt motsatt av mine opplevelser Finn, jeg hadde glatt kjøpt C3 over C1, C2, og kanskje alle Contourmodellene unntatt 5.4, slik Hifiguru beskriver. Jeg hadde C1 og C3 samtidig og C3 ble stående igjen. Når den fikk nok krefter var den fin både på høye og lave lyttevolum, og ga deg bass man er vant til fra OK gulvstående høyttalere.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Hvis en leser testene til Stereophile ser en at det er dagens C1 og Special 25 som går for å være de beste stativhøyttalerene.
     

    Finn M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    842
    Torget vurderinger
    6
    Ikke helt enig med alt Finn M men det er jo det forum er til. De C3 jeg siktet til i tidligere innlegg står fremdeles til salg, nå med ny pris ser jeg. Value for money til denne prisen synes jeg! Emokid og jeg har hatt en sjau med Dynaudio, Han med først Contour1,4, deretter Conf 2 etterfulgt av Conf 3 samt en periode med Conf 1 som jeg kjøpte men solgte videre da mine Contour 5,4 funket bedre. Før dette hadde jeg Special one deretter Contour 3.4. Hadde focus 140 på prøve også.

    Av denne "røkla" er det kun Conf 3 og Contour 5.4 jeg ville levd med i dag.

    Lånte Conf 3 fra Emokid og synes de var greie å få til, samme opplevde Emokid tipper jeg, han brukte den på et bittelite rom og de vokste enormt med oppgaven når den ble flyttet til stuen deres!

    Lenge siden jeg har hørt Conf 5 nå men en kompis har et sett som jeg må få lyttet til igjen. Det jeg minnes var slank bass, ihvertfall ift kassestørrelsen! Men holografi og panorama i lydbildet som var helt vilt, eieren spiller hovedsakelig klassisk og kormusikk etc og har aldri savnet bass så han har funnet sin høyttaler ihvertfall!
    Til det siste først: gamle Confidence 5 kan låte meget bra de, bare man har et rom som ikke får den til å låte lett i bassen. Så må de matches med komponenter som ikke er analytiske, gjerne med en kraftig, varmtlydende rørforsterker av det gode gamle slaget som gjengir transienter på en avslappet måte om dere forstår....
    Mye av det samme vil nok gjelde gamle Confidence 3, men de er mye mer rause i bassen. Så rause at det i noen tilfeller kan bikke andre veien: i feil rom vil derfor disse låte for heftig aller nederst.

    Det jeg skrev om var mine erfaringer med Dynaudio-modeller fra 90-tallet. Mine erfaringer er altså minst 10 år gamle og skal oppdateres nå i september. Det jeg tror og håper er at Dynaudio anno 2012 er mindre analytisk, mer lettdrevne og åpnerseg opp også ved lavere volum. Etter det dere skriver er jeg derfor optimist i så henseende. :)
     
    Sist redigert:

    Finn M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    842
    Torget vurderinger
    6
    Det du beskriver er litt motsatt av mine opplevelser Finn, jeg hadde glatt kjøpt C3 over C1, C2, og kanskje alle Contourmodellene unntatt 5.4, slik Hifiguru beskriver. Jeg hadde C1 og C3 samtidig og C3 ble stående igjen. Når den fikk nok krefter var den fin både på høye og lave lyttevolum, og ga deg bass man er vant til fra OK gulvstående høyttalere.
    Vil bare si at mine erfaringer gjelder de gamle Confidence 3 og 5, og ikke de nye C1/C3/C5, selv om jeg også har hørt C3 på messe spille meget bra bortsett fra en litt analytisk øvre mellomtone ved lengre tids lytting (jo jeg satt og hørte på en times tid, fikk tilogmed spilt mye av min musikk). Men det kan jo selvsagt være rommet/elektronikken.
     

    Ludo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    3.031
    Antall liker
    544
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    Trenger synspunkt fra herrene! Noen som har erfaringer med Bladelius Thor MK-II evt MK-III og Contour S3.4? Ville dette være en god match?
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Kun benyttet Mk-1 på 3.4, ble litt for mye hifi og for lite musikk synes jeg.....
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Det du beskriver er litt motsatt av mine opplevelser Finn, jeg hadde glatt kjøpt C3 over C1, C2, og kanskje alle Contourmodellene unntatt 5.4, slik Hifiguru beskriver. Jeg hadde C1 og C3 samtidig og C3 ble stående igjen. Når den fikk nok krefter var den fin både på høye og lave lyttevolum, og ga deg bass man er vant til fra OK gulvstående høyttalere.
    Vil bare si at mine erfaringer gjelder de gamle Confidence 3 og 5, og ikke de nye C1/C3/C5, selv om jeg også har hørt C3 på messe spille meget bra bortsett fra en litt analytisk øvre mellomtone ved lengre tids lytting (jo jeg satt og hørte på en times tid, fikk tilogmed spilt mye av min musikk). Men det kan jo selvsagt være rommet/elektronikken.
    Bare for å pirke litt, vi skriver også om gamle Conf. 3 og 5 når vi skriver C3 og C5. Disse nummerne finnes ikke i det hele tatt lenger, i dag er det C1, 2 og 4
     

    Schumacher

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.10.2005
    Innlegg
    870
    Antall liker
    97
    Sted
    Sør-Trøndelag
    "Ludo
    Trenger synspunkt fra herrene! Noen som har erfaringer med Bladelius Thor MK-II evt MK-III og Contour S3.4? Ville dette være en god match?"​



    Jeg hadde akkurat denne kombinasjonen i 3 år Ludo,med Hegel CDP4A som kilde. Forsterkeren er god,meget god men den er for svak til å ta ut S3.4 sitt fulle potensial.Når jeg fikk Gryphon Diablo på S3.4 så var det som en helt annen verden,men det skulle bare også mangel.
    Kombinasjonen er meget god.Lydbildet vil få en ganske nøytral klang som er nådeløst avslørende på innspillinger.Har du en god innspilling vil det låte deretter.
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    De våknet nok da ja, mange høytt. med doble 6.5" må kjøres med overkill for å våkne skikkelig
     

    TOK

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.11.2007
    Innlegg
    53
    Antall liker
    0
    Er det noen som har erfaring med de aktive høyttalerne til Dynaudio? Jeg vurderer Xeo 5, men er usikker på om hvordan "holdbarhet" på forsterkerne i høyttalerne.
    Jeg kommer til å bruke disse som Hifi og tv høyttalere og de vil bli stående på ofte og lenge. Så er litt spent på utfordringer i forhold til kvalitet/holdbarhet på forsterkerne.

    Liker veldig godt lyden av Xeo.
     

    Finn M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    842
    Torget vurderinger
    6
    Har Xeo 3 som fungerer helt utmerket i TV-stua. Litt problemer med fjernkontrollen første dagene men nå fungerer den helt fint. Kanskje det var jeg som måtte spilles inn? :rolleyes:
    Når det gjelder holdbarhet så er det vanskelig å gi noe svar, da gunnet dette er nye produkt. Men Dynaudio har jo laget aktive høyttalere i mange år så det burde vel gå bra?

    Er det noen som har erfaring med de aktive høyttalerne til Dynaudio? Jeg vurderer Xeo 5, men er usikker på om hvordan "holdbarhet" på forsterkerne i høyttalerne.
    Jeg kommer til å bruke disse som Hifi og tv høyttalere og de vil bli stående på ofte og lenge. Så er litt spent på utfordringer i forhold til kvalitet/holdbarhet på forsterkerne.

    Liker veldig godt lyden av Xeo.
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Av Focus 110A og Xeo3, hva ville dere valgt og hvorfor ?

    Hadde 110A for en stund siden, beste høytalere jeg har eid og har enda Stand 3 stativene på lur og er litt i tenkeboksen.
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Min erfaring er begrenset, men jeg kjøpte 110A etter å ha vurdert dem i lang tid. De står p.t. som TV-høyttalere i stua - med potensielt opprykk som lydformidlere i lytterommet i kjelleren.

    Jeg er ikke bekymret for holdbarheten - og jeg er en paranoid / pedantisk type. Hvis du er mer bekymret enn meg; kondolerer. ;)
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Jeg har som sagt satt dem i stua som TV-høyttalere, og har ingen erfaring (ennå) med dem som seriøse stereoformidlere. Ser (hører) at slike høyttalere (dvs. også en hel haug andre) IKKE skal plasseres så nær bakvegg som de står nå. Tuningmulighetene bak på forsterkeren pr. høyttalerne er en befriende løsning, som kan kompensere for noe av dette - men ikke nok.

    På lavt volum låter det naturlig og til forlatelig OK - men på høyere volum, så låter det "boks". Og, det er IKKE 110A sin feil - men plasseringen og tomrommet i veggen bak.

    Skal jeg gjette, så tror jeg at 110A vil være en killer i lytterommet i kjelleren, der de plasseres symetrisk 1/7 fra rommets sidevegger og ditto i lengderetningen - og med akustikkplater i alle førsterefleksjonene. Det jeg hører av potensial i lyden er at de er særdeles naturlige.

    Jeg vurderte Focus 160, men i mitt furterom i kjelleren så vil (forhåpentligvis) 110A gi mer "korrekt" lyd. Jeg liker ikke klinisk lyd, men med lengre tids erfaring med head-fi - så får jeg helt negativ ståpels av "romlyd".

    Når man har hørt GOD head-fi i en lengre periode, så blir man (enda mer) allergisk til rommets negative påvirkning av lyden...

    Neste steg nå er hvilken pre jeg skal satse på.

    Jeg er hodestups forelsket (nok en gang etter 6 år) i P R I M A R E.

    Pre32. I32. I22. SP32.

    Jeg vet ikke hva jeg velger. Uansett, så føler jeg Primare er overpriset. Men, og dette er et signifikant men; Primare ser fantastisk ut. Det jeg har hørt av I32 (etter å ha hatt den i lengre tid selv), så er det noe med lydformidlingen som er såpass rent og pent - at jeg fristes av tung svensk metall...
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Den naturlige klangen og ikke minste dybden og bredden i lydbildet imponerte meg enormt med disse små perlene. Blir spennende å høre dine lytteintrykk om du plasserer dem i lytterommet og gjør det du kan for å vri litt magi utav dem.
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Jeg burde nok svingt malepenselen fortere - og fått furtebua ready for stereo. Høsten nærmer seg og siden du bor i samme fylke - så kanskje vi en gang kunne "compared notes". :)
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Er det noen med 110A, eller har hatt dem, som har erfaring med forforsterkere benyttet på disse småtassene?

    Føler for øyeblikket at en DAC med pre og fjernkontroll ikke er det jeg er ute etter - men en forforsterker.
     

    Quisten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2012
    Innlegg
    929
    Antall liker
    419
    Sted
    Stavanger
    Er det noen med 110A, eller har hatt dem, som har erfaring med forforsterkere benyttet på disse småtassene?

    Føler for øyeblikket at en DAC med pre og fjernkontroll ikke er det jeg er ute etter - men en forforsterker.
    Jeg TROR en litt frampå, lys og detaljert forforsteker hadde vært mitt valg på disse. Slik jeg opplevde dem så følte jeg de var såpass nøytrale at noe som er litt frampå og lyst vil lene dem litt fram og at de ikke vil ta noen skade av det, heller låte litt friskt.

    Tror en tilbakelent og mørk forforsterker hadde blitt litt kjedelig i lengden.

    Ren synsing !!!
     

    GunnarS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.07.2010
    Innlegg
    1.253
    Antall liker
    5.694
    Torget vurderinger
    14
    Er det noen som har et par "bøyler" til salgs. Slike som satt foran esotar diskanten på bl. a. SF Extrema ?
    Eller tips om hvordan lage slike ?
    tripod-dynaudio.jpg

    GunnarS
     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.256
    Antall liker
    424
    Sted
    Friedrichstadt
    De bøylene ligner en del på de som jeg har foran diskantene på mine Dynaudio Acoustics BM15A. Går jo an å ringe Prolyd og høre om de har noen liggende, og evt. om de passer til Esostar.
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    I påvente av å vekke lytterommet i kjelleren til live, måtte jeg bare teste 110A ut litt i stua på ganske høyt volum. Selv om dette ikke var noe seriøs test, men kun for morroskyld - så ga seansen meg informasjon om to ting; ett nytt og et forventet.

    Head-fi er befriende fritt for romlyd. Det som var mer uventet, var at bassen fra disse småtassene (selv om de er p.t. plassert på en TV-benk og kliss nær bakveggen) var s-t-r-a-m. Ikke stram som tam, men stram som ikke dvask. DET var gledelig.
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Hei kan få kjøpt et par countor s3.4 for kr 15000.- er det ok pris?
     
    Sist redigert:

    Harvest

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.05.2007
    Innlegg
    319
    Antall liker
    6
    Hei kan få kjøpt et par countor s3.4 for kr 15000.- er det ok pris?
    Hei! Jeg kjøpte mine for 19000 like før jul i fjor. De var i følge selger fra 2008. Jeg har ikke angret et eneste sekund! Fra før har jeg hatt en rekke høyttalere i prisklassen inntil 20000 (ny), men dette er en helt annen klasse i mine ører. Den største forbedringen jeg har gjort...
    Hvis du liker dem, så er det ikke noe å nøle med;)
     

    Ludo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    3.031
    Antall liker
    544
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    @Eddie1 - Hva skal du drive de med? De liker å ha litt krefter for å våkne skikkelig...
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Hei har fått en pakkepris på countorene, 2stk abrahamsen v4.0, 1stk v3.0 samt cd spiller i samme serie til 25000.- !
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    2 V4.0 + V3.0 til 25K er fair value. Ikke noe kupp - og ikke dyrt. Føler det samme for Contour S3.4 til 15K egentlig. Så, for 40K - så vil du forhåpentligvis få en uvanlig kombinasjon, og hvordan det låter; tja si det. Spent på den kombinasjonen. :)
     

    Ludo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    3.031
    Antall liker
    544
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    Tja, det kan meget godt være at klangen fra Abrahamsen vil gi søt musikk på S3.4 :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn