|
Om jeg ikke tar feil så har Heil patentene utløpt. Mao fritt fram for alle som vil prøve seg.Valentino skrev:Mundorf har vel lisens til å bruke prinsippet? Heil er også produsent, slik jeg forstår det?
En meningsberettiget høyttalerkonstruktør jeg kjenner mener at Mundorf lager bedre HeilAMT-diskanter enn Heil, om jeg ikke husker rappgale da. Det skjer jo.
Anyways. Fruen synes det hjalp med pen lakk og bortgjemt skjærereir. Ganske komplisert det delefilteret til toveishøyttaler å være, om vel ikke helt i LS3/5A-klasse når det kommer til antall deler.
Det må ha skjedd i dette tilfellet, ja ;DValentino skrev:En meningsberettiget høyttalerkonstruktør jeg kjenner mener at Mundorf lager bedre HeilAMT-diskanter enn Heil, om jeg ikke husker rappgale da. Det skjer jo.
Her ville jeg forsiktig tippet......nærfelt kanskjeJohn_Harald skrev:Passer de til nærfelt eller fjærnfelt?
Jo det er detValentino skrev:Det er så man fornemmer naturen, er det ikke vel? ;D
Meget pent, men - jeg stirrer til øyet blir vått - og kan ikke se klokkeradioen? ;DValentino skrev:Takk, General 8. Skal se hva jeg kan få til. Snubler i IKEAdrager, Thomastog og Lightning McQueen-lekebiler her, så noe rydding må til er jeg redd.
Gjallarhorn 25 og Ragnarok 212 sammen.
Subenes kabinetter vil få et redesign passende hovedhøyttalerne etterhvert. Jeg er selvfølgelig troende til å bruke penger på slikt fjas.
Litt kabelrydding bare. Har vært på Soundgarden (Jeez,så oppfinnsom navneendring)og kjøpt audiofile bananplugger og skal gå på medfruens hårføner og kamuflere EKKJen.kjoenik skrev:Skjer det noe (utstyrsmessig) hos deg for tiden, eller kanaliseres all ledig tid til fordypning i musikkens verden?
Har selv bestillt en splitter ny Transporter hos Amentio.no til kr 12.412,- http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:2005912 Absolutt ikke noe upris...Valentino skrev:Ellers blir det Logitech Transporter når prisen er riktig igjen.
Bare vent til du ikke merker noen forskjell- med åpne eller lukkede øynekjoenik skrev:Det gjør jeg også...men jeg ser best med øynene lukket :
Når jeg lukker øynene er orkesteret der. Når jeg åpner dem er det borte. Når jeg lukker dem igjen er det der. Når jeg åpner dem er det borte...and so it goes...![]()
Se der ja, hvorfor har jeg gått glipp av den.Valentino skrev:Jeg er ganske elendig til å beskrive lytteinntrykk. Det er ikke impulse. Les tråden.
Halleluja !!!Valentino skrev:Transporteren er rett og slett genial.
Som en av grunneigerene i Gådå ønsker jeg deg velkommen igjen, og da kan du få låne med opp dCS settet mitt ett par dager om du ønsker og se hva det har for segValentino skrev:Huff, Rogalandssommeren brakte oss så langt nord som Kongeparken. Dagene ellers ble tilbragt i Gådå og på Skadberg, og telefoner til Solastranden var dessverre helt ute av hodet.
Transporteren er rett og slett genial. Skal jeg ha bedre lyd må noen la meg låne en dCS eller Meitner den kan fore slik at jeg kan vurdere om det har noe for seg i det hele tatt.
Syns du det? Hvorfor?Veggen skrev:Halleluja !!!Valentino skrev:Transporteren er rett og slett genial.
size=1pt](Psst: Men kanskje litt dyr i forhold til en squeezebox...)[/size]