...tror nok endel utenforstående ser på hobbyen vår som litt " nacht und nebel " ja... 8)Zomby_Woof skrev:Jeg tror nok fortsatt vi må slåss litt før det blir stuerent å melde seg inn i den lokale HiFi-Hirden. ;D
Jaja de får bare holde på. Gjallarhorn er et musikkorps i Stavanger og det har det vært lenge !svingen68 skrev:Heisan Valentino,
vet du at Norges Nasjonalsosialistiske Bevegelse (tidligere Zorn 88) utgir ett blad som heter Gjallarhorn?!?;D
Anser det som temmelig sikkert at navnet på høytalerne dine ikke har noe med det å gjøre, ville bare nevne det som en kurositet![]()
"Men dåkkår komme ikkje fram, dåkkår komme ikkje fram" sang ongane i gadå i Stavanger i følge min far, som er gammel nok til å huske sultne tyske soldater som brukte lønna til melkesjokolade med smør på vinteren '45. Sikringskost.Karma skrev:"Wir fahren gegen Engeland, Engeland!" 8)
Har Stig blitt soft?Valentino skrev:Oj. Tangen lanserer selvbygg bassrefleksversjon av basunene. Oj.
Jo da, ingen ulempe å få solgt hva man lager. Er det noen link eller fotos?Valentino skrev:Kan se slik ut. ;D
Jeg antar at omsetning er av interresse i all kommersiell virksomhet?
Gilmore/Dynalo amp. Presentert på headwizeValentino skrev:Det hevdes at RMEen ikke yter HD 580 full rettferdighet. Hovedanlegget mitt låter bedre synes nå iallefall jeg.
Hva er det slags headamp du har snobt* deg, trondmeg?
*å snoba - snobe - snobte - har snobt. Sør-Rogalandsk for å handle og innta godsaker.
Transporteren funker helt fint som preamp. Man skal etter min mening ha religiøse anfektelser for ikke å tåle AD-konvertering av noe såpass forvrengt som det som kommer ut av en RIAA.Bach_Man skrev:Du nekter fremdeles å bruke forforsterker?
Ingen som reagerer littegrann på denne da ! ;DValentino skrev:Man skal etter min mening ha religiøse anfektelser for ikke å tåle AD-konvertering av noe såpass forvrengt som det som kommer ut av en RIAA.
Ikke i denne tråden.Hagto skrev:Ingen som reagerer littegrann på denne da ! ;DValentino skrev:Man skal etter min mening ha religiøse anfektelser for ikke å tåle AD-konvertering av noe såpass forvrengt som det som kommer ut av en RIAA.
;Dorso skrev:Jeg ble sint som en oppblåst ilder, men har fortrengt det etter beste evne.
Jeg skal ikke ha sagt noe om forvrengningen i Valentinos RIAA, men er ellers enig i konklusjonen hans. Det går utmerket godt an å digitalisere et analogt signal uten å vri seg i kramper over ulyden.Hagto skrev:Ingen som reagerer littegrann på denne da ! ;DValentino skrev:Man skal etter min mening ha religiøse anfektelser for ikke å tåle AD-konvertering av noe såpass forvrengt som det som kommer ut av en RIAA.