Dolbytor's anlegg og (mange) planer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    6.085
    Torget vurderinger
    1
    Jeg ble for øvrig grand-onkel til en liten krabat i vinter. Han som jeg er onkel til, som da er denne krabatens onkel, var på en liten snurr på 17. mai og sendte dette bildet på familie-snappen. En god krok skal tidlig krøkes og jeg aner en potensiell smugrøyker her. Det minnet meg om at det er på tide med en smugrøyk, så da blir det en liten tur ut i frisk luft… 🍻 😁

Vis vedlegget 1145584
    Helvete du kunne jo gitt han en Tuborg :LOL: . ha en strålende fin helg Tor.🍻🍻🍻

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    34.999
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Det er noe dritt å bli "gammel"! Når man sitter oppe halve natta og likevel ligger kliss våken i senga kl. 05.00 så er det et dårlig tegn 😬

Da er i alle fall hundene luftet og fruen blir forhåpentligvis glad når hun kommer fra jobb og ser at jeg har fyrt i ovnen…(y) 🤪

IMG_4138.jpeg

aircanada

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.07.2012
    Antall liker
    430
    Sted
    Ørsta
    Torget vurderinger
    3
    Dårlig kollektiv svikt på 1-0, Ugarte skyld i 2-0, Maguire mest skyld i 3-0 og har et elendig innhopp :cautious:

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    34.999
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Shaw er innblandet i alle 3 målene og bør helt klart bli henvist til reservebenken i neste kamp, men det er kanskje litt drøyt å gi han hele skylden. På mål nr. 1 så vil jeg si at det er en kollektiv svikt. Mange kunne gjort det bedre der inkl. Shaw. På baklengs nr. 2 så henger ikke Shaw med når Haaland rykker, men her er det også flere som kunne gjort det bedre i forkant. Mål nr. 3 kan fint "deles" mellom Shaw og Maguire. Sistnevnte burde uten problemer kunne klare å måke den ballen av sted og ikke direkte til motspiller, men det er Shaw som mister ballen først. Nei jeg ser det hovedsakelig som en kollektiv svikt med mange som svikter i enkeltsituasjoner. Alt for lite "guts" og innsats over hele linja selv om vi merkelig nok har ballen mer enn City.

Så må jeg innrømme at tilliten til Amorim og og dette systemet hans begynner å bli ganske tynnslitt. Vi fungerer ikke som et lag og det er store hull overalt på banen. Midtbanen fungerer ikke i det hele tatt og vi har ikke en eneste god sentral midtbanespiller. Å kjøpe to nye 10'ere for så å dytte Brune ned på sentral midtbane er en katastrofe og vil aldri fungere. Jeg begynner også å bli lei av Bruno med alle sine ballmist og feilpasninger selv om han scorer en del mål og har en del målgivende.

Nei dette holder ikke og hvis det holder på sånn så må nok Amorim finne på noe annet å gjøre ganske snarlig. Han kan jo feks. spise lunsj med de 3 andre ex-trenerne til United som nylig har fått sparken i sine klubber.

Nei det er nok bedre å konsentrere seg mer om "hai-fai" og mindre om fotball, men kampene skal selvsagt sees uansett hvordan det går. Jeg har et par "små-prosjekter" i kinorommet som bør kunne utføres snart og i morgen så får jeg et trivelig "hai-fai besøk"... (y) :giggle:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn