C
Cyber
Gjest
Jeg er enig i det, men jeg synes jo nesten 6000 kroner er drøyt for en telefon, uansett type.
Jeg reagerer mer på det hele med å lansere "billigversjon" og så koster den jo bare 300 mindre enn den forrige toppmodellen. Men de vet nok hva de gjør, folk kjøper vel uansett.
Jeg reagerer mer på det hele med å lansere "billigversjon" og så koster den jo bare 300 mindre enn den forrige toppmodellen. Men de vet nok hva de gjør, folk kjøper vel uansett.
Kjem ann på vinkelen man ser det fra...Blir nesten kvalm av hele Apple-sirkuset. 5800 kroner for en telefon???? Og "billigvarianten" koster 4900? Nå skal kua melkes.
kostbart JA
Finnes det billigere tlfer JA
Finnes det like dyre tlfer fra andre produsenter JA
Er det mye teknologi pakka inn i 100gram JA
Husker fadern måtte ha mobiltlf da han var selvstendig næringsdrivene da jeg var yngre... Han kjøpte seg seg en Benefon Sigma.. kom på 20.000 inkl bilholder, og ei normal årslønn var på langt nær det den er idag. Var dette dyrt? JA... det fantes konkurrenter til 10.000-15.000, men Benefon var den beste.
men er samtidig helt enig, syns 5k er plenty nok for en toppmodell.. så kunne billigvarianten kommet på rundtom 3k.
Men men, ittno å gjøre med.
EDIT->
PS: Dette er jo et hifi forum, og diskutere/rettferdigjøre pris er et touchy tema... Sikkert flere som svir av 30.000 på en høyttalerkabel som er lodda sammen på en kjøkkenbenk. Så hele dette "er det verdt pengene" spørsmålet kjenner jeg blir litt "rart" i mange sammenhenger. Kunne skrevet en hel avhandling om div betrakninger rundt dette... men ser ikke nytten.
PS 2: litt rart at Apple ikke oppdaterte MacMini i går. Det hadde jeg forventa.
Sist redigert av en moderator: