Det er ikke så galt at det ikke er godt for noe

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • R

    Roysen

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    AlabamaRodeoStar skrev:
    Hyggelig at dette ser ut til å løse seg!
    Gleder oss til "høre" de første lytteinntrykkene.

    Skal vi se her litt, forforsterker ca 50k$ ny, kjøpt av Roysen med monoblokker på kjøpet for 18k$. Det betyr norsk bruktbørspris om et år på ca 43 234 NOK. Kan utstyret reserveres i dag? :)

    Hilsen,
    Olav
    ;D

    Mvh
    Roysen
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    JackX skrev:
    Håper det ordner seg !

    Lykke til !!

    mvh

    JackX

    ---------

    (unødvendig å si, men .. keep us posted! ;D )
    Jeg holder dere oppdatert. Monoblokkene er visstnok aldri brukt og står fremdeles i orginalkassene hos produsenten! De skal nå "re-wires" internt til 230V og så skal preampen sendes til produsenten for samme operasjon. Deretter sendes alt rett hjem til meg. Jeg må si at jeg er meget fornøyd og gleder meg stort til disse produktene kommer i hus. De samme utgangstrafoene benyttes i disse monoblokkene som i de største. De består av 12 primære og 12 sekundære viklinger som er såkalt "interleaved" (vet ikke helt hva jeg skal oversette det til norsk med).

    Mvh
    Roysen
     

    realist

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    3.230
    Antall liker
    277
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Pengvim skrev:
    ikke for å være slem eller noe, men er det ikke litt dumt å spesialmodifisere høyttalerne dine til en forsterker du IKKE har fått i hus? ???

    jeg har ikke det minste peiling på lov og rettigheter, men jeg tror ikke du har så mye av sistnevnte i denne saken.. :-\
    Her vil du tydeligvis gå over utrolig mange bekker for å få det du vil ha...Litt våt på bena må man regne med å bli da da.... ;)
     

    JEJ

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.09.2006
    Innlegg
    511
    Antall liker
    42
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    JackX skrev:
    Håper det ordner seg !

    Lykke til !!

    mvh

    JackX

    ---------

    (unødvendig å si, men .. keep us posted! ;D )
    Og så vil vi ha bilder ;D
     

    Chalshus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.247
    Antall liker
    3.492
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Hyggelig at det ordnet seg sånn halvveis tilslutt.
     

    Pengvim

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2005
    Innlegg
    2.184
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    er ikke de 18k$ littegranne loppepris for disse sakene? :eek:

    grattis ihvertfall!
     
    T

    tjn

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    johnnygrandis skrev:
    Og hva vil skje med 33H blokkene????

    MVH Johnny
    Lurer også på det, skal du selge dem?
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    rico skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Og hva vil skje med 33H blokkene????

    MVH Johnny
    Lurer også på det, skal du selge dem?
    Nei,

    Anlegget som står i signaturen min skal beholdes i sin helhet. Det jeg holder på med nå er å bygge opp et oppsett nr. 2 med de høytalerne som er beskrevet i åpningsinnlegget til denne tråden. Mangler nå bare signalkilde.

    Mvh
    Roysen
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Roysen skrev:
    Jeg holder dere oppdatert. Monoblokkene er visstnok aldri brukt og står fremdeles i orginalkassene hos produsenten! De skal nå "re-wires" internt til 230V og så skal preampen sendes til produsenten for samme operasjon. Deretter sendes alt rett hjem til meg. Jeg må si at jeg er meget fornøyd og gleder meg stort til disse produktene kommer i hus. De samme utgangstrafoene benyttes i disse monoblokkene som i de største. De består av 12 primære og 12 sekundære viklinger som er såkalt "interleaved" (vet ikke helt hva jeg skal oversette det til norsk med).

    Mvh
    Roysen
    Gratulerer Roysen,

    Veldig glad paa dine vegne at dette ordenet seg.
     
    B

    begr

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Roysen skrev:
    rico skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Og hva vil skje med 33H blokkene????

    MVH Johnny
    Lurer også på det, skal du selge dem?
    Nei,

    Anlegget som står i signaturen min skal beholdes i sin helhet. Det jeg holder på med nå er å bygge opp et oppsett nr. 2 med de høytalerne som er beskrevet i åpningsinnlegget til denne tråden. Mangler nå bare signalkilde.

    Mvh
    Roysen
    Når blir vi så heldige og få bilder av dette på sentralen da tror du?
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    begr skrev:
    Roysen skrev:
    rico skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Og hva vil skje med 33H blokkene????

    MVH Johnny
    Lurer også på det, skal du selge dem?
    Nei,

    Anlegget som står i signaturen min skal beholdes i sin helhet. Det jeg holder på med nå er å bygge opp et oppsett nr. 2 med de høytalerne som er beskrevet i åpningsinnlegget til denne tråden. Mangler nå bare signalkilde.

    Mvh
    Roysen
    Når blir vi så heldige og få bilder av dette på sentralen da tror du?
    Det er litt vanskelig å svare på. Jeg vet ikke når dette vil bli sendt fra statene ennå.

    Mvh
    Roysen
     
    B

    begr

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Roysen skrev:
    begr skrev:
    Roysen skrev:
    rico skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Og hva vil skje med 33H blokkene????

    MVH Johnny
    Lurer også på det, skal du selge dem?
    Nei,

    Anlegget som står i signaturen min skal beholdes i sin helhet. Det jeg holder på med nå er å bygge opp et oppsett nr. 2 med de høytalerne som er beskrevet i åpningsinnlegget til denne tråden. Mangler nå bare signalkilde.

    Mvh
    Roysen
    Når blir vi så heldige og få bilder av dette på sentralen da tror du?
    Det er litt vanskelig å svare på. Jeg vet ikke når dette vil bli sendt fra statene ennå.

    Mvh
    Roysen
    OK, ikke glem oss ut :)

    Vi kan vel få noen bilder av anlegg no.1 imens da, er ikke akkurat hver dag vi ser slike ting heller... :)
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    begr skrev:
    Roysen skrev:
    begr skrev:
    Roysen skrev:
    rico skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Og hva vil skje med 33H blokkene????

    MVH Johnny
    Lurer også på det, skal du selge dem?
    Nei,

    Anlegget som står i signaturen min skal beholdes i sin helhet. Det jeg holder på med nå er å bygge opp et oppsett nr. 2 med de høytalerne som er beskrevet i åpningsinnlegget til denne tråden. Mangler nå bare signalkilde.

    Mvh
    Roysen
    Når blir vi så heldige og få bilder av dette på sentralen da tror du?
    Det er litt vanskelig å svare på. Jeg vet ikke når dette vil bli sendt fra statene ennå.

    Mvh
    Roysen
    OK, ikke glem oss ut :)

    Vi kan vel få noen bilder av anlegg no.1 imens da, er ikke akkurat hver dag vi ser slike ting heller... :)
    Det kommer......

    Mvh
    Roysen
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Siste oppdatering i saken: Produsenten har kommet på banen og tilbydt meg et nytt par til USD $35K. Altså bare $5K mer enn den brukte jeg opprinnelig hadde i kikkerten.

    Mvh
    Roysen
     

    pks

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Innlegg
    3.451
    Antall liker
    3
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Roysen skrev:
    Siste oppdatering i saken: Produsenten har kommet på banen og tilbydt meg et nytt par til USD $35K. Altså bare $5K mer enn den brukte jeg opprinnelig hadde i kikkerten.

    Mvh
    Roysen
    Du er aktiv da gitt.. Det er ikke småpenger dette her, men et anlegg nr to skal vel ikke være noe dårligere enn nr 1? ;D Slå til!

    Pk
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Roysen skrev:
    Siste oppdatering i saken: Produsenten har kommet på banen og tilbydt meg et nytt par til USD $35K. Altså bare $5K mer enn den brukte jeg opprinnelig hadde i kikkerten.

    Mvh
    Roysen
    ... wtf ... unnskyld min fransk ... men .. this speaks volume!

    Hvordan har han fått 'snusen' i dette ?
    Kan du få den ferdig 'rigget' for 230V ?
    Hva med preamp ?

    -----

    Du verden for en føljetong !

    mvh
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    JackX skrev:
    Roysen skrev:
    Siste oppdatering i saken: Produsenten har kommet på banen og tilbydt meg et nytt par til USD $35K. Altså bare $5K mer enn den brukte jeg opprinnelig hadde i kikkerten.

    Mvh
    Roysen
    ... wtf ... unnskyld min fransk ... men .. this speaks volume!

    Hvordan har han fått 'snusen' i dette ?
    Kan du få den ferdig 'rigget' for 230V ?
    Hva med preamp ?

    -----

    Du verden for en føljetong !

    mvh
    Han har fått snusen i dette fordi det er han som fremdeles har de små monoblokkene til Winston Ma på lageret sitt og det er han som skal konvertere preampen til 230V.
    Jeg kan kjøpe preampen separat fra Winston Ma for 9K og alt vil da evt. bli 230V med produsentens egenhendige installasjon i mitt hjemp på kjøpet.

    Jeg har en snikende følelse av at Winston Ma har noe med dette å gjøre og forsøker å plastre såret så godt han kan.

    Vi snakker imidlertid om temmelig mye penger og jeg vet egentlig ikke om jeg trenger 800 Watteren når jeg har mulighet til å kjøpe 300 Watteren. Jeg er derfor i tenkeboksen.

    Mvh
    Roysen
     

    Vegardaase

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.963
    Antall liker
    2
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Bra at det ser ut til å ordne seg til slutt! :) ...og at det ser ut til at du uansett får deg et rimlig greit anlegg nummer 2.... ;D ;) Artig at noen tar den helt ut!

    Men må jo også si at i dette tilfellet virker som om uttrykket "villedende" pris er på sin plass.... :eek:
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    W M Ser ut til å være en grepa kar selv om han er kanskje i familie med vingle-Petter.. ???
    Bra dette ordner seg.

    mvh
     

    OMF

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    15.858
    Antall liker
    8.855
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Hei!

    Håper virkelig at dette ordner seg for deg Roy....håper også at du får det på plass før jul...har nemlig tenkt meg på besøk når jeg skal over fjellet til julemiddag på østlandet.... ;D ;D

    Ellers er det jo etterhvert en smule komisk at denne tråden begynner med "faen også..." slik ting ser ut til å utvikle seg....

    Mvh
    OMF
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    OMF skrev:
    Hei!

    Håper virkelig at dette ordner seg for deg Roy....håper også at du får det på plass før jul...har nemlig tenkt meg på besøk når jeg skal over fjellet til julemiddag på østlandet.... ;D ;D
    Det er dessverre ikke noe håp om at effekttrinnene er på plass før jul. Jeg har bestilt nye 800 Wattere nå og de tar det 6 måneder å lage. Preampen blir betalt i dag, men selger har forklart meg at han er svært opptatt. Det er produsentene også som skal bygge om til 230V og skaffe fraktemballasje. Jeg håper derfor at preampen er her til jul, men jeg vet ikke.

    OMF skrev:
    Ellers er det jo etterhvert en smule komisk at denne tråden begynner med "faen også..." slik ting ser ut til å utvikle seg....

    Mvh
    OMF
    ;D ;D ;D

    Ikke så mye jeg kan gjøre med det nå dessverre.

    Mvh
    Roysen
     

    pks

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Innlegg
    3.451
    Antall liker
    3
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Roysen skrev:
    OMF skrev:
    Hei!

    Håper virkelig at dette ordner seg for deg Roy....håper også at du får det på plass før jul...har nemlig tenkt meg på besøk når jeg skal over fjellet til julemiddag på østlandet.... ;D ;D
    Det er dessverre ikke noe håp om at effekttrinnene er på plass før jul. Jeg har bestilt nye 800 Wattere nå og de tar det 6 måneder å lage. Preampen blir betalt i dag, men selger har forklart meg at han er svært opptatt. Det er produsentene også som skal bygge om til 230V og skaffe fraktemballasje. Jeg håper derfor at preampen er her til jul, men jeg vet ikke.
    Gratulerer ;D

    Pk
     

    KnB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.517
    Antall liker
    108
    Torget vurderinger
    2
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Faen altså, dette var rått ;D
    Det må en kalle happy ending - Gratulerer!
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Tiltross for den dystre oversikten, virker det nå på sin plass med gratulasjoner Roysen.

    Dette tror jeg blir et spennende oppsett ! Håper du kan invitere dine med-medlemmer i OAS på en lytt når ting er plass.

    Har du forresten et egnet rom til dette nummer to-anlegget ?
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    EiK skrev:
    Tiltross for den dystre oversikten, virker det nå på sin plass med gratulasjoner Roysen.

    Dette tror jeg blir et spennende oppsett ! Håper du kan invitere dine med-medlemmer i OAS på en lytt når ting er plass.

    Har du forresten et egnet rom til dette nummer to-anlegget ?
    Gravemaskin kommer til våren........ ;D
    Det var planlagt et OAS møte hos meg i oktober, men CD-spilleren min er til reparasjon. Det blir nok anledning for alle OAS'ere til en lytt til både det ene og andre oppsettet etter hvert.

    Mvh
    Roysen
     
    H

    hobby

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Å du milde !

    Dette ser unektelig lovende ut. Og til 1/4 av prisen.

    Gratulerer! :)
     

    General8

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.07.2005
    Innlegg
    644
    Antall liker
    0
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Roysen, det var bra det ordne seg til slutt. Hvis du vil kan jeg overta overskriften din litt. "Faen altså" Trenger en liten utblåsning.

    Jeg solgte eller rettere sagt, jeg trodde jeg skulle selg min pre og amp til en kar fra oslo. Vi har hatt kontakt via tlf og noen sms`er. Han ber på sine kne om vi kan møtes ved gamle Lier bommen 6 November kl 21. Han sier at bilen står på verksted og ønsker derfor ikke å kjøre så lang med en bil han har fått lånt. Greit tenker jeg, hva gjør vel en tur fra Skien til Lier og tilbake. Jeg ligger jo bare her med sikkert 49,5 i feber og sterke hodesmerter. Så jeg pakker sammen utstyret og krabber ut i bilen, drar litt tidlig i tilfelle en tunnel skulle rase sammen å blokkere veien. Jeg kommer frem 15 min før avtalt tid og blir stående å vente. Vente, vente, vente..
    Nå har jeg stått i snart en time. Faen altså, kommer han ikke snart??? Jeg har ringt karen sikkert ti ganger, uten å få kontakt. Helt utrolig tenker jeg, men jeg står en god halv time til før jeg gir opp. Kjører hjem å er ganske forbannet. :mad:

    Dette er ikke et innlegg som Roysen om hvilke rettigheter jeg har. Dette er kun et syte innlegg.. mvh..
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    :mad:

    Høres helt for ille ut :mad:

    Du prøvde selvsagt å kontakte ham på tlf/SMS mens du ventet, og ikke noe kontakt ?

    Litt trådhijacking dette her, men dette var jo ikke hyggelig da :(

    mvh

    JackX
     

    General8

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.07.2005
    Innlegg
    644
    Antall liker
    0
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    JackX skrev:
    :mad:

    Høres helt for ille ut :mad:

    Du prøvde selvsagt å kontakte ham på tlf/SMS mens du ventet, og ikke noe kontakt ?

    Litt trådhijacking dette her, men dette var jo ikke hyggelig da :(

    mvh

    JackX
    Jepp.. Ingen kontakt i går eller i dag. Hvis Roysen ikke liker det kan innleggene slettes. Som sagt så ønsker jeg ikke å kuppe tråden, men bare å syte litt. Det hjelper faktisk ganske mye.. mvh
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    General8 skrev:
    JackX skrev:
    :mad:

    Høres helt for ille ut :mad:

    Du prøvde selvsagt å kontakte ham på tlf/SMS mens du ventet, og ikke noe kontakt ?

    Litt trådhijacking dette her, men dette var jo ikke hyggelig da :(

    mvh

    JackX
    Jepp.. Ingen kontakt i går eller i dag. Hvis Roysen ikke liker det kan innleggene slettes. Som sagt så ønsker jeg ikke å kuppe tråden, men bare å syte litt. Det hjelper faktisk ganske mye.. mvh
    Den er greit. Dette er jo sytetråden over alle sytetråder og da hører din historie absolutt hjemme her. Jeg beklager så mye......

    Du har jo tlf.nr. til fyren. Det bør da være mulig å finne ut hvor han bor. Når du blir frisk får du stikke hjem til ham og gi ham en liten utblåsning face-to-face også. Det vil garantert hjelpe på humøret.

    Mvh
    Roysen
     
    J

    Jurassic

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    General8:
    Ikke for å være kverulant men høres det ikke rart ut å møtes på Lier for å kjøpe et så dyrt forsterkersett uhørt?
    Burde du ha klart å sile han ut som en useriøs kjøper hvis du tenker deg om sånn i ettertid?
    Å komme seg fra Oslo til Skien er jo ikke akkurat noe problem, selv uten bil.

    Forøvrig er det ikke akseptabelt å ikke holde avtaler.
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Roysen skrev:
    Til info for de som har fulgt med på denne tråden, så var jo de brukte monoblokkene jeg kikket på gullbelagte. De nye jeg har bestilt er ikke det. De ser slik ut:
    http://www.tuberesearchlabs.com/products/gt800.htm

    Mvh
    Roysen
    Slettes ikke "gæli" dette.
    Ser jo faktisk ut som 4 monoblokker.
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Roysen skrev:
    Til info for de som har fulgt med på denne tråden, så var jo de brukte monoblokkene jeg kikket på gullbelagte. De nye jeg har bestilt er ikke det. De ser slik ut:
    http://www.tuberesearchlabs.com/products/gt800.htm

    Mvh
    Roysen
    På hjemmesiden til produsenten ser jeg kun den ene varianten. Gullbelegget er kanskje en tidligere, utgått variant (for kostbart, kanskje?) - eller en utenforstående har lagt det på for ham ved en senere anledning ?

    mvh

    jackX
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    JackX skrev:
    Roysen skrev:
    Til info for de som har fulgt med på denne tråden, så var jo de brukte monoblokkene jeg kikket på gullbelagte. De nye jeg har bestilt er ikke det. De ser slik ut:
    http://www.tuberesearchlabs.com/products/gt800.htm

    Mvh
    Roysen
    På hjemmesiden til produsenten ser jeg kun den ene varianten. Gullbelegget er kanskje en tidligere, utgått variant (for kostbart, kanskje?) - eller en utenforstående har lagt det på for ham ved en senere anledning ?

    mvh

    jackX
    Det er ikke listet som en egen variant. Det var et tilleggs "option". Det kan fremdeles skaffes, men da blir prisen en annen. Preampen jeg kjøpte av Winston Ma er gullbelat ;D

    Mvh
    Roysen
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    Mmmm... momsemoms ;D

    Nesten slik at jeg begynner sikle!

    Når du sier gullbelegg, er det da en gjennomgående gullbelegging (rørsokkelen etc) eller bare i inn/utgangene ?

    mvh

    JackX
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Faen altså - hvilke rettigheter har jeg - noen som vet?

    JackX skrev:
    Mmmm... momsemoms ;D

    Nesten slik at jeg begynner sikle!

    Når du sier gullbelegg, er det da en gjennomgående gullbelegging (rørsokkelen etc) eller bare i inn/utgangene ?

    mvh

    JackX
    Det er kun topp-platen som er forskjell. Den er gullbelagt i "gull" versjonen. Rørsokkelene og inn/utgangene er gullbelagt på begge. Dersom du kikker på linken du selv la ut om Winston Ma's lytterom, så vil du kunne sammenligne med bildet på produsentens hjemmeside.

    Mvh
    Roysen
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Topic har fått endret tekst:

    Det er ikke så galt at det ikke er godt for noe



    ;D
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Her er de 2 beste bildene jeg fikk fatt på:



    Dette er gulltoppen til hr. Ma



    Og bildet over er Gt800 fra fabrikk.

    .... Roysen .. bare få godsakene over til Norge, så kan det vel ordne seg med en eventuell forgylling her hjemme på bjerget dersom suget er der ;)

    mvh

    JackX
     

    Vedlegg

    R

    Roysen

    Gjest
    Jeg er egentlig ikke så sugen på det. Det passer liksom ikke helt inn i heimen.

    Mvh
    Roysen
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn