- Ble medlem
- 29.01.2005
- Antall liker
- 10
Da slapp vi å delta i EM igjen.
Tap når det gjaldt som mest, og det var fullt fortjent
.
Tap når det gjaldt som mest, og det var fullt fortjent
Om Tyrkia avgir poeng og vi vinner neste kamp går det bra!JackX skrev:Er vi helt ute av bildet ? :'(
Middels hardt dårlig plassert skudd fra 30 meter på udekket landslagskeeper som går inn så det suser = stor keepertabbe.F.R.A.N.K skrev:Hører at Opdal allerede blir gjort til syndebukk. Synd! Han er en god keeper! Det første skuddet som gikk inn var verre å beregne enn det kunne se ut til. Ballen roterte ikke og duppet veldig på slutten. Ingen stor keepertabbe i mine øyne, men han burde tatt den.
Bedre å være treg i bena og mellom ørene enn motsatt? ;DF.R.A.N.K skrev:Alexander Tettey falt fullstendig gjennom. Han som skulle være en kreativ kraft ble, som jeg fryktet, for treg både i bena og mellom ørene.
Ja keepere er en uting for fotballen, de bare roter til alt. Mye bedre om man hev dem ut og og overlot banen til ekte fortballspillere, og gikk over til dukkemål.BT skrev:Bedre å være treg i bena og mellom ørene enn motsatt? ;DF.R.A.N.K skrev:Alexander Tettey falt fullstendig gjennom. Han som skulle være en kreativ kraft ble, som jeg fryktet, for treg både i bena og mellom ørene.
Tyrkerne må være litt forundret over hvordan det står til med norske keepere, når først Thomas Myhre slipper inn to megatabbemål i den første kampen, som gir poengdeling i Istanbul, så en ny tabbe av Opdal i den andre kampen. Én tabbe mindre og vi hadde vært i EM. Men vi er ikke alene, Englands keepere klarte også å sende sitt lag ut av det gode selskap.