Dynamic precision | FINN-torget
RESERVERT TIL LØRDAG KVELD. RÅASTE DP1 steget i 2020. Oppgradert och full service. Tatt i sær hele forsterkeren bytte 95% av alle kondensatorer. Oppgradert dr
Denne ligg på Finn.no no. Kva er dette?
Mvh Arild
Den der er vel en mk2 versjon fra 1988 ca?![]()
Dynamic precision | FINN-torget
RESERVERT TIL LØRDAG KVELD. RÅASTE DP1 steget i 2020. Oppgradert och full service. Tatt i sær hele forsterkeren bytte 95% av alle kondensatorer. Oppgradert drwww.finn.no
Denne ligg på Finn.no no. Kva er dette?
Mvh Arild![]()
Nei de så ikke slik ut. Hadde en MK II. Det var en lien trekloss i fronten på MkII. Dette er nok ikke en original DP.Den der er vel en mk2 versjon fra 1988 ca?
Det får vi sikkert snart svar påNei de så ikke slik ut. Hadde en MK II. Det var en lien trekloss i fronten på MkII. Dette er nok ikke en original DP.
jeg har selv en mk1, den er lik untatt balanserte innganger, ingen kjøleribber utv på den, sitter vifte i bunnDet får vi sikkert snart svar påIkke noe kjent bakplate av noe DP produkt jeg kjenner til, og heller ikke noe utvendige kjølefinner å se ! Kanskje viftekjøling?
Er sikkert brente spoler, og da må elementene byttes eller rekones. Blir sikkert helst det første!Er bare noen gamle System Audio, men ja, kom røyk fra de to elementene som er mellomtone, hører tydelig skraping når jeg presser på elementene også, så er nok elementene som fikk det, men har sett litt etter noen nye høtalere en stund nå, så regner med det blir nytt.
Blir kansje til at jeg fikser dem også, kan jo trenge litt lyd på hytta også![]()
Vil gjerne bestille en kopp.Mulig jeg tar en gamble, og bestiller 20-30 stk, istede for å bestillingslister som jeg gjorde med tsjortene i gamle dager. Er 150kr spiselig for selve koppen? (Porto er ukjent dessverre)
Logen holder svært bra i oppvaskmaskin i allefall. Et par medlemmer her har vært med i testpanelet![]()
Måtte bare klemme til med enda en dpSolgt allerede. Kanskje den nye eieren dukker opp i tråden.![]()
GrattisMåtte bare klemme til med enda en dp![]()
Jeg tok den!Solgt allerede. Kanskje den nye eieren dukker opp i tråden.![]()
Hvis det er med mesterens signatur, ønsker jeg 2.Jeg vil ha 1 kopp.