G
Gjestemedlem
Gjest
Katt i en kakeform!
|
Vil tro en eller annen avspiller har blitt låst til repeat, har blitt pranked og klarer ikke å finne ut hvordan han slår av repeat funksjonen. Som den mannen han er våger han ikke å lese bruksanvisning da ekte mannfolk ikke leser bruksanvisninger.En venn og kollega, mann 47, har i 2 dager lyttet til Bacstreet Boys' "I want it that way" på repeat. Hvordan kan jeg hjelpe?
-rådvill totte
>Hmmm - dette er alvorlig:Det er Spotify og han får det til å virke. Jeg har forklart veldig direkte at dette er ille, og dessuten at det at han ikke prøver å skjule det i seg selv er alvorlig.
mulig han har barn som vokste opp med den og slik ble utsatt for sangen så mye at han til slutt endte opp med å like den.Surely he must be trolling?
Ellers er vel julegaven allerede planlagt?
HØRESENTRALEN TINNITUS og LYDOVERFØLSOMHET
Jeg lurer stadig på om jeg har blitt enda mer spesiell for jeg klarer rett og slett ikke det meste som sendes av mainstream underholdning. Beat for Beat, Farmen, Senkveld med Harald og....? osv... osv...Jeg så en del av en episode tidligere i høst og det er jo like dumt og tomt på ordentlig som i artikkelen. Fascinerende, egentlig.