- Ble medlem
- 04.01.2020
- Antall liker
- 121
Tok meg halvannet år fra tegnebrettet til den var ferdig.
|
DittoHei
Ser jo aldeles strålende ut ! Fortell mer, og flere bilder, innvortes og utvortes !
Mvh.
Johnny
Nice Kan du si noe om topologien til ampene og regulatoren ?Regulerer du driver og power separat ?Takker!
Er ikke et kit nei har designet alt selv. PCB-ene er laget på generiske kinesiske produsenter, kjøleribber designet jeg og fikk laget av emachieneshop, kabinettplatene designet jeg selv og fikk laget på Schaffer (front panel designer)
Arkitekturen i forsterkerene er en del inspirert av THS3001 riktig nok
imponerende. rett og slett.Takker!
Er ikke et kit nei har designet alt selv. PCB-ene er laget på generiske kinesiske produsenter, kjøleribber designet jeg og fikk laget av emachieneshop, kabinettplatene designet jeg selv og fikk laget på Schaffer (front panel designer)
Online sider? Sån typ til produksjon/design?imponerende. rett og slett.Takker!
om jeg kan spørre, benyttet du online info, i så tilfelle hvilke sider?
Såklart, prøver å laste opp i PDF herAbsolutt spennende... men skulle gjerne sett skjemaene i større oppløsning....![]()
Ja ass, er etter min mening ingen PCB design program som er bra(vertfall ikke som jeg har prøvd), alle har sine ting som er krongleteSliter forresten litt selv med å konvertere huet fra Cadence/OrCad til Kicad...
Beklager litt sent svar (2 år) men er først nå jeg har noe å spille sammen med^^Meget imponerende!
Hva spiller disse sammen med?