J
J.J
Gjest
Jeg er jo resultatet av det ;D ;DRoDa skrev:Dere kan legge mistankene til side.KW skrev:Det skjønte jeg også etter svaret jeg fikk etter mitt forsøk på å hjelpe en jeg trodde var interessert i å prøve, jeg var likevel litt mistenksom og forundret.jan#jan skrev:Men jeg mistenker RoDa for å prøve og fukke opp litt her .... di j...æ jåsskuk ;D
Skjønner ikke helt vitsen med å drive slik, enten så bruker mann tråden og tipsene fordi en har behovet
eller så går mann i diskusjon rundt temaet og imo er noe av temaet et alternativ for de som sliter med tildels sterk overvekt og er av forskjellige årsaker lite flinke/lystne på å gå ned effektivt (over kort tid) med hjelp av tildels hard trening.
Selv om min kommunikasjon kanskje er litt utfordrende så er dette spennende saker.
Tror ikke jeg kommer til å hoppe på noe sånt selv, og har satset på noe annet som "løsning".
Søker man på LCHF på internett så kommer det raskt frem kjærringsider med hallelujatråder og til og med folk som kjører små barn inn i ketose.....
Selv om det er forsket på at barn kan slutte å vokse av det.
Det mest interessante er jo om KW og jan#jan kunne gått like mye ned i vekt ved å følge myndighetenes farlige og giftige råd?
jeg skal ned i vekt - først kommer jeg til å starte med LCHF - så finner jeg min egen vei siden ..
Veier altfor mye til min høyde - og jeg merker at det har konsekvenser for meg.
Hvem kan fortelle mer om - for mye sukker sin påvirkning av muskler og ledd ??