Dette vil nok gi seg når du får La Scala. De har vel aldri vært noen utprega damemagneter vil jeg tro.shaunv skrev:Er det bare jeg som har flaks, eller er det flere andre her som drar damer ved å friste dem til å lytte til anlegget? 8)
Du skal aldri si aldri! ;Drolfozzy skrev:Dette vil nok gi seg når du får La Scala. Den har vel aldri vært noen utprega fittemagnet vil jeg tro.shaunv skrev:Er det bare jeg som har flaks, eller er det flere andre her som drar damer ved å friste dem til å lytte til anlegget? 8)
Synes jeg hører en entusiastisk kvinnestemme: Så praktisk! Både vaskemaskin og tørketrommel i stua!FallenA skrev:Du skal aldri si aldri! ;Drolfozzy skrev:Dette vil nok gi seg når du får La Scala. Den har vel aldri vært noen utprega fittemagnet vil jeg tro.shaunv skrev:Er det bare jeg som har flaks, eller er det flere andre her som drar damer ved å friste dem til å lytte til anlegget? 8)
Bare tenk deg om det hadde vært LaScala ;DIn one typical example of his radio show, he persuaded a female caller to have phone sex with him on the air. He made deep buzzing noises into his microphone, and had her sit on a speaker with the volume turned up until she reached an on-the-air orgasm.
Valentino skrev:Lagde en strektegning til morosiden i skoleavisen da jeg gikk ingeniøren. Dansegulv. Flørt, fremskredet. Han:
-Vil du være med hjem og se på høyttalerkablene mine?
Hvordan skulle det gått om begge hadde forskjellig lydpreferanse?Spiralis skrev:Du skal aldri si aldri. Damer er noe ganske uforutsigbart noe. Meldte meg inn i Norsk Land Rover Klubb da jeg kjøpte Range Roveren, og leder i den lokale avdelingen var både dame, søt og kjørte rundt i og skrudde på en "serie LR". (Stammespråk)
Så at det finnes damer med interesse for High End er jeg overbevist om. Det er bare et spørsmål om å finne dem. ;D
Det som er sikkert er at jeg IKKE er gift med en av dem. :-\
Ja da får man håpe at hun ikke var så pen og tiltrekkende at man ble fristet til å gjøre dumme kompromisser?!shaunv skrev:Hvordan skulle det gått om begge hadde forskjellig lydpreferanse?![]()
Valentino skrev:Har de utbrettpiker i Vi Menn?
Tror ikke du får noen svar på det spørsmålet OJ. :O J skrev:Men dere spiller vel ikke "hifi- pling ploing musikk" for rusbrus jentene?... ;D
For mødrene deres så....O J skrev:Men dere spiller vel ikke "hifi- pling ploing musikk" for rusbrus jentene?... ;D
Trondmeg skrev:Jeg tror det er musikken som drar damene, ikke anlegget. Hifidamene er vel for sjeldne til at de gir statistisk signifikans.
Edit: Ledige hifidamer altså.