Hvis Liverpool taper og United vinner så er jo turen helt perfekt, men det blir nok heller motsattØl finner du i England æ, selv om pubene legges ned i rekordfart. Fotballtur er gøy, regner med du gleder deg til West Ham - Liverpool...
Hvis Liverpool taper og United vinner så er jo turen helt perfekt, men det blir nok heller motsattØl finner du i England æ, selv om pubene legges ned i rekordfart. Fotballtur er gøy, regner med du gleder deg til West Ham - Liverpool...
Tror ikke det er noen grunn til å frykte Spurs, de er dårlige både hjemme og borte.Hvis Liverpool taper og United vinner så er jo turen helt perfekt, men det blir nok heller motsatt![]()
Jeg har noen høye topper på de frekvensene og jeg har derfor tatt ned de toppene. De andre er justert opp pga. det motsatte.Hvorfor er 40 og 63 ikke justert opp sammen med de andre på eq'n ?
Vi har ett bunnivå som gjør at vi kan bli rundspilt av hvem som helst på bortebaneTror ikke det er noen grunn til å frykte Spurs, de er dårlige både hjemme og borte.![]()
DagensJeg har vært Forest-supporter helt siden det glade åttitallet da engelsk fotball kunne ses på statskanalen. I dag var det kamp mot Liverpool, og det er alltid like herlig å lese kommentarene i supportergruppa på Facebook. Her er en ganske fiffig omskriving av en relativt kjent sangtittel:
Vis vedlegget 914239
Takk for detgrattis med nye blokker
Men syns jo at mc2kw må inn.. like høyt forsterkertårn som høytalere er et must nå snart..![]()
Dette er helt sikkert korrekt, men jeg er helt på nybegynner stadiet her og har som sagt bare brukt ørene og manuelle justeringer. Jeg spiller testspor fra Spotify og justerer volumet deretter. Begge rommene mine stjeler dypbass og justeringene er deretter. Jeg har aldri hørt et skikkelig kalibrert oppsett, men jeg har planer om å gjøre noe med det i løpet av sommerhalvåret. Kanskje liker jeg det eller kanskje ikke…Ikke det, og med alle mulige forbehold om at jeg ikke kjenner oppsettet ditt så godt: du har jo masse effekt og headroom å ta av så jeg tviler ikke på at det er nok trøkk men er ikke +13 dB v/20 Hz, 30Hz og +10dB v/50Hz litt i overkant korreksjon? Hvordan kom du fram til det? Trodde jeg var ekstrem med +6-7dB i bassen... Jeg tror så mye korreksjon ofte blir litt vel boomy og hvor bassen tar litt for lang tid... Da ville jeg i hvert fall sjekket waterfall i REW i tillegg. Og så har jeg sett tilfeller hvor alt jeg sier i forrige setninger blir bare vås for det er helt perfekt.
Tror du går i surr med dagene, Tottenham gikk på en smell i dag.Da ble det ny cup-finale på United, men det satt langt inne. Hvis de skal ha en liten sjanse i finalen mot City så må spillet heves betraktelig. Jeg ser uansett muligheten for at United skal vinne som nokså liten, men det har skjedd større mirakler før…
Tottenham gikk i alle fall på en kjempesmell i går og jeg håper jo selvfølgelig på at deres dårlige form fortsetter litt til
Sånn ellers så ble det sent i natt og klokka ble vel over 3 før jeg fikk slått av. Jeg sa til fruen at jeg bare skulle ned i kjelleren en liten tur, men det ble litt lenger en planlagt. Timene (og Tuborgene) bare flyr av sted nede i kjelleren og "plutselig" så er det midt på natta. men det er vel bare et tegn på at man koser seg…![]()
![]()
Jeg skrev feil der ja! Det var selvfølgelig i dagTror du går i surr med dagene, Tottenham gikk på en smell i dag.Tror ikke United trenger å frykte dem, dessverre.
![]()
Du må montere nordost sort kone under alle . Til det blir høyt nokTakk for det
Jeg skulle gjerne hatt et par stacker med MC2KW her, men siden de er lavere enn høyttalerne så utgår de…![]()
Det hadde jo blitt "Vinn Vinn"!! Høyere stack, sortere bakgrunn, mer av alt liksom…Du må montere nordost sort kone under alle . Til det blir høyt nok![]()
Er ikke du AC/DC fan? Det er ikke Voltage merker, men derimot High Voltage merker.Selv om innstillingene i post nr. 5089 antageligvis ikke er "korrekte" så har jeg likevel fått mye bedre bass i kinorommet enn jeg hadde før. Jeg har jo bare tatt noen helt enkle justeringer basert på å spille testspor fra Spotify og da bør det være mer å hente hvis man går grundigere til verks. Jeg er uansett veldig fornøyd med disse MiniDSP’ene så langt til mitt enkle bruk. Bedre bass betyr også bedre lyd generelt da dette påvirker hele lydbildet etter mitt skjønn
Jeg har også "modifisert" 1.2KW’ene litt. De gule Voltage merkene bak på forsterkerne måtte bare vekk...![]()
Vis vedlegget 916287 Vis vedlegget 916284 Vis vedlegget 916285 Vis vedlegget 916286
Sånn går det når man ikke tenker seg omEr ikke du AC/DC fan? Det er ikke Voltage merker, men derimot High Voltage merker.![]()
Jeg er pensjonert el kraft mann, så har sett en del av disse merkene.Sånn går det når man ikke tenker seg om![]()
![]()
Jeg er elektriker og har også sett noen av disse, men kommer ikke til å savne dem akkurat her…Jeg er pensjonert el kraft mann, så har sett en del av disse merkene.![]()
Tina har en sang med samme tittel, vet ikke om det er samme sang?Nå håper jeg at det blir den siste, men det sa jeg i stad også! Fått litt dilla på denne sangen…
Vis vedlegget 916318 Vis vedlegget 916319
Samme sangen, ja. Men en helt annen tolkning.Tina har en sang med samme tittel, vet ikke om det er samme sang?
Ser at salige Lowell George hadde en version også.Samme sangen, ja. Men en helt annen tolkning.Skrevet av, og først fremført av Ann Peebles.
Mvh
Jada, det finnes masse.Ser at salige Lowell George hadde en version også.![]()
Tomt for øl?Etter å ha "gitt vekk" 2 poeng på torsdag så var det herlig å slå tilbake i dag mot et av de beste formlagene i PL
Fruen er i Sverige, United vant og så har man fri i morgen. What could possible go wrong…![]()
![]()
![]()
Vis vedlegget 916446 Vis vedlegget 916447 Vis vedlegget 916448
Det hadde jo vært skrekken, men jeg håpte jo at dette skulle holde for meg til morgen…Tomt for øl?![]()
Du kan kose deg nå...Selv er jeg Villa fan...Det hadde jo vært skrekken, men jeg håpte jo at dette skulle holde for meg til morgen…![]()
Vis vedlegget 916454 Vis vedlegget 916455