mteinum er en mann med solid estetisk forankring. Bildene under 'mitt anlegg' er en fryd for øyet. Hifi løsningene er også riktig spennede, og det er jo slett ingen dårlig kombinasjon.emotikon skrev:Jeg klarer liksom ikke å fokusere på planter, når jeg ser de nydelige bildene dine av oppsettet ditt![]()
Kjøpte et kunstig bonsaitre for mange år siden. Det er like fint ennå.. ;Dmteinum skrev:Var innom og handlet noen blomster, røsket også med meg et bonsai tre til 99,- Det som blir spennende er å se hvor lenge jeg klarer å holde dette grønt. Har noen prøv dette før?
*rødme* jeg er bare et resultat av å ha bladd for mye i bo bedre og bonytt.Gjestemedlem skrev:mteinum er en mann med solid estetisk forankring. Bildene under 'mitt anlegg' er en fryd for øyet. Hifi løsningene er også riktig spennede, og det er jo slett ingen dårlig kombinasjon.emotikon skrev:Jeg klarer liksom ikke å fokusere på planter, når jeg ser de nydelige bildene dine av oppsettet ditt![]()
Hva med føtter?Honkey-Chateau skrev:
Da er vi to. Men jeg har boka til Corbusier i hylla også.mteinum skrev:*rødme* jeg er bare et resultat av å ha bladd for mye i bo bedre og bonytt.Gjestemedlem skrev:mteinum er en mann med solid estetisk forankring. Bildene under 'mitt anlegg' er en fryd for øyet. Hifi løsningene er også riktig spennede, og det er jo slett ingen dårlig kombinasjon.emotikon skrev:Jeg klarer liksom ikke å fokusere på planter, når jeg ser de nydelige bildene dine av oppsettet ditt![]()
Flamsken min er ikke helt god .. kan noe bistå med en oversettelse. Jeg trodde foresten Franquin var fransktalende ...Paal Iksom skrev:En sterk og umiddelbar assosiasjon her og.
![]()