Ja, det var noen merkelige innsigelser du fikk, fra en prutekåt rabattjeger.ha-ha til alle som ikke hadde vett til å kjøpe mine WE300B
første paret solgt på Ebay nå nettopp for USD 1.700 fri frakt....
Noen kjøper mens andre bare snakker...ha-ha til alle som ikke hadde vett til å kjøpe mine WE300B
første paret solgt på Ebay nå nettopp for USD 1.700 fri frakt....
Skal bli moro å lese hvordan det gikk.klar for 8 mann i sweetspot
Vis vedlegget 312801
du er velkommen anytime med eller uten konemorHehehe...mors nødplan. Kos dere masse med musikk og hverandres selskap.
Jeg er dessverre forhindret fra å komme til eders storslagne lydhule i dag LMC.
Det er alt for mange år siden sist jeg var der med en vinylskive som rystet verten.
Men en vakker dag......
Selv gleder jeg til å komme på vinylkjøret igjen.
Ok, men .........fuck vinyl!
dette er en latterlig maktdemonstrasjon for tape!
jeg har originalen på reprise records som regnes som den ultimate lydmessig....
what a joke i sammenlikning.....intensiteten og dynamikken i både stemme og gitar er av en annen verden, akkurat som på Cat Stevens
fysisk nærvær og nerve...
mvh
Leif
Det ER jævlig gromt med 810![]()
Jeg ville ha sagt det enda sterkere jeg; "fuck vinyl, fuck tape @ fuck music"fuck vinyl!
dette er en latterlig maktdemonstrasjon for tape!
..
Skal bli moro å lese hvordan det gikk.klar for 8 mann i sweetspot
Vis vedlegget 312801
Forresten, den sofaen har da bare plass to 2 voksne menn. Du trenger noe flere stoler, tror jeg.![]()
Den lista er føkkings FAKE Grumpy - OBS OBS!!!! Har ikke sett en kokosmakron siden tanta mi bakte til meg som guttunge..Grumpy; leste kommentaren høyt for Siri, og du gikk rett inn på "kokosmakron med sjokoladetrekk-lista" sammen med Sluket
Sluket har fortalt meg mye om "makron-lista" til Siri, men det tok litt tid før jeg skjønte hvordan komme på lista. Litt treig i nøtta jeg vettu, men bør ha klart det nå med god margin ...håper jegGrumpy; leste kommentaren høyt for Siri, og du gikk rett inn på "kokosmakron med sjokoladetrekk-lista" sammen med Sluket