Og deg har jeg åpnet hjemmet mitt for og servert bakst!Jeg hater Abba
|
Og deg har jeg åpnet hjemmet mitt for og servert bakst!Jeg hater Abba
Jeg har SW mixen på vinyl. Kos deg med AbbaHar du hørt den på vinyl?
Hilsen en som liker Abba![]()
Du får ta det på min kvote som avikerOg deg har jeg åpnet hjemmet mitt for og servert bakst!![]()
Har hele katalogen til både DP og ABBAHilsen en som liker Abba![]()
Kan være enig om det, men det kan også være en George "Porky" Peckham effekt. ...?..
Nope, originalpress låter best. Om årsaken er at det er den man er oppvokst med, og har lyttet til gjennom livet er jo ikke godt å si - men den er jo referansen.
...
Stadig flere tilbakemeldinger, men ingen som har bra nokDet er rimelig stor forskjell når sammenlignes på Qobuz,
men er det blitt til det bedre? Eller bare annerledes?
Lytt til The Mule fra 2:00 til 5:00 og finn tidspunktet for
feil i SW-mixen.....![]()
Jeg forholder meg kun til vinylpressingene, og tar forbehold om forskjeller mot andre formater - om de finnes.Stadig flere tilbakemeldinger, men ingen som har bra nok
oppløsning i systemet til å høre "feilen" i SW-mixen innenfor
nevnte tidslinje?
Men det er mer.....mye mer......
Ingen som reagerer på hvordan SW-trommesettet er plassert/mixet
helt annerledes enn originalen og 2014-versjonen?
Det kan være et utgangspunkt, men hvordan oppleves forskjellene SW har puttet på den nye versjonen?For dem som ikke har fulgt arbeidet til Steven Wilson så er han ettertraktet til denne type remiksing da han har vist seg ha et godt øre. Han gyver løs på oppgaven med en grunntanke om å ikke endre miksen slik at den skiller seg særlig fra originalen som alle kjenner.
Bare hold deg unna vinylen Basse, Vipa holder på sin umiddelbare reaksjon: den suger HESTEBALLEMå si, at på de Youtube-lenkene likte jeg bedre trommerne på SW-2025 miksen.
Det ser ut som YT #3 og YT #4 er lastet opp fra samme sted og remix av SW, men opplever du at lyden er lik eller ulik?Må si, at på de Youtube-lenkene likte jeg bedre trommerne på SW-2025 miksen.
Takk for tipsTok en test av -98 versjonen og SW sin via qobuz. Jeg liker normalt SW sine produksjoner, men -98 lå mye mer ut som live.
Blir nok ikke SW sin på vinyl.
Lenke til Originalen starter ca. 4:00 her:Har hørt gjennom 4 forskjellige i Qobuz og hører ikke så mye som en fingercymbal noe sted der ?![]()
Bare hold deg unna vinylen Basse, Vipa holder på sin umiddelbare reaksjon: den suger HESTEBALLE
Fatter ikke at noen kan like dette. Meget glad at jeg fikk returnert den ( mulig jeg må bytte kabler for å få den til)![]()
Lyttet bare til 1 min. av trommesolo på YT#1 og YT#3 i lenkene, du la ut.Det ser ut som YT #3 og YT #4 er lastet opp fra samme sted og remix av SW, men opplever du at lyden er lik eller ulik?
opplever du forskjell på #3 og #4 som begge er SW miksen? Jeg opplever #4 som tyngre/saftigere.Må si, at på de Youtube-lenkene likte jeg bedre trommerne på SW-2025 miksen.