Faen disser du favorittbandet mitt fra ungdummen…Hmm, lurer på om platene dine også faller inn under begrepet, jålevinyl![]()
Skjerpings! Du og jeg har begge såvidt god (og bred) erfaring med både øl og vin at vi klarer å betjene en platespiller etter et par glass (les flasker). Sannsynligheten for at vi dør fra utstyret i tipp topp stand er langt større enn at vi ødelegger noe vi ikke har råd til å reparere. Bare å kose seg! Skål!Selv om jeg klokelig har lovet meg selv å holde meg unna LP-spilling etter noen øl, så er jeg en svak sjel som stadig bryter mine egne løfter. Etter å hatt en runde med Kiss på streaming så rotet jeg rundt i den ene LP-boksen jeg har og fant frem 3 ulike varianter av det som kalles 1. pressinger av Kiss sin første plate. Den som spilles nå er visstnok den "ekte" 1. pressingen med unntak av en Promo-versjon som har hvite labels og "Promo-sticker" på cover. Jeg husker at jeg lette veldig etter "Promo-versjonen", men de var ikke enkle å finne i NM tilstand…
Vis vedlegget 1162297 Vis vedlegget 1162298 Vis vedlegget 1162299 Vis vedlegget 1162300 Vis vedlegget 1162301 Vis vedlegget 1162302
Nope, men førstepressene dine er så verdifull at de må kunne karakteriseres som jålevinylFaen disser du favorittbandet mitt fra ungdummen…![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jeg var i tvil om det var det du mente eller om det gjaldt dissing av jålegutta…Nope, men førstepressene dine er så verdifull at de må kunne karakteriseres som jålevinyl![]()
Hør, hør, dagens sannhetsord! Skål…Skjerpings! Du og jeg har begge såvidt god (og bred) erfaring med både øl og vin at vi klarer å betjene en platespiller etter et par glass (les flasker). Sannsynligheten for at vi dør fra utstyret i tipp topp stand er langt større enn at vi ødelegger noe vi ikke har råd til å reparere. Bare å kose seg! Skål!
Ja da er du nesten Setesdøl du også!Skål! Steike flott utstyr du har. Kult konsept for rommene.
En avsporing: Min bestemor kom fra Skomedal, så familien har mye minner fra støylen hvor hun gjette. Ellers har jeg vokst opp på turistforeningens hytter på aust- og vest-heiene. Det er alltid litt «hjemme» i Setesdal.
God helg.
Tuborg og bor går fint, men hvis jeg hadde hentet drillen i tillegg da kunne det blitt en "KATTASTROFF"…
Ja jeg fant fort ut at du er "litt" eldre enn megDet av Quo du lister opp er jo aaatlfor nytt til at det sparker![]()