Dazed
Æresmedlem
Jeg har muligens lurt på dette før. Vet at det i alle fall er nevnt i Jelco-tråden.
Jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne hvorfor "dynamisk VTF" (regulere stifttrykket med en fjær) skal ha noen fordeler over det å la tyngdekraften ta seg av saken ("statisk VTF").
Er det noen som har noen innspill til hvorfor det skulle være tilfelle?
Jelco TK-950L vs TK-850L f.eks. Eller SME V vs SME IV (mulig det er flere forskjeller på disse, altså.)
Men, som sagt: Hva er vitsen med "dynamisk VTF/balanse"?
Jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne hvorfor "dynamisk VTF" (regulere stifttrykket med en fjær) skal ha noen fordeler over det å la tyngdekraften ta seg av saken ("statisk VTF").
Er det noen som har noen innspill til hvorfor det skulle være tilfelle?
Jelco TK-950L vs TK-850L f.eks. Eller SME V vs SME IV (mulig det er flere forskjeller på disse, altså.)
Men, som sagt: Hva er vitsen med "dynamisk VTF/balanse"?
Sist redigert: