Sport, sykkel og trening Doping i friidrett

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
Skal si russerne tar dette seriøst....
"Russiske utøvere som mistenkes for doping får ikke konkurrere under friidretts-VM i Beijing neste uke. Ingen russisk utøver som er mistenkt for å ha brukt forbudte stoffer kommer til å delta i VM, skriver det russiske nyhetsselskapet ITAR-TASS."

Ser for øvrig at han kappgjengeren vår skal vær med. Da har han sonet ferdig da.

Ble medlem
12.03.2012
Antall liker
8.277
Sted
Laksevåg - Bergen
Her er det vel unødvendig med både plodprøve og urinprøve. Her lyser det jo hormontukling lang vei. Det eneste som mangler er skjegg og ......
Hun ble tatt i doping. Russisk kulestøter

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
15.576
Utover 3 russere i tet bør man ikke henge seg for mye opp i tidene. Eksempelvis brukte Petter Northug 20 minutter mer på å vinne 50km i Falun enn i Vancouver. Beste nordmann i Sosji (Sundby på 4.plass) var 1 sek bak vinneren. Totalt var det 59 løpere som gikk 50km raskere i Sosji enn i Vancouver/Torino. Nr 60 i Sosji brukte 2 timer og 8 minutter - som for øvrig var sistemann som kom i mål.

Sist redigert:
H

Hardingfele

Gjest
Utover 3 russere i tet bør man ikke henge seg for mye opp i tidene. Eksempelvis brukte Petter Northug 20 minutter mer på å vinne 50km i Falun enn i Vancouver. Beste nordmann i Sosji (Sundby på 4.plass) var 1 sek bak vinneren. Totalt var det 59 løpere som gikk 50km raskere i Sosji enn i Vancouver/Torino. Nr 60 i Sosji brukte 2 timer og 8 minutter - som for øvrig var sistemann som kom i mål.
Det er ikke tidene jeg henger meg opp i. Føret varierer. Nasjonsfordelingen er dog interessant. Den som husker Sotsji vil også huske at russisk innsats i herrelangrenn var middelmådig inntil avslutningsdagen. Da skjedde det en viss reising av kjerringa som ble omtalt som spektakulær, gitt tidligere innsats i mesterskapet.

Uten den fantastiske forminnhentingen ville Russland hatt to sølvmedaljer å vise til.

image.jpg

Sist redigert av en moderator:

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
15.576
Vi skal nok i retning EPO i lendet regner jeg med. Eventuelt anriket-uran-shake eller noe nymotes

Absolutt

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2013
Antall liker
330
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
7
Så kan man spørre seg hvor rene norske utøvere er da. Eller andre for den slags skyld.
Er det penger i det så vil det være doping!

Ble medlem
12.03.2012
Antall liker
8.277
Sted
Laksevåg - Bergen
Tenker litt høyt : Johan Olav Koss. Var ikke han sammen med en liten doktordame. Han er vel lege selv også. De kan jo ha laget noen morrodrinker på bakrommet i sene nattetimer.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Dæhlie bodde jo i høydehus. Samme virkning som EPO, bare lovlig. Helt til Rodal sa hva han mente om det. Da ble det slutt.

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.581
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Du vet dama har tatt for mye hormoner, når hun slenger deg på magan i senga, og tar deg i toern med cliten...

H

Hardingfele

Gjest
Det er ikke tidene jeg henger meg opp i. Føret varierer. Nasjonsfordelingen er dog interessant. Den som husker Sotsji vil også huske at russisk innsats i herrelangrenn var middelmådig inntil avslutningsdagen. Da skjedde det en viss reising av kjerringa som ble omtalt som spektakulær, gitt tidligere innsats i mesterskapet.

Uten den fantastiske forminnhentingen ville Russland hatt to sølvmedaljer å vise til.

Vis vedlegget 366178

Jau, jau. 15 russiske medaljer er kommet "i tvil".

Minst 15 russiske medaljevinnere i Sotsji kan ha vært dopet - Doping - VG

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.562
Torget vurderinger
24
La idretten få dope seg alt de orker - hva er problemet? Vi VIL jo se spektakulære tider, lengder, høyder, bredder etc. - 100 m. på 7 blank er ganske sikkert spektakulært og publikumsvennlig.

Ble medlem
12.03.2012
Antall liker
8.277
Sted
Laksevåg - Bergen
Vi kunne jo hatt 2 forskjellige friidrettsmesterskap, eller flere for den saks skyld, alt etter hvor mye dop utøverne har inntatt.. Ett mesterskap for ærlige utøvere, ett for smådopere og ett for skikkelige børstne beist med skjeggvekst helt ned i joggeskoene. Så er spørsmålet : Hvem vil se 100 m. på 7 blank , kontra 100 m. på ..... jævla lang tid. Det blir jo det samme som med biler. Det er jo mye gøyere å se blodtrimmete biler med djevelsk lyd, enn å se daffe familiebiler med skiboks og hengerfeste. La dem dope seg de som vil - "I couldn't care less". Det som hadde vært skikkelig morsomt : Å se utøver i langt fremskreden fredagskveldsrødvinsbris. Tenk stavsprang, spyd, 100m. i sikksakk....og ikke minst slegge !!!!. Jeg sender et forslag til olympiatoppen omgående.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
12.647
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Stavsprang i fylla er et godt supplement til Monty Pythons maraton for inkontinente, 100 meter for skuddredde osv. Hvor kan jeg skrive meg på?

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
15.330
Sted
Sølvbyen
Hvorfor stoppe ved doping? Jeg syns idrettsutøvere skal ha lov til å utføre mekaniske modifikasjoner på kroppene sine også, hvis det kan hjelpe dem til å løfte tyngre, løpe fortere, eller slå og sparke hardere.

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
33.393
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
La dem dope seg de som vil - "I couldn't care less"
Hvorfor stoppe ved doping?

Kanske ett problem om deres barn/ungdommer satser på dette frie valget. Tenkte ikke på det!:p

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
La idretten få dope seg alt de orker - hva er problemet? Vi VIL jo se spektakulære tider, lengder, høyder, bredder etc. - 100 m. på 7 blank er ganske sikkert spektakulært og publikumsvennlig.
Problemet er at det ødelegger mennesker.

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.192
Jeg så et program på tysk tv for noen år siden om hvordan det hadde gått med noen øst-tyske kvinnelige toppidrettsutøvere etter at karrieren var over.

Det var ganske hårreisende.

Ble medlem
12.03.2012
Antall liker
8.277
Sted
Laksevåg - Bergen
Her er et skrekkens eksempel på hard bruk av methamphetamine over bare noen få år. Kanskje litt mer forbruk enn det som benyttes for å løpe litt fortere på 100m.
Uansett så er det skremmende.

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Antall liker
1.301
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Vi kunne jo hatt 2 forskjellige friidrettsmesterskap, eller flere for den saks skyld, alt etter hvor mye dop utøverne har inntatt.. Ett mesterskap for ærlige utøvere, ett for smådopere og ett for skikkelige børstne beist med skjeggvekst helt ned i joggeskoene. Så er spørsmålet : Hvem vil se 100 m. på 7 blank , kontra 100 m. på ..... jævla lang tid. Det blir jo det samme som med biler. Det er jo mye gøyere å se blodtrimmete biler med djevelsk lyd, enn å se daffe familiebiler med skiboks og hengerfeste. La dem dope seg de som vil - "I couldn't care less". Det som hadde vært skikkelig morsomt : Å se utøver i langt fremskreden fredagskveldsrødvinsbris. Tenk stavsprang, spyd, 100m. i sikksakk....og ikke minst slegge !!!!. Jeg sender et forslag til olympiatoppen omgående.
Vi har vel slike konkurranser allerede. Bare se på disse av type verden sterkeste mann der men skal løfte, trekke jo tyngre jo bedre - ingen der som er rene og de ser ut som kjøttberg. De går vel på det samme som vi gir biff bergene (okser og kuer) før de slaktes til mat...

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.562
Torget vurderinger
24
I bodybuilding begynte de på syttitallet med å arrangere s.k. "cleane" konkurranser - hvor deltagerne var dopfrie. Tror det hadde sitt utspring i helsebevisste California.

Topp Bunn