Rør og Klipsch er uortodokst?Fint slips.... men RØR og Klipsch..?![]()
Lenge siden jeg har lest boka, men synes å erindre at det var noe med en grafisk equalizer?De hvite sakene er visstnok HK ifølge noen på et forum. Kjapp googling... uten å sjekke noe videre. Men det er andre saker i boken. Mener han raver voldsomt om noe fra Hitachi. Var det en tuner eller kassettspiller?
Eventuelt Shakti-steiner, kabelløftere og kryogenbehandlede sikringer.Lenge siden jeg har lest boka, men synes å erindre at det var noe med en grafisk equalizer?De hvite sakene er visstnok HK ifølge noen på et forum. Kjapp googling... uten å sjekke noe videre. Men det er andre saker i boken. Mener han raver voldsomt om noe fra Hitachi. Var det en tuner eller kassettspiller?
Ser Erato også er inne på dette med equalizer. Tror nok at hvis boka hendte i dag så hadde Psycho-Patrick rantet om digital romkorreksjon og target kurver isteden. Uten sammenligninger med noen som helst, forøvrig.![]()
Mener han har hatt Linn LP12 også?Inspector Morse spiller klassisk musikk på Roksan Xerxes.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=kK9Hf7bsvlc#t=1644
Vis vedlegget 325244
Spilleren ble grundig introdusert allerede i første episode, der etterforskningen fører Morse til produsenten av hans egen kjære platespiller.
Gull verd for Roksan.
De filmet i McIntosh TownhouseMcIntosh i massevis og Sonus Faber i Mr. Robot's første episode av sesong 2.
Hadde ikke sagt nei takk til det oppsettet.![]()
...langt i fra...romproblemer ;DDen eq-settingen er helt psycho.
musikkpolitiet i aksjon igjen?Musikksmakproblemer! Huey Lewis and the news, ingen eq i verden kan redde det.
Godt gjort å plukke ut de høyttalerene, jeg mener de bare synes i en scene, og da bare et lite utsnitt, med duk/ramme på.Hoi! Her er det en produsent (eller forfatter) som er litt over gjennomsnittet interessert ja. Lekkert![]()
Veldig bra serie.The Home Stereo System From Sharp Objects Can Be Yours for More Than $112,000