Håvarhede skrev:
Alle damer vil ha en mann med humor. Sprøyt og tull! Hver gang jeg prøver å si noe morsomt til en attraktiv kvinne, ser hun bare dumt på meg og sier "Prøver du å være morsom eller?"
Jeg tror det er bedre å havne i slåsskamper når man er på byen. Da tror damene at mann er bad guy. Å være bad guy er tingen. Særlig hvis man ser ut som en mammagutt eller nerd.
.........Ja særlig!
Min erfaring er at stereoanlegg kan være interessant i 1% av tilfellene. Resten syns bytting og salg av utstyr er lunatic.
Sorry mate, åpningskommentaren din gir meg en ganske god ide om hvorfor du sliter..... Alle damer vil ha en mann med hunor, på samme måte som alle menn også setter pris på en mann med humor (tror jeg da, sjøl om det kanskjei kke er kriterium nr1

). Poenget e rat vi vil ha en mann med humor som matcher vår egen

Det som er morsomt for deg, er ikke nødvendigvis morsomt for meg. Evner du ikke å ta damas perspektiv og aktivt lytte deg frem til hennes humor, så har du "tapt". Men clouet er vel å finne ei som passer din, ikke tilpasse deg for mye?
Mr Badguy drar lang flere damer enn Mr Niceguy, det er det gjort vitenskapelige studier på.
"Egenskapene kvinner faller for er selvsentrerte, impulsive og adrenalinsøkende menn. Disse egenskapene er i sin ekstreme grad sammenfallende med psykopatiske trekk, men når egenskapene finnes i mer moderat form får man en positiv effekt: Et frodig sexliv." (
http://www.tv2nyhetene.no/snop/article2064454.ece)
Imidlertid er det ikke slosskamper men en trygg, autoritativ, selvsikker (dog ikke arrogant) fremtoning, utadvendt atferd og en aldri så liten antydning av en det udefinerbare litt "nifse" som i sum gir en uimotståelig attitude. Og menn som ser ut sam mammagutter eller nerder appellerer ikke visuelt til meg, men smaken er som kjent som baken, så jeg skal ikke tale på vegne av alle damer..... og siden jeg faktisk synes bytting og salg av utstyr ikke er lunetic, har jeg vel allerede definert meg ut av "damer flest" boksen??
Uansett, lykke til!