Canales skrev:
tkr skrev:
Karma skrev:
Dette behovet er nok grunnlagt på ønsket om at alle skal ha like stor betydning og prestisje, uavhengig av personlig ståsted.
Har du degradert det området du innser du ikke mestrer, kan du jo trygt tale Roma midt i mot.
Interessant innlegg.
Slik jeg leser det, må det bety at man i grunnen ikke har noe rett til å være uenig når fagtyngden kommer skridende ned fra Olympen, hhv. ut av grottene i Delphi og utbasunerer den eneste sannheten.... Et slags "vi kontra bermen" scenario.
Det er litt festlig å se at du tydeligvis regner deg selv til "vi-fraksjonen". På grunnlag av hva, Karma?
Eller skal vi se på deg om et mikrofonstativ for andres meninger?
mvh
Dette er typisk for forumet.
Et forsøk på ondsinnet mobbing, i den hensikt å kneble en som man ikke liker meningene til.
Hvorfor skriver dere ikke heller med rene ord?: "Karma er kun en papegøye på Snickers skulder." Det er jo det dere sikter til, ikke sant? Men det får gjerne ikke like infam slagkraft, om man snakker/skriver direkte i en slik sammenheng?
Hvem sitt mikrofonstativ er så du da Canales? Jeg har jo sett at du har ganske like meninger som opp til flere andre her inne.
Er det egentlig så rart om jeg tilfeldigvis har mange sammenfattende meninger med en person som jeg har gitt og vist så stor tillit som det jeg har gjort overfor Snickers?
Er mine meninger mindre verdt om de i disse tilfeller ligner på hans? Var jeg mer troverdig om jeg lignet mer på deg eller tkr?
Jeg har i utgangspunktet ikke bruk for helter, og minner om at jeg er gammel nok til å være far til Snickers.
Rart at dere vil legge dere på et slikt nivå som dette. Men tro bare ikke at jeg lar meg knekke.