Den store hodetelefontråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Moiz Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.08.2007
    Innlegg
    4.144
    Antall liker
    777
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    123
    Av en eller annen grunn, så er jeg iferd med å transformere meg selv til ardilla. Jeg tenkte litt på dette nu nyss, og jeg finner at jeg ønsker å kjøpe WA2 og WA22. ardilla eier disse. Jeg har nylig solgt Audeze LCD2 rev.2, for så å dagen etter kjøpe Audeze LCD2 rev.1. ardilla har selvfølgelig rev.1.. Jeg ønsker meg også et par LCD3, ardilla har disse. ardilla er glad i Sennheiser HD650, og disse har jeg lyst på.

    Er det noen her som har greie på psykologi, eksempelvis Freuds psykoanalyse, som kunne tenke seg å si litt om denne noe bisarre situasjonen. Det jeg egentlig lurer på er om jeg elsker ardilla? Det skulle kommet som et sjokk, for jeg har hele livet trodd jeg har vært en oppegående heteroseksuell.
    x400.jpg



    fantastisk musikk..anbefales
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Det jeg egentlig lurer på er om jeg elsker ardilla? Det skulle kommet som et sjokk, for jeg har hele livet trodd jeg har vært en oppegående heteroseksuell.
    Er det noe som tilsier at ardilla er av samme kjønn?
    H*n har nevnt en kone, men hvis vi har med et kvinnemenneske å gjøre her, så blir jeg ekstatisk. Bilder av peiskos, vin, dype samtaler om klangbalanse, tubes og hodetelefoner til knitrende og lun stemning farer gjennom hodet, og vi kan ha dobbelt opp av alt.
     

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.493
    Antall liker
    1.009
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Det jeg egentlig lurer på er om jeg elsker ardilla? Det skulle kommet som et sjokk, for jeg har hele livet trodd jeg har vært en oppegående heteroseksuell.
    Er det noe som tilsier at ardilla er av samme kjønn?
    H*n har nevnt en kone, men hvis vi har med et kvinnemenneske å gjøre her, så blir jeg ekstatisk. Bilder av peiskos, vin, dype samtaler om klangbalanse, tubes og hodetelefoner til knitrende og lun stemning farer gjennom hodet, og vi kan ha dobbelt opp av alt.
    Slapp av - vi vet alle at du kun er interessert i utstyret mitt (uansett kjønn... ,)

    - edit: Dobbelt opp av alt? Ingen dum tanke. Kanskje du skal sende en pm med bilde
     

    rumath

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2004
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    228
    Om det er noe som tilsier at Ardilla er mann? Tja, er registrert bruker av Hifisentralen, burde holde det. Ikke mange kvinnemennesker som finner veien hit inn. ;)
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    Til USD 279 + 30 + moms, så havner PSii på ca. 2.500 kroner. Jeg tror ikke man finner en forsterker som spiller så bra som den til denne prisen. Om den passer til LCD-2? Ja. Jeg synes HE-500 passer hakket bedre. Men, som du sikkert vet så er det ofte marginer man snakker om, så dersom du liker Audezes lydsignatur bedre enn HE-500, så er PSii en svært god "innstegsmodell" til head-fi. PSii kan du også tune lyden på med andre rør.

    Svakheter med PSii er omtalt i egen dedikert tråd.

    Lykke til med valg av forsterker til dine LCD-2. :)
    Takk for info, da var Psii bestillt, 244 + 30 + mva blir det da jeg velger den uten hardcase.
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    Noen her som har testet andre kabler på Audeze, da særlig LCD 2 rev 2? Evt kan linke til noen side som har testet forskjellige kabler som selges på nett til denne hodetelefonen? Har søkt litt her inne på HFS men kan ikke finne noen tråder om dette. Ser det ligger noen forskjellige kabler på ebay til disse til rundt 200-300 usd, men skeptisk til å teste uten å ha lest noen tilbakemeldinger.. :)
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Gratulerer med valg av PSii. :) Av såkalte aftermarketkabler så er Q noe mange bruker, og som fås kjøpt via AudioNorge, Oslo.

    frenchsilk.gif
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    Noen her som har testet andre kabler på Audeze, da særlig LCD 2 rev 2? Evt kan linke til noen side som har testet forskjellige kabler som selges på nett til denne hodetelefonen? Har søkt litt her inne på HFS men kan ikke finne noen tråder om dette. Ser det ligger noen forskjellige kabler på ebay til disse til rundt 200-300 usd, men skeptisk til å teste uten å ha lest noen tilbakemeldinger.. :)
    Grattis, blir spennende å høre om dine inntrykk :)

    Kjøp noen enkle gode kabler, det enkle er ofte d b...
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    @ pengelek: Når du får den, så fyrer du den opp uten å ha koblet hodetelefonene til og uten å ha koblet til RCA-kabler til inn-/utgangene. La den varme seg opp 10 min - og deretter justerer du bias ihht. manualen (jumper og led). Når det er gjort: Koble alt til og nyt musikken. :)
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    @ pengelek: Når du får den, så fyrer du den opp uten å ha koblet hodetelefonene til og uten å ha koblet til RCA-kabler til inn-/utgangene. La den varme seg opp 10 min - og deretter justerer du bias ihht. manualen (jumper og led). Når det er gjort: Koble alt til og nyt musikken. :)
    Står det hvordan det skal stilles, eller skal det stilles iforhold til spec på mine hodetelefoner? Har veldig, og da mener jeg VELDIG lite peiling på dette, og det meste høres gresk ut i mine ører.. Har hørt ordet bias hundre ganger, men vet ikke helt hva det er, og hva det skal settes til...
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Jeg er ikke noe rørhode, men leser man manualen så går det helt greit. :) Du trenger et smalt flat skrujern. Følge de enkle trinnene i manualen, så går det der helt bra. :)

    Pris? Lenger nede på siden jeg linket til er priser i USD. AudioNorge er ikke de kjappeste til å oppdatere hjemmesiden sin med de produktene de tilbyr...skamme seg, skulle de. :)
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    Jeg er ikke noe rørhode, men leser man manualen så går det helt greit. :) Du trenger et smalt flat skrujern. Følge de enkle trinnene i manualen, så går det der helt bra. :)

    Pris? Lenger nede på siden jeg linket til er priser i USD. AudioNorge er ikke de kjappeste til å oppdatere hjemmesiden sin med de produktene de tilbyr...skamme seg, skulle de. :)
    Okei, da skal jeg nok finne ut av det :)

    Så prisene nå.. Hvilke av Q kablene tenkte du på, den french silk, eller org q headphone cable som kosta litt mindre?
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    Noen som kan anbefale en god dac som vil være en god match med Audeze LCD 2 og PSii... Tenker da på best mulig dac til prisen (budsjett klassen). Har sett på Hegel hd2.. Noen som har erfaringer med denne, evt noe bedre til denne prisen pluss minus en tusenlapp..?
     

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.493
    Antall liker
    1.009
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Kjøpt deg en Squeezebox Touch. 1800 kroner. Da trenger du ikke noen dac og slipper USB.
     

    Lateralus

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.11.2002
    Innlegg
    423
    Antall liker
    31
    Torget vurderinger
    0
    Jeg er ikke noe rørhode, men leser man manualen så går det helt greit. :) Du trenger et smalt flat skrujern. Følge de enkle trinnene i manualen, så går det der helt bra. :)

    Pris? Lenger nede på siden jeg linket til er priser i USD. AudioNorge er ikke de kjappeste til å oppdatere hjemmesiden sin med de produktene de tilbyr...skamme seg, skulle de. :)
    Hei,

    Oppdateringer av nettsiden er på vei ;-)

    Q Audio's bomullskabel koster:
    1,5m : kr. 1.790,-
    2,0m : kr. 1.890,-
    2,5m : kr. 1.990,-

    Følgende er priser på silkekabelen:
    1,5m : kr. 2.290,-
    2,0m : kr. 2.490,-
    2,5m : kr. 2.690,-

    Mvh
    Sture
    Audio Norge
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    Jeg solgte mine high-end kabler etter å ha sammenlignet med kabler til 60kroner meteren. :)
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    Jeg er ikke noe rørhode, men leser man manualen så går det helt greit. :) Du trenger et smalt flat skrujern. Følge de enkle trinnene i manualen, så går det der helt bra. :)

    Pris? Lenger nede på siden jeg linket til er priser i USD. AudioNorge er ikke de kjappeste til å oppdatere hjemmesiden sin med de produktene de tilbyr...skamme seg, skulle de. :)
    Hei,

    Oppdateringer av nettsiden er på vei ;-)

    Q Audio's bomullskabel koster:
    1,5m : kr. 1.790,-
    2,0m : kr. 1.890,-
    2,5m : kr. 1.990,-

    Følgende er priser på silkekabelen:
    1,5m : kr. 2.290,-
    2,0m : kr. 2.490,-
    2,5m : kr. 2.690,-

    Mvh
    Sture
    Audio Norge
    Hva er styrker/svakheter om man tester bomullskablen mot silkekablen. Er det hørbart stor forskjell? Hvordan er de i forhold til org. kablen på LCD 2?
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Jeg solgte mine high-end kabler etter å ha sammenlignet med kabler til 60kroner meteren. :)
    Fornuftig valg. Jeg bruker vanligvis en 4.5 meters forlengelseskabel til hodetelefonene så jeg kan bevege meg ganske fritt hjemme og klarer ikke å høre forskjell med og uten den ekstra kabelen.

    "Eksotiske" produkter er en av grunnene til at jeg er ganske reservert med tanke på å oppgi hifi som hobby.
     

    BunnSolid

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.11.2009
    Innlegg
    474
    Antall liker
    251
    Sted
    Gata
    Torget vurderinger
    5
    Jeg bruker 6m + 3m Klotz hodetelefon skjøtekabel for lytting på verandaen.Altså 9meter + hodetelefonens orginal kabel
    Skjøtekablene koster ca.100kr stk.Om jeg bruker 9m eller rett i ampen med hodetelefonens orginal kabel hører jeg ingen forskjell.

    Er det noe galt med mine ører?
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Hva er styrker/svakheter om man tester bomullskablen mot silkekablen. Er det hørbart stor forskjell? Hvordan er de i forhold til org. kablen på LCD 2?
    - Det er (høyst, høyst sannsynlig) ikke noen forskjell på de to kablene lydmessig
    - Det som gjør Q-kabelen unik fra så mye annet, er at den er lett som fjær og like tøyelig som ei skolisse

    Ergo: Man kjøper Q primært fordi det gir usedvanlig god ergonomi. Jeg kjøpte 1.5m kabel, da jeg sitter rett ved siden av forstrkeren. Lange hodetelefonkabler er ikke min greie...
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    Kjøpt deg en Squeezebox Touch. 1800 kroner. Da trenger du ikke noen dac og slipper USB.
    Har du noen formening om hvordan lydkvaliteten blir med spotify på squeezebox rett i hodetlf amp i forhold til iphone ->dac -> hodetelefon amp, evt pc -> dac -> hodetlf amp. Vet selfølgelig at det spiller noen rolle hvordan dac som brukes. Det jeg egentlig lurer på er om squeezeboksen leverer bra lyd eller om jeg er mer tjent med å legge litt mer penger i en dac og bruke pc el iphone.
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Som du vet så har PSii relativt høy gain, så uansett kilde du velger: Finn en som ikke har høyt utgangsnivå. Tipper opp mot 2.5 - 3 Veff er en fornuftig maksgrense.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    Jeg ville definitivt satset på en dac om det er lydkvaliteten som spiller mest inn.
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    Jeg ville definitivt satset på en dac om det er lydkvaliteten som spiller mest inn.
    Ja det er klart lydkvaliteten er det viktigste, men ønsker å kjøre musikken fra iphone, derfor det hadde vært veldig greit med en iphone docking/dac som teak'en jeg linket til.. vet du om noe tilsvarende innenfor ca samme prisklasse?
     

    ketilb

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.10.2009
    Innlegg
    483
    Antall liker
    135
    Sted
    Sør-Helgeland
    Torget vurderinger
    15
    Noen som kjenner noe til denne, eller har hørt gode eller onde ord om den?
    Teac DS-H01 iphone/ipad/ipod Dock with built in 24bit/192kHz DAC (Black) DSH01 | eBay

    Hadde passet meg perfekt da jeg egentlig ønsker å bruke ipod/iphone som lydkilde, men vil ha en dac imellom iphone og forsterker... Noen andre gode alternativer?
    Jeg bruker en tilsvarende digital dock fra Pro-Ject (Dock Box S Digital) på kontoret, sammen med en kombinert dac/headamp fra kinesiske Audio-gd (NFB 5.2). Det finnes ytterligere 4-5 av denne type digitale docks - Wadia 171i, Cambridge Audio iD100, Onkyo ND-S1, Audio Technica AT-HA35i, HRT iStreamer. Teac/Pro-Ject har dac, Wadia/Onkyo/CambridgeAudio er ren transport, HRT er uten egentlig docking stasjon, og Audio-Technica har innbygget headamp.


    Jeg har ikke ennå testet dac'en i min Pro-Ject dock, men har ikke de store forventninger. Derfor har jeg fra start også koblet på ekstern dac. Det finnes en rekke kombinerte dac/headamps, men med Sunrise i hus, er ren dac vel mer relevant for deg. Har ingen formening om match med LCD-2, men har selv bestilt en Metrum Quad som avløser for Audio-gd'en. Skal i første omgang spille med en Meier Corda Jazz headamp, men har også lyst å prøve den med Sunrise/Horizon, så hvem vet..
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    Noen som kjenner noe til denne, eller har hørt gode eller onde ord om den?
    Teac DS-H01 iphone/ipad/ipod Dock with built in 24bit/192kHz DAC (Black) DSH01 | eBay

    Hadde passet meg perfekt da jeg egentlig ønsker å bruke ipod/iphone som lydkilde, men vil ha en dac imellom iphone og forsterker... Noen andre gode alternativer?
    Jeg bruker en tilsvarende digital dock fra Pro-Ject (Dock Box S Digital) på kontoret, sammen med en kombinert dac/headamp fra kinesiske Audio-gd (NFB 5.2). Det finnes ytterligere 4-5 av denne type digitale docks - Wadia 171i, Cambridge Audio iD100, Onkyo ND-S1, Audio Technica AT-HA35i, HRT iStreamer. Teac/Pro-Ject har dac, Wadia/Onkyo/CambridgeAudio er ren transport, HRT er uten egentlig docking stasjon, og Audio-Technica har innbygget headamp.


    Jeg har ikke ennå testet dac'en i min Pro-Ject dock, men har ikke de store forventninger. Derfor har jeg fra start også koblet på ekstern dac. Det finnes en rekke kombinerte dac/headamps, men med Sunrise i hus, er ren dac vel mer relevant for deg. Har ingen formening om match med LCD-2, men har selv bestilt en Metrum Quad som avløser for Audio-gd'en. Skal i første omgang spille med en Meier Corda Jazz headamp, men har også lyst å prøve den med Sunrise/Horizon, så hvem vet..
    Hadde nok kansje vært bedre og man har fler valgmuligheter med en ren dac i tillegg til docking.. Men er jo noe enklere med dac og docking i en og samme boks. Da må man jo selfølgelig sette det praktiske mot det som låter best, men om forskjellen er ørliten så er det nok greiest å gå for en kombinert løsning.
     

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.493
    Antall liker
    1.009
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Jeg kjører Wimp på Squeezebox - det låter kanon uten DAC. Det låter enda bedre med en GOD dac, men hallo. Jeg sammenligna SB direkte og gjennom Naim DAC med separat strømforsyning (Vi snakker 30K i DAC anno 2010), det var skremmende lite forskjell. Heldigvis var det litt, da. Naimen er en bra dac.

    Jeg gjentar: Squeezebox Touch låter fabelaktig alene. Jeg er sikker på at den spiller like bra som Marantz-CD spilleren jeg hadde før til 8000 kr, og den var ikke gammel. I tillegg får du fabelaktig enkelt brukergrensesnitt, podkastfunksjon, nettradio fra hele verden osv - alt så enkelt at selv svigers skjønte det på null komma svisj. Den kan til og med styres med en iPad/smartofon - men det har jeg aldri hatt behov for.

    Jeg simpelthen digger SB Touch!!

    Kjøpt deg en Squeezebox Touch. 1800 kroner. Da trenger du ikke noen dac og slipper USB.
    Har du noen formening om hvordan lydkvaliteten blir med spotify på squeezebox rett i hodetlf amp i forhold til iphone ->dac -> hodetelefon amp, evt pc -> dac -> hodetlf amp. Vet selfølgelig at det spiller noen rolle hvordan dac som brukes. Det jeg egentlig lurer på er om squeezeboksen leverer bra lyd eller om jeg er mer tjent med å legge litt mer penger i en dac og bruke pc el iphone.
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Pure i20 kan jo være et alternativ. Ta en sjekk av den og reviews. Har ikke den selv, men har tenkt på den en stund. Aner ikke outputnivået på den.

    @ardilla: Har du den Touchen original, eller flashet den med en spesiell lyd-tuning-firmware?
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    Pure i20 kan jo være et alternativ. Ta en sjekk av den og reviews. Har ikke den selv, men har tenkt på den en stund. Aner ikke outputnivået på den.

    @ardilla: Har du den Touchen original, eller flashet den med en spesiell lyd-tuning-firmware?
    Den var jo ihvertfall veldig rimelig! Men helhets/kvalitets intrykket fra teak'en er nok hakket bedre.. Men så koster den 3 ganger så mye også da.. Kunne du se noe sted hvordan utgangsnivået på teak'en var?
     

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.493
    Antall liker
    1.009
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    ....@ardilla: Har du den Touchen original, eller flashet den med en spesiell lyd-tuning-firmware?
    Ikkeno flashing her nei. Rett fra Elkjøp. Jeg har gjerne en dac imellom, men den ene (jeg har nemlig to) står koblet opp slik at jeg daglig lytter på den på system nr. to uten dac (Creek 5350SE og Dali Mentor 1). Det er svært overbevisende. I dag plugget jeg HE-500 rett i Creeken, det låt også overbevisende. Denne dingsen er rett og slett svært undervurdert. Folk nekter å godta hvor bra den låter.

    Men tenk på det. I forhold til CD - ingen transport issues. I forhold til PC - ingen USB - issues. Linn ditcha CD-spilleren for evigheter siden og har kjørt rene nettverksspillere siden.

    SB Touch er en gigantkiller.

    Her er et utvalg tester. Men husk - de som skriver testene lever av å anmelde utstyr til dem som annonserer i bladene deres, så selv om de skryter kan de kan jo ikke si hvor bra den egentlig er...

    Malcolm Steward: "The Squeezebox Touch is nothing less than an absolute bargain....Sounds far better than anything should at this price"

    Logitech Squeezebox Touch review | from TechRadar's expert reviews of Media streaming devices
    Logitech Squeezebox Touch - �240 - Network Media Players
    Logitech Squeezebox Touch network music player Page 3 | Stereophile.com
    Logitech Squeezebox Touch User Reviews - Digital Audio Receivers (DARs) - CNET Reviews
    Logitech Squeezebox Touch REVIEW�-�AVRev.com



    PS: Man trenger ikke noen hjemmeserver lenger for Squeezebox. Man kjører internettet rett i Squeezeboxen (kabel/wifi), og bruker en app til å kjøre Wimp eller Spotify direkte fra nett. Skal man spille av egne filer, trenger man selvfølgelig en PC eller en NAS.
     
    Sist redigert:

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Bruker Touch selv jeg - men ofte så har jeg bare MBP på fanget og har lossless og Spotify der. I perioder har jeg også benyttet en 2.5" HDD koblet til Touchen og hatt SD-kort i Touchen for å ha tilgang til "PC-løst-system" for lossless.


    Kunne du se noe sted hvordan utgangsnivået på teak'en var?
    Kan ta en sjekk i morgen. :)
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    Så den har ikke trådløst wlan? Man må ha i en nettverkskabel for å bruke spotify?
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    Bruker Touch selv jeg - men ofte så har jeg bare MBP på fanget og har lossless og Spotify der. I perioder har jeg også benyttet en 2.5" HDD koblet til Touchen og hatt SD-kort i Touchen for å ha tilgang til "PC-løst-system" for lossless.


    Kunne du se noe sted hvordan utgangsnivået på teak'en var?
    Kan ta en sjekk i morgen. :)
    Supert :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn