Devialet vennetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ThomasJL

    Medlem
    Ble medlem
    30.09.2012
    Innlegg
    22
    Antall liker
    3
    Sted
    Tromsø
    Er det verdt å kjøpe en brukt Devialet 120 for 30 000 fra Danmark? Jeg ser at Acoustic Tuning her i Norge har en brukt 120 til 39K, men 9K i forskjell er jo heller ikke småpenger.....
    Satt å så på den brukte her i Norge, fristet litt. Hvordan vil det være om noe skjer med den? Evt Gjensalgsverdi, er nok noe man bør vurdere
     

    grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Tror nok at jeg ville valgt å se produktet først og hente det selv, med mindre det er en selger man kan stole på 100 pst.
    Null reklamasjonsmuligheter når man handler fra utlandet privat.
     
    • Liker
    Reaksjoner: oct

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.277
    Antall liker
    3.323
    Torget vurderinger
    49
    Er det verdt å kjøpe en brukt Devialet 120 for 30 000 fra Danmark? Jeg ser at Acoustic Tuning her i Norge har en brukt 120 til 39K, men 9K i forskjell er jo heller ikke småpenger.....
    Kommer jo litt an på om den i Danmark selges av privatperson eller ikke.
    Hva med importavgifter/frakt ?
    Hadde prutet den norske ned 5-6 tusen og gått for den :)
     

    Academic_South

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2013
    Innlegg
    874
    Antall liker
    401
    Er det verdt å kjøpe en brukt Devialet 120 for 30 000 fra Danmark? Jeg ser at Acoustic Tuning her i Norge har en brukt 120 til 39K, men 9K i forskjell er jo heller ikke småpenger.....
    Kommer jo litt an på om den i Danmark selges av privatperson eller ikke.
    Hva med importavgifter/frakt ?
    Hadde prutet den norske ned 5-6 tusen og gått for den :)
    Dere har alle rett. Jeg får prøve å prute litt på den norske utgaven.
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    Har noen koblet til hodetelefoner til pre-out på devialeten? Etter ny sam har jeg ikke behov for sub lengre og da vurderer jeg å koble til et sett gode hodetelefoner. Går det med SAM aktiv?

    Spørsmålet er om det funker særlig bra og evt hva jeg kan koble til? Klarer utgangen å drive feks sennheiser 800? Eller audeze?
     

    pcnr

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    191
    Antall liker
    367
    Noen som har fått med seg hvilken effekt den "intelligente" filmfunksjonen gir, og hvordan den påvirker SAM-instillinger osv?
     

    Fugazi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Innlegg
    917
    Antall liker
    259
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    13
    Noen som har fått med seg hvilken effekt den "intelligente" filmfunksjonen gir, og hvordan den påvirker SAM-instillinger osv?
    Har testet litt og hører markant forskjell. Stemmer og øvre mellomtone har en boost som gjør lyden bedre på film og tv sendinger. Hva den gjør med SAM vet jeg ikke. Har også testet på musikkavspilling. Kan minne om en Loudness effekt. Høres veldig oppløst og flott ut på lavt volum, men kan bli noe skarpt på høyt volum.
    Velger derfor å skru av funksjonen på musikklytting.
    Det finnes derimot noen begrensninger i bruk av denne. Pre out/ sub out må deaktiveres via fjernkontrollen.
     

    Fugazi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Innlegg
    917
    Antall liker
    259
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    13
    Utklipp fra Devialet Chat. Dette er viktig info for mange




    Thank you again for your message.


    To answer your questions and give you some information, ICM is off by default no matter the configuration of the remote's buttons.

    The REW measurement made doesn't take into account various long term time constants involved in ICM algorithm.

    We will soon modify the configurator to be able to assign independently ICM on/off on each input.

    ICM will remain off by default on the next releases and we will probably add it on the list of the 'running parameters'.

    Fee free to share with us other feedbacks of course.

    Best regards,

    Customer Care"
     

    pcnr

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    191
    Antall liker
    367
    Takk for info. Vi får sette på en god film og teste :)
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    Venter med ICM til man kan velge inngangen den skal være aktiv på.

    Ellers strålende fornøyd med 8.0. SAM er mye bedre gjennomført, i hvert fall oppleves det slik.

    Har forøvrig koblet til hodetelefoner. Det funker meget bra, med forbehold om at de jeg koblet til er enkle å drive. Kommer til å oppgradere til noe litt bedre etterhvert. Kult at det går i hvertfall.
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Jeg har et problem med lyden på Devialeten. Etter mye prøving og feiling har jeg kommet frem til dette:

    Lyden er helt fin når jeg starter opp og spiller musikk gjennom den optiske utgangen. Så trykker jeg på "source" slik at jeg går gjennom de forskjellige kildene og kommer tilbake til den opprinnelige, da er lyden bare grums. Stygg lyd i høyre HT. og nesten ingen lyd i venstre.

    Dette finner jeg ikke ut av. Noen som opplever/har opplevet det samme?
    Siterer meg selv. :)

    Drevet på med problemløsning i flere dager. Tok til slutt vekk 200-slaven. Testet 200 alene med v. 8.0. og nå funker alt. Leste et sted at "... there is a dual mono bug...". Får ta en telefon til importøren mandag.
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Tilbake til 7.1.3 ������syntes den låter best her hjemme
    Men, faen heller. Nye versjoner skal jo bety forbedringer og vi må jo følge opp og med. Jeg nekter å gå tilbake til gammel versjon.

    Med én 200 så låter det fortreffelig i v. 8.0. Men, jeg skal ha en 400 up-and-go så snart som mulig.
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.394
    Antall liker
    725
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    ja skulle vel være ment som forbedringer iht muligheter …..men lyden ? , de har en tendens til og slippe disse nye oppdateringene uten og kvalitetssjekke bugs og lignende :)

    Jeg venter på 8.1 ,men syntes helt ærlig lyden er best på 7.1.3 iht dynamikk og Fylde for og si det enkelt

    Det er vel en del tips på Devchatten for og få 400 up and go :)
     

    Academic_South

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2013
    Innlegg
    874
    Antall liker
    401
    ja skulle vel være ment som forbedringer iht muligheter …..men lyden ? , de har en tendens til og slippe disse nye oppdateringene uten og kvalitetssjekke bugs og lignende :)

    Jeg venter på 8.1 ,men syntes helt ærlig lyden er best på 7.1.3 iht dynamikk og Fylde for og si det enkelt

    Det er vel en del tips på Devchatten for og få 400 up and go :)

    Jeg vil bare nevne en parallell til dette: I noen år på tidlig 2000-tallet hadde jeg en dyr Meridian prosessor, som fra tid til annen fikk en software-oppdatering. Jeg husker godt ved spesielt ett tilfelle at jeg etter en oppdatering tenkte: å gud, hvor oppløst og bra dette nå låt!

    Men etter en liten uke begynte følelsen å melde seg om at noe likevel manglet. Så jeg tok sjansen og "nedgraderte". Til min forskrekkelse oppdaget jeg at den gamle versjonen faktisk låt fyldigere, tøffere og mer rocka (mer gøy), mens den siste "oppgraderingen" låt mer analytisk og mer "show-off" i diskantområdet. Jeg trenger vel ikke å nevne at jeg heller beholdt den gamle softwaren...

    Rådet må bli at man må ha en viss skepsis til alt av såkalt oppgradering, for å noen tilfeller kan det være en nedgradering- i alle fall i noen anlegg.
     

    Sober

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.07.2008
    Innlegg
    803
    Antall liker
    350
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    27
    I mitt oppsett funker 8.0 versjon strålende, var innom 7.1.3 men føler ikke at jeg må tilbake dit.
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    I mitt oppsett funker 8.0 versjon strålende, var innom 7.1.3 men føler ikke at jeg må tilbake dit.
    Har samme erfaring. SAM fungerer mye bedre nå enn tidligere. For min del er 8.0 en forbedring.
     

    kinver

    Medlem
    Ble medlem
    02.09.2007
    Innlegg
    27
    Antall liker
    5
    Vi hører alle forskjellig tydeligvis. Dette er jo en vennetråd, men tillater meg å si at for meg har 8.0 vært en gedigen skuffelse. Virker som det blir en overfokusering på mellomtone/ovre del av frekvensområdet. Dessuten svekket bass og substansen i musikken mangler (har ikke SAM høyttaler). Skulle tro at ICM var kontinuerlig på tross forsikring om det motsatte fra Devialet. Lyden blir uengasjerende, mister all interesse av å høre på musikk, ser heller på TV. Spiller på Mac Book Air via USB, iTunes, Audirvana.

    Måtte i går gå tilbake til 7.1.1 (dessverre ikke lenger tilgang til 7.1.3 på Devialet nettside). Alt mye bedre, musikkgleden tilbake.

    Håper problemene skyldes prematur lansering av 8.0. Men dersom denne lydsignaturen blir regelen i fremtidige "oppgraderinger" blir jeg litt usikker på mitt fremtidige Devialet-engasjement. Hadde egentlig tenkt å oppgradere fra Devialet 200 til 400, men dette settes på vent nå. Så får vi se hva som skjer videre.
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.394
    Antall liker
    725
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    her er,n 7.1.3 :) client zip

    https://help.devialet.com/entries/34982912-Beta-version-of-Firmware


    Likte 7.1.1 jeg og ventet lenge før jeg gikk til 8.0 men ble skuffet,anderledes men ikke bedre IMO

    Fant da ut att 7.1.3 var den beste,ser rundt på diverse forum att mange går for den,mens noen da selvfølgelig liker 8.0 best

    Når jeg ser tilbake på alle oppgraderinger siste år,er det helt klart att oppgradering ikke er det samme som lydmessig forbedring,men mer en utvikling av muligheter,og nå er de jo på detta SAM kjøret
     
    Sist redigert:

    Academic_South

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2013
    Innlegg
    874
    Antall liker
    401
    her er,n 7.1.3 :) client zip

    https://help.devialet.com/entries/34982912-Beta-version-of-Firmware


    Likte 7.1.1 jeg og ventet lenge før jeg gikk til 8.0 men ble skuffet,anderledes men ikke bedre IMO

    Fant da ut att 7.1.3 var den beste,ser rundt på diverse forum att mange går for den,mens noen da selvfølgelig liker 8.0 best

    Når jeg ser tilbake på alle oppgraderinger siste år,er det helt klart att oppgradering ikke er det samme som lydmessig forbedring,men mer en utvikling av muligheter,og nå er de jo på detta SAM kjøret
    Noen burde vel adressere dette poenget til Devialet og sende dem en e-post? Dersom Devialet skal være mest mulig "versatile", bør også versjon 7.1.3 være en del av det offisielle tilbudet. Jeg vil tro at nettopp muligheten til å "tune" hele forsterkeren med bruk av både ulik software, bruk av tonekontroller og bruk av SAM (for de som kan nyttegjøre seg dette), så vil de fleste Devialet-eiere komme i mål - lydmessig.
     

    kinver

    Medlem
    Ble medlem
    02.09.2007
    Innlegg
    27
    Antall liker
    5
    her er,n 7.1.3 :) client zip

    https://help.devialet.com/entries/34982912-Beta-version-of-Firmware


    Likte 7.1.1 jeg og ventet lenge før jeg gikk til 8.0 men ble skuffet,anderledes men ikke bedre IMO

    Fant da ut att 7.1.3 var den beste,ser rundt på diverse forum att mange går for den,mens noen da selvfølgelig liker 8.0 best

    Når jeg ser tilbake på alle oppgraderinger siste år,er det helt klart att oppgradering ikke er det samme som lydmessig forbedring,men mer en utvikling av muligheter,og nå er de jo på detta SAM kjøret

    Takk!
    Skal forsøke 7.1.3 linken.
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.394
    Antall liker
    725
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    tune" hele forsterkeren med bruk av både ulik software, bruk av tonekontroller og bruk av SAM (for de som kan nyttegjøre seg dette), så vil de fleste Devialet-eiere komme i mål - lydmessig.
    Vilken verson som låter best må jo hver og en enkelt finne ut på sitt anlegg,det er ikke noe som sier att oppgradering av programm vare skal låte bedre,det kommer ann på hva du spiller med og mot,mange som sverger til de gamle versonene

    Mails i hopetalls blir ukentlig sendt fra dev chaten ,der det sitter mange og tester ut de ulike versoner
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.394
    Antall liker
    725
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Svar fra Devialet til en annen Devialet bruker vedrørende 7.1.1 versus 7.1.3

    I have managed to extract a few nuggets of information from Devialet regarding 7.1.3., as follows:

    "Firmware 7.1.3 is actually the last release of Firmware 7. Meaning that this is the most stable version of our firmwares.
    Firmware 8 is newer than the 7 and it includes many improvements compared to firmware 7 (ICM, DPM, phono menu). It does however need some corrections, that will consequently appear in firmware 8.1"

    "Actually the 7.1.1 compared to the 7.1.3 is very different; Because the 7.1.3 brought many ameliorations to the 7.1.1.
    So it is not surprising that the sound is better on the 7.1.3, simply because it corrects and improve the general version 7 of the firmware.
    Of course in the future, we hope to do the same with firmware 8.
     

    kinver

    Medlem
    Ble medlem
    02.09.2007
    Innlegg
    27
    Antall liker
    5
    Svar fra Devialet til en annen Devialet bruker vedrørende 7.1.1 versus 7.1.3

    I have managed to extract a few nuggets of information from Devialet regarding 7.1.3., as follows:

    "Firmware 7.1.3 is actually the last release of Firmware 7. Meaning that this is the most stable version of our firmwares.
    Firmware 8 is newer than the 7 and it includes many improvements compared to firmware 7 (ICM, DPM, phono menu). It does however need some corrections, that will consequently appear in firmware 8.1"

    "Actually the 7.1.1 compared to the 7.1.3 is very different; Because the 7.1.3 brought many ameliorations to the 7.1.1.
    So it is not surprising that the sound is better on the 7.1.3, simply because it corrects and improve the general version 7 of the firmware.
    Of course in the future, we hope to do the same with firmware 8.
    Takk for nyttig info
    Holder meg til 7.1.x inntil videre
    Men kanskje håp om lydforbedring av versjon 8 i fremtiden?
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    her er,n 7.1.3 :) client zip

    https://help.devialet.com/entries/34982912-Beta-version-of-Firmware


    Likte 7.1.1 jeg og ventet lenge før jeg gikk til 8.0 men ble skuffet,anderledes men ikke bedre IMO

    Fant da ut att 7.1.3 var den beste,ser rundt på diverse forum att mange går for den,mens noen da selvfølgelig liker 8.0 best

    Når jeg ser tilbake på alle oppgraderinger siste år,er det helt klart att oppgradering ikke er det samme som lydmessig forbedring,men mer en utvikling av muligheter,og nå er de jo på detta SAM kjøret
    Drittlei alle problemene med 8.0. Da ønsker jeg å nedgradere til 7.1.3. Noen spesiell prosedyre Petterone?
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.394
    Antall liker
    725
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Nope du bare laster ned som før (17 filer)på kortet,tar ut kontakten,inn med kortet så kontakten, og vips
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    Har hoppet litt mellom 7.1.3 og 8.0. Mulig det bare er heldig match med høyttalerene, men hos meg og min smak er 8.0 hørbart bedre enn 7.1.3. Dvs at SAM har gått fra litt plagsom til fantastisk. Og resten er minst like bra, kanskje ørlite mer luft og åpenhet. Har ingen issues i det hele tatt. Har ikke prøvd uten SAM, og suben har vært avslått siden oppdateringen kom.

    Kan det være at høyttalere som i utgangspunktet er litt lyse i klangen fungerer dårligere på 8.0?
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.277
    Antall liker
    3.323
    Torget vurderinger
    49
    Håper dere får spillt litt musikk også innimellom:rolleyes:
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    Håper dere får spillt litt musikk også innimellom:rolleyes:
    Bare når vi sammenligner forskjellige softwareoppdateringer. :)

    Det er kanskje en liten felle når det er et produkt som stadig oppdateres, men når det er sagt så er det lenge siden det har blitt spilt mer musikk enn etter at devialeten kom i hus.
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    Nå er det 100%. Tidligere prøvde jeg å variere, men fikk det ikke til å funke helt. I mangel på en bedre forklaring virker det som om fokuset til SAM er flyttet noen hertz nedover, og det passer tydeligvis for meg.
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.394
    Antall liker
    725
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Det er kanskje en liten felle når det er et produkt som stadig oppdateres, men når det er sagt så er det lenge siden det har blitt spilt mer musikk enn etter at devialeten kom i hus
    ja men er det noe produkt i dag med de samme mulighetene i dag ,hvis du da ikke skal ha huset til og se ut som ett HIFI lager :)

    Denne da,men koster som 2 x 250 .)
    10495083_1646636715566459_2524602175869714176_o.jpg
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.277
    Antall liker
    3.323
    Torget vurderinger
    49
    Håper dere får spillt litt musikk også innimellom:rolleyes:
    Bare når vi sammenligner forskjellige softwareoppdateringer. :)

    Det er kanskje en liten felle når det er et produkt som stadig oppdateres, men når det er sagt så er det lenge siden det har blitt spilt mer musikk enn etter at devialeten kom i hus.
    Var kanskje litt på kanten den, men sykt irriterende når ting ikke funker.
    Kan fort komme i veien for lyttegleden.

    Petterone@ Devialet er den beste OBS (one box solution) money can buy, den fineste også :)
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.394
    Antall liker
    725
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Det er jo dette med OBS ja :) men det er jo en hobby så man får ta tiden til hjelp og se hvor man ender

    Har faktisk ikke problemer med og innrømme att den nye int AR samt denna Aavik saken trigger noe ??????

    og du vet bedre enn de fleste hva som hender når det begyner og klø :):)
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Lastet ned 7.1.3 pånytt. Thanx Petterone. Dual-mono og nå funker alt pluss at sub´en ble tilkoblet pånytt. Regulerte den litt og fant en bass der treffene på bass-strengene høres og all romling er borte.

    Får vente på gjennomtestede versjoner.

    @ E.I.A.: Jeg drev vel mer på med testing, tuberolling og feilsøking da jeg var fersking med rør. Nå er jeg fortrolig med rør, noe som tok noen år og en bunke tusenlapper. Regner med å bruke en del tid på Devialeten óg. Men, det er forventet og bare artig. Så jeg koser meg med gammeldags teknologi og det nyeste. Fin hobby. :)

    Kanskje på tide med et bilde av hva som spilles. Her er det suveren lyd (streaming). Ikke utgitt ennå, men rundt hjørnet:

    jason-isbell-something-more-than-free.jpg
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.394
    Antall liker
    725
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Kjempe??????gøy når de funker
    koser meg selv med siste "my morning jacket" via air

    sjekk den
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    Lastet ned 7.1.3 pånytt. Thanx Petterone. Dual-mono og nå funker alt pluss at sub´en ble tilkoblet pånytt. Regulerte den litt og fant en bass der treffene på bass-strengene høres og all romling er borte.

    Får vente på gjennomtestede versjoner.

    @ E.I.A.: Jeg drev vel mer på med testing, tuberolling og feilsøking da jeg var fersking med rør. Nå er jeg fortrolig med rør, noe som tok noen år og en bunke tusenlapper. Regner med å bruke en del tid på Devialeten óg. Men, det er forventet og bare artig. Så jeg koser meg med gammeldags teknologi og det nyeste. Fin hobby. :)

    Kanskje på tide med et bilde av hva som spilles. Her er det suveren lyd (streaming). Ikke utgitt ennå, men rundt hjørnet:

    Vis vedlegget 324353
    Kjipt at ikke 400 funket med 8.0.

    Bra at 7.1.3 gjør det!

    Personlig håper jeg de gjør minst mulig med lyden fremover, SAM spesielt, og heller konsentrerer seg om å fikse bugs samt utvikle appen til en sanntids-konfigurator. Eller i det minste gir den flere valg.

    Det hadde vært en fornøyelse å kunne sitte og justere subnivå og delefrekvens uten å skifte minnekort hver gang.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.277
    Antall liker
    3.323
    Torget vurderinger
    49
    Lastet ned 7.1.3 pånytt. Thanx Petterone. Dual-mono og nå funker alt pluss at sub´en ble tilkoblet pånytt. Regulerte den litt og fant en bass der treffene på bass-strengene høres og all romling er borte.

    Får vente på gjennomtestede versjoner.

    @ E.I.A.: Jeg drev vel mer på med testing, tuberolling og feilsøking da jeg var fersking med rør. Nå er jeg fortrolig med rør, noe som tok noen år og en bunke tusenlapper. Regner med å bruke en del tid på Devialeten óg. Men, det er forventet og bare artig. Så jeg koser meg med gammeldags teknologi og det nyeste. Fin hobby. :)

    Kanskje på tide med et bilde av hva som spilles. Her er det suveren lyd (streaming). Ikke utgitt ennå, men rundt hjørnet:

    Vis vedlegget 324353
    Sant det.
    Vi som er middels interesert i hifi driver nok og tester forskjellig uansett hva vi måtte ha i hus.
    Når allt klaffer er vi fornøyd og koser oss med musikken :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn