H
Hardingfele
Gjest

Her glir Andreas med turskøytene på klink «is» - i skisporet (!)
Østmarka har tatt hålke til et nytt nivå. En gjeng turskøyteentusiaster benyttet muligheten til å leke seg på en strekning ment for skigåere.

|
Men hun er da pen da! Grusom dialekt om noen spør meg, men pen det er hun!Og imens foreslår Facebook at jeg skal bli medlem av fanklubben til Therese Johaug.
Men pen!Det er ikke dialekten. Det er klangen i stemmen. Ikke akkurat made for radio.
Jan Wanggaard, tidligere OL vinner i brettseiling, nå kunstner, har bygd en skalamodell av solsystemet og plassert utover lofoten. Er lagd en dokumentar om det som heter "Alt flyter".Se også her:Det er allerede gjort flere plasser i landet.. bl.a. på Andøya, - men jeg fant ikke bilder av dette...
Trodde det bare er en konserndirektør?Viktig med mange direktører i dagens samfunn.... jo flere direktører jo fortere jobber de stadig færre på gølvet.....
Nei, det er gjerne en konsernsjef, og så er konserndirektørene resten av ledergruppen på konsernnivå. De rapporterer direkte til konsernsjef. Betegnelsen "konsern" betyr nettopp det, at dette er folk i konsernet (morselskapet) og ikke i de enkelte forretningsenhetene. Administrerende direktør for et forretningsområde kan være en del av konsernledelsen og dermed ha tittel konserndirektør, men behøver ikke være det.Trodde det bare er en konserndirektør?
Fikk beskjed om å bestille visittkort av min daværende sjef.
Hva er en likvidert bil?
Hva er en likvidert bil?
Der er det jeg tidvis har lyst til å gjøre med enkelte biler som kjører inn i boligstrøket der jeg bor i en fart av "hundreoghælvete"!Hva er en likvidert bil?