Politikk, religion og samfunn Ditt ideelle parti

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.682
Antall liker
7.922
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
1. Smaken er som baken, heter det.... men når urbanistene forsøker å framstille sine valg som det eneste riktige, blir det rett og slett bare for tåpelig.

2. Alle alternativer har sine fordeler og ulemper, og landsbygda og småsteder er befolket med mennesker som ser sine fordeler ved å bo og leve der de gjør.

3. Om noen noen vil betale 150.000 kr/kvm for et lite krypinn på Løkka, for å ha kortest mulig vei til latte'n, så er det deres valg, - og ikke mitt og mine naboers valg. Vi bor der vi bor, nettopp fordi vi trives med det.

4. Her er både homoer, alkiser og dophuer, - men prosentvis er de nok i sterkt mindretall i forhold til de "urbane eliter". Hvis noen ramler om på gata i tettstedet, får de stort sett umiddelbar hjelp også, - vi trenger ikke sette opp tellestasjoner for å se hvor mange som går forbi uten å bry seg.
For urbanistene er "bygdeoriginal" likestilt med bygdetulling, - men ikke for oss. Her er en original en person som ikke forstiller seg og er seg selv, - de fleste av de svært dyktige fagfolk på sitt område. Dopiser, alkiser og fjottiser finnes det også noen få av, men vi vet stort sett hvem de er, og så lenge de ikke er PITA for andre ( noe de selvsagt er av og til), - så får de stort sett være i fred med sitt.
5. Jeg har også til gode å se en uteligger i distrikts-Norge, - her blir de stort sett tatt hånd om av riktige instanser. Unntaket er en og annen festglad nordlenning i sommernatta...
1. Eg hadde stor sans for byen heilt fram til Rattsøutvalet bestemte at utkantane ikkje skulle ha ressursar, men at desse skulle til urbane strok. https://no.wikipedia.org/wiki/Rattsøutvalget Etter dette har snøballen rulla, slik at ein no skal ha kommune- og fylkessamanslåingar an masse. Så det er all grunn til å legge urbanistane for hat.
2. Og naturlegvis har vi alle eit sterkt behov for å rettferdiggjere eige val. Difor skal eg kunne ta på meg på ståande fot å halde eit halvtimes føredrag...
3. Ja! Kan vi ikkje heller tenke på kor heldige vi er, som har gjort dei rette vala? Så kan vi heller tykkje synd i dei som ikkje har det så godt. (Eg høyrde 19000 HZ fram til eg var 40.... men så går ikkje tungtrafikken rundt huset mitt heller)
4. Eg er både på hels og kompis med lesber, muslimar, afrikanarar, asiatar, frp-arar og eit par raudingar. Trønderar har eg eit høfleg, kanskje litt avmålt forhold til (gjeld ikkje Åge Aleksandersen, som eg er stor fan av, men han har eg ikkje sett her i bygda sidan 1982), austlendingar prøver eg å inkludere så godt som råd, sørlendingar er koslege (hedmarkingar og, men ikkje så koselege som sørlendingane. Dessutan har dei kyst-humor, som er nødvendig. Difor har eg ikkje noko i mot bergensarar. Ikkje i det heile, men det vert litt valdsamt når ein stakkars nordfjording vert konfrontert med ein heil by full av slike) Nordlendingar - kva skal ein seie om nordlendingar? Dei som markerer seg er veldig urbane, og dei som ikkje er urbane, held seg vel heime - og då treff eg dei ikkje. Må ha meg ein tur nordover, får sjekke kva klimasamvit eg har til rådvelde...)
5. Vi tek oss også av dei.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.682
Antall liker
7.922
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Herlig... bønder reiser til byen og våger det egentlig ikke uten i flokkfølge.

«Laget har til fyremål å samla nordfjordingar i og ikring hovudstaden til heimleg hyggje. Nordfjordsk sed og skikk må leggjast til grunn for lagsarbeidet og interessa for heimen og Nordfjord må haldast høgt.»

Jau jau, me ferdast til sivilisajsonen eit augonblikk for å proviantee .. så reiser me heimat til Nordfjord, eller Island eller Svalbard alt etter som hvor full styrmannen på robåten var.
Så du yppar deg, stril?
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.028
Antall liker
9.308
De største bygdetullingene er vel bygdisene som flytter inn til byen og ter seg mer urbant enn de innfødte urbanistene.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.682
Antall liker
7.922
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Eg kjende til ein tre-fire homoseksuelle då eg vaks opp. Dei var sjølvsagt stigmatiserte, som alt anna på den tida då det var forbod mot slikt. Men dei hadde sine jobbar, og slapp å bli konfronterte med legninga si. Fenomenet er sjølvsagt kjent, og homoseksuell heitte "mannjemannj" både på sunnmørsk og på min nordfjorddialekt.
Fyrste mørkhuda person eg kjende til dukka opp på 60-talet. Det var sjølvsagt legemangel her, og vi fekk ein fråTanzania. Det var sensasjon, men ikkje verre enn at han gifta seg og fekk to barn...
Råning hadde vi lite av, men ungane mine var med på å leike "bil-gøymsel". Så veit eg om ein som fekk tak i ein porschemotor og monterte han i ei folkevognboble. Og så var det dei som hadde Volvo Amazon då eg gjekk på gymnaset på Sandane. Men det var ikkje så alvorleg, eigentleg.
Fotball har eg aldri likt. Eg vrei meg unna ved å spele trombone i skulekorpset (men eg øvde for lite, eigentleg).
Og då eg kom til skjells år og alder (17 år) starta eg i band.
Vi hadde altså ein fantastisk oppvekst, mine jamnaldringar og eg. Men vi er berre 4 av dei 16 attende, av dei som gjekk saman i 1.klasse her i bygda. Til gjengjeld har vi greidd å lokke til oss like mange livspartnarar.
 
S

Slubbert

Gjest
En av mine fremste kjepphester: Vi har i dag et samfunn som truer folk som ikke gjør noe annet enn å sette seg i en annen bevissthetstilstand med bøter og fengsel. Selv om det å gjøre det kan være til stor verdi for den enkelte.

Byttet ut antidepressiva med mikrodoser av LSD og fleinsopp. - NRK.no


Over 50% av alle domfellelser er for såkalte narkotika"forbrytelser", det er absolutt null korrelasjon mellom lovgivning og rusmidlenes risikoprofil eller avhengighetspotensiale, og kriminaliseringen skaper et svart marked som sikrer bunnlinja for brorparten av all organisert kriminalitet. Og ulovlig omsetning tar i seg selv liv. At dette i det hele tatt er mulig i et ellers opplyst samfunn finner jeg smått utrolig.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.948
Antall liker
6.127
Får si som i Pondus. Det ideelle parti er Det Kvinnelige Hofteparti. Mye godt valgflesk.
 
  • Liker
Reaksjoner: MML
Topp Bunn