Det var det!

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Da slapp vi å delta i EM igjen.

Tap når det gjaldt som mest, og det var fullt fortjent :(.

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Antall liker
6
Torget vurderinger
2
Dessverre meget fortjent! Norge evnet ikke å trykke på i angrep etter 1-2.

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Antall liker
1.392
Er vi helt ute av bildet ? :'(

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.180
La Norge bli underlagt Sverige, kun da har vi muligheten.. ;D

Otern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
JackX skrev:
Er vi helt ute av bildet ? :'(
Om Tyrkia avgir poeng og vi vinner neste kamp går det bra!

Tror vi på det ?? Nei...... :p

Harvest

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2007
Antall liker
7
Carew var tydligvis ikke i form i kveld, og Steffen gjør lite av seg ute på kanten. Dermed manglet vi offensiv kraft. Fortjent at vi taper men fryktelig trist :'(

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Begge Riisene skuffet stort.

Alexander Tettey falt fullstendig gjennom. Han som skulle være en kreativ kraft ble, som jeg fryktet, for treg både i bena og mellom ørene.

Hører at Opdal allerede blir gjort til syndebukk. Synd! Han er en god keeper! Det første skuddet som gikk inn var verre å beregne enn det kunne se ut til. Ballen roterte ikke og duppet veldig på slutten. Ingen stor keepertabbe i mine øyne, men han burde tatt den.

Per Ciljan burde spilt hele kampen. Flere spillere som han, på medgangsbølgen, kunne fikset denne kampen for oss.

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
482
Torget vurderinger
1
Og takk for det :eek:

Makan til gnål om et dårlig fotballag :eek:

Destiny.. :)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Tilgi meg venner, men jeg gråter ikke over dette. At Norge ikke kommer videre gjør det mulig for "oss andre" å oppleve et tilnærmet normalt liv også når sluttspillet går. Hadde vi derimot gått videre ville dette landet stått på hodet mye lengere en jeg ville satt pris på.

Takk Hareide, eller den som måtte være ansvarlig. :D

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Antall liker
136
Torget vurderinger
2
Hvorfor legger vi oss bakpå på hjemmebane ???
Fortjener ikke noe mer...........

Dr.Evil

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.10.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
2
Ja, det blir mye bedre tid til utprøving av rør.

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.359
Torget vurderinger
18
F.R.A.N.K skrev:
Hører at Opdal allerede blir gjort til syndebukk. Synd! Han er en god keeper! Det første skuddet som gikk inn var verre å beregne enn det kunne se ut til. Ballen roterte ikke og duppet veldig på slutten. Ingen stor keepertabbe i mine øyne, men han burde tatt den.
Middels hardt dårlig plassert skudd fra 30 meter på udekket landslagskeeper som går inn så det suser = stor keepertabbe.

Nå har 4 skikkelige keepertabber kostet oss 5 poeng og det er i overkant må jeg si. At hele laget spillte dritt og at Hareide er handlingslammet (setter inn ekstra angriper i det 88 minutt ???) bidro selvfølgelig til elendigheten.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Ha ha, fotball - en gjeng med overbetalte skaphomser som alltid har en unnskyldning på lur om ting ikke går som det skal, er alle unnskyldningene oppbrukt kan man jo alltids sparke treneren - TULLESPORT!

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.022
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
normenn/og kvinner burde holde seg til noe som faller dem naturlig;fex ski,seile,sykle m.m
så slipper vi de tragiske oppvisningene i passivitet!
imo
mvh

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Forrige gang vi deltok i EM ble en særdeles pinlig affære. Bla. ble Carew da kårest til EMs største flopp/dårligste spiss. Bra vi slipper flere ydmykelser i hele Europas åsyn. Vi deler skjebnen med England. Det er vel fortjent. 8) 8) 8) 8) 8)

Soundproof

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2007
Antall liker
0
Begynner å bli litt underholdende med disse: "Dersom Malta oversvømmes, Tyrkia rammes av et jordskjelv, Bulgaria stenger grensene, Tyskland trekker seg og puljen utvides ... så kommer Norge til EM."

Kan snart ikke huske et mesterskap der Norge til slutt ikke satt og ventet på mirakler eller merkelige utfall som andre lag måtte begå i kamper seg i mellom for at landslaget skulle få mesterskapsbillett. Det fungerer best om man ordner slikt selv -- hvilket lag som har noe i mesterskapet å gjøre klarer fint.

O

OldBoy

Gjest
Norge har har ikke noe i fotball-EM å gjøre. Punktum.

Vi burde ha greid å kvalifisere oss, men greide det ikke, og "det var det!".

Vi bør heller satse på å arrangere en vennskapskamp mot England utpå sommeren neste år, bare for å kåre den moralske vinneren av EM.

:) :) :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
F.R.A.N.K skrev:
Alexander Tettey falt fullstendig gjennom. Han som skulle være en kreativ kraft ble, som jeg fryktet, for treg både i bena og mellom ørene.
Bedre å være treg i bena og mellom ørene enn motsatt? ;D

Tyrkerne må være litt forundret over hvordan det står til med norske keepere, når først Thomas Myhre slipper inn to megatabbemål i den første kampen, som gir poengdeling i Istanbul, så en ny tabbe av Opdal i den andre kampen. Én tabbe mindre og vi hadde vært i EM. Men vi er ikke alene, Englands keepere klarte også å sende sitt lag ut av det gode selskap.

G

Gjestemedlem

Gjest
BT skrev:
F.R.A.N.K skrev:
Bedre å være treg i bena og mellom ørene enn motsatt? ;D

Tyrkerne må være litt forundret over hvordan det står til med norske keepere, når først Thomas Myhre slipper inn to megatabbemål i den første kampen, som gir poengdeling i Istanbul, så en ny tabbe av Opdal i den andre kampen. Én tabbe mindre og vi hadde vært i EM. Men vi er ikke alene, Englands keepere klarte også å sende sitt lag ut av det gode selskap.
Ja keepere er en uting for fotballen, de bare roter til alt. Mye bedre om man hev dem ut og og overlot banen til ekte fortballspillere, og gikk over til dukkemål.

O

OldBoy

Gjest
Strengt tatt kunne man jo bare kutte ut målene.

Så kan de holde på frem og tilbake rundt midstreken slik de pleier, uten at det gjør noe.

Ingen vinnere, men heller ingen tapere. Og: Alle kvalifiserer seg til EM. Og VM.

:) :) :)

Topp Bunn