Dametekke.

O

Omar

Gjest
Hvorfor har enkelte menn dametekke mens andre ikke har det. Da ser jeg bort i fra kjendisser og kriminelle.
Enkelte kan gå på en fest og ende opp å kline med den ene skjønnheten etter den andre. Hvorfor?

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.919
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Det har med hva du utstråler å gjøre. Litt observasjoner fra byen de siste årene:

Er du sikker på deg selv, har du draget.... (Vet hva du vil)

Er du likegyldig til dama har du draget (Mao du virker ikke altfor interessert)...

Er du gira på henne, har du ikke draget... (Regelen over snudd på hodet)

Går du ut med tankegangen "I dag skal jeg sjekke dame" - da går du alene hjem... (Se regel to og tre)

Er du altfor snill, er du ikke interessant...

Er du altfor full, nytter det ikke...

(Det er selvfølgelig unntak fra regelen)

Johan-Kr

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
har en kompis vi bare kaller for "Lille Knulle" (eller lille fulle, alt ettersom ::) )

Aldri sett noen med så draget, velger og vraker i vilden sky. Innebygd fxxxmagnet hva vet jeg.

Tror det er viktig å være selvsikker uten å briske seg, samt glimt i øyet og gode kommentarer.
Full, snill og "sjekke damer" i hodet, ingen hindring, bare en har litt "kontroll".

Forøvrig er damer på byen ganske så direkte, mer enn hva mange tror.

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
318
Torget vurderinger
3
Fenalaar skrev:
Det har med hva du utstråler å gjøre. Litt observasjoner fra byen de siste årene:

Er du likegyldig til dama har du draget (Mao du virker ikke altfor interessert)...

Går du ut med tankegangen "I dag skal jeg sjekke dame" - da går du alene hjem... (Se regel to og tre)

Johan-Kr
Komiserien "Two and a half men" har jo illustrert alle disse punktene godt.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Hi-Fi anses f.eks. som nerdete av en del kvinner.

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.908
Sted
Hus
De som har penger, makt, posisjon, er drittsekk og gir totalt faen i damene har draget. Motsetningene til disse punktene er det verre stilt med ::) Skjønner meg ikke på damers prioriteringer når det kommer til menn mange ganger ;D

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
318
Torget vurderinger
3
BBking skrev:
Hi-Fi anses f.eks. som nerdete av en del kvinner.
Ja hvis du har masse store rørsaker med dårlig visuell match koblet sammen med hageslanger, som dominerer stuen totalt, og babler i vei om tidlig Pink Floyd eller noe. Hvis du derimot har anlegg som i diskret og eksklusivt design som glir inn i et stilfull interiør gir det jo et hint om at du har masse penger. Og da blir nok damene interessert.

B

Back_Door

Gjest
De som potensielt gir en dame det mest ulykkelige ekteskap, er ofte de som har mest drag på damene på by`n..
At damene tenner på drittsekker, har nok røtter helt fra huleboertiden.
Man søker beskyttelse, men ender opp med å bli mishandlet.
På det erotiske plan, er det m.a.o. mye nedarvede instinkter som råder. I skarp kontrast til sunn fornuft.

Det er vel litt på samme måte med oss menn også? Vi vil ha både hore og madonna.. ;)

ronnytt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.08.2004
Antall liker
0
Bach_Man skrev:
Fenalaar skrev:

Johan-Kr
Komiserien "Two and a half men" har jo illustrert alle disse punktene godt.
I det store og hele enig med deg her, med noen unntak: Alan i denne serien er ikke bare snill og ordentlig. Mye av atferden hans som kan oppfattes snilt / hensynsfullt er egentlig mer tegn på usikkerhet og redsel for å tråkke i baret. Nettopp på grunn av denne usikkerheten klarer han å tråkke i baret hele tiden. I tillegg er han til stadighet temmelig smålig og misunnelig og er i det store og hele en temmelig sær figur på mange måter. Og det er vel ikke akkurat det en forbinder med et sjarmtroll ;)
For øvrig snakker Karma mye fornuft i innlegget over her - og som erosloveking sier det: Viktig å være selvsikker uten å briske seg, samt ha glimt i øyet og gode kommentarer. Må ikke nødvendigvis ha mye penger eller være drittsekk for å dra damer (heldigvis ;D)

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
318
Torget vurderinger
3
Jeg hører deg Ron-hi. Synes denne Alan er en ufordragelig fyr. Men mange morsomme situasjoner blir det nå likevel i kontrasten mellom tufsen og sjarmøren.

ronnytt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.08.2004
Antall liker
0
Ja det er vel en av de bedre komiseriene som går nå - sammen med Kongen av Queens og tildels Scrubs..

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Bartesam skrev:
De som har penger, makt, posisjon, er drittsekk og gir totalt faen i damene har draget.
Min kompis Lille Knulle har eller er noen av delene.

Så ingen universell sannhet IMO.

Glimt i øyet er undervurdert. Pink Floyd er helt feil.

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.908
Sted
Hus
Samme faen om en har draget eller ikke, så lenge en har ålreit stereoanlegg og masser av god musikk. Kompenserer for mye det :D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
Man trenger bare ligne på Rune Rudberg.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
Og så har vi den enkle metoden....

P

Parelius

Gjest
Hva skal en vel med alle disse kvalitetskomatøse kvinnene. Pris deg lykkelig for at det ikke står en kø av problemer som vil stikke tungen ned i halsen på deg; finne deg et godt spisested og før hånden opp under skjørtet; du skal se du slipper å få desserten på regningen.

XLNT

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.05.2009
Antall liker
0
Bartesam skrev:
De som har penger, makt, posisjon, er drittsekk og gir totalt faen i damene har draget. Motsetningene til disse punktene er det verre stilt med ::) Skjønner meg ikke på damers prioriteringer når det kommer til menn mange ganger ;D
For noen er nok de 3 P'er viktig (penger, pikk og posisjon), for andre gjelder prinsippet "It's not the haveing, it's the getting", mens andre igjen foretrekke rå bli jaktet på. Damene dere skal være særlig oppmerksomme på er de av oss som later som om vi er dydige men lar oss rive med for litt lek og moro, men egentlig bare er ute etter kroppen og stereoanlegget deres, evet tv'en også om den er god nok!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.919
Torget vurderinger
0
XLNT skrev:
.............men egentlig bare er ute etter kroppen og stereoanlegget deres, evet tv'en også om den er god nok!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.919
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Hm - leste horoskopet mitt i avisen i dag for moro skyld:

"Energien er på tur oppover nå, og du lykkes i det meste. Særlig ser det lyst ut for romantiske opplevelser, du er ettertraktet av flere. Alikevel er ikke tiden inne for å binde seg for sterkt."

Bare velstand, mao - her er det bare å hive seg på sjekkern ;D ;D ;D

Johan-Kr

XLNT

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.05.2009
Antall liker
0
Fenalaar skrev:
Hm - leste horoskopet mitt i avisen i dag for moro skyld:

"Energien er på tur oppover nå, og du lykkes i det meste. Særlig ser det lyst ut for romantiske opplevelser, du er ettertraktet av flere. Alikevel er ikke tiden inne for å binde seg for sterkt."

Bare velstand, mao - her er det bare å hive seg på sjekkern ;D ;D ;D

Johan-Kr
Mannfolk som ikke har skjønt at livet ikke består av de muligheter som byr seg, men de man skaper selv, får nok ingen drahjelp av horoskoper! ;).....men lykke til!

O

Omar

Gjest
Alle damer vil ha en mann med humor. Sprøyt og tull! Hver gang jeg prøver å si noe morsomt til en attraktiv kvinne, ser hun bare dumt på meg og sier "Prøver du å være morsom eller?"
Jeg tror det er bedre å havne i slåsskamper når man er på byen. Da tror damene at mann er bad guy. Å være bad guy er tingen. Særlig hvis man ser ut som en mammagutt eller nerd.
.........Ja særlig!
Min erfaring er at stereoanlegg kan være interessant i 1% av tilfellene. Resten syns bytting og salg av utstyr er lunatic.

Ø

ØivindJ

Gjest
Håvarhede skrev:
Alle damer vil ha en mann med humor. Sprøyt og tull! Hver gang jeg prøver å si noe morsomt til en attraktiv kvinne, ser hun bare dumt på meg og sier "Prøver du å være morsom eller?"
Hvorfor går vi inn for å havne i "venner kategorien", når det ikke er der vi ønsker å være?

Fullstendig poengløst.

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Det viktigste er vel å sørge for at du har hennes oppmerksomhet, og det er den biten jeg synes kan være mest utfordrende. Men - i den grad man tør skille seg litt ut pleier den biten også å gå greit.

Men - det er jo lov å bli kjent med pikene før vi bestemmer oss for hvilken kategori vi vil havne i. Det pleier å være ganske fornuftig..

Ø

ØivindJ

Gjest
tore_v1 skrev:
Men - det er jo lov å bli kjent med pikene før vi bestemmer oss for hvilken kategori vi vil havne i. Det pleier å være ganske fornuftig..
Tja, tar ikke dem så lang tid å bestemme det for deg. En gang for alle.

XLNT

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.05.2009
Antall liker
0
Håvarhede skrev:
Jeg tror det er bedre å havne i slåsskamper når man er på byen. Da tror damene at mann er bad guy. Å være bad guy er tingen. Særlig hvis man ser ut som en mammagutt eller nerd.
.........Ja særlig!
Min erfaring er at stereoanlegg kan være interessant i 1% av tilfellene. Resten syns bytting og salg av utstyr er lunatic.
Sorry mate, åpningskommentaren din gir meg en ganske god ide om hvorfor du sliter..... Alle damer vil ha en mann med hunor, på samme måte som alle menn også setter pris på en mann med humor  (tror jeg da, sjøl om det kanskjei kke er kriterium nr1 ;) ). Poenget e rat vi vil ha en mann med humor som matcher vår egen ;) Det som er morsomt for deg, er ikke nødvendigvis morsomt for meg. Evner du ikke å ta damas perspektiv og aktivt lytte deg frem til hennes humor, så har du "tapt". Men clouet er vel å finne ei som passer din, ikke tilpasse deg for mye?

Mr Badguy drar lang flere damer enn Mr Niceguy, det er det gjort vitenskapelige studier på.
"Egenskapene kvinner faller for er selvsentrerte, impulsive og adrenalinsøkende menn. Disse egenskapene er i sin ekstreme grad sammenfallende med psykopatiske trekk, men når egenskapene finnes i mer moderat form får man en positiv effekt: Et frodig sexliv." (http://www.tv2nyhetene.no/snop/article2064454.ece)
Imidlertid er det ikke slosskamper men en trygg, autoritativ, selvsikker (dog ikke arrogant) fremtoning, utadvendt atferd og en aldri så liten antydning av en det udefinerbare litt "nifse" som i sum gir en uimotståelig attitude. Og menn som ser ut sam mammagutter eller nerder appellerer ikke visuelt til meg, men smaken er som kjent som baken, så jeg skal ikke tale på vegne av alle damer..... og siden jeg faktisk synes bytting og salg av utstyr ikke er lunetic, har jeg vel allerede definert meg ut av "damer flest" boksen?? ;)
Uansett, lykke til!

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Noen jenter er raske til å plassere oss i bås, men jeg liker en utfordring.

Min erfaring er i alle fall at om du får oppmerksomheten deres, på en positiv måte, så kommer i alle fall jeg lengst med å være meg selv.. Ingen vits å late som man er noen andre.

Utover det - et raskt søk på youtube gir deg mange tips til såkalte "åpnere", måter å komme i kontakt med jenter på. Dette gir deg kanskje en fot innenfor døren, men det er utelukkende matchen mellom deg og piken som avgjør.. Om du er et rørtrinn på 4w og hun er en stativhøyttaler som er litt tungdreven så blir det ikke mye futt. Kan forsåvidt sies at matching mellom personer er like viktig som matching mellom komponenter, for å trekke en liten sammenligning.

XLNT

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.05.2009
Antall liker
0
tore_v1 skrev:
..... så kommer i alle fall jeg lengst med å være meg selv.. Ingen vits å late som man er noen andre.......... men det er utelukkende matchen mellom deg og piken som avgjør.. Om du er et rørtrinn på 4w og hun er en stativhøyttaler som er litt tungdreven så blir det ikke mye futt. Kan forsåvidt sies at matching mellom personer er like viktig som matching mellom komponenter, for å trekke en liten sammenligning.
Jepps, man kommer ingen vei med å late som, når maska faller, er ikke grunnlaget for en videre relasjon til stede.....og hva er da poenget, med mindre man praktiserer tøm og røm?? Jaja, hver sin agenda, men er man ute etter noe mer enn det, nytter det ikke å late som om man er noen annen enn den man er, på godt og vondt. Og jeg likte bildet jeg, om matching.....og er sinnsykt takknemlig for at jeg har funnet min ultimate match! :D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
Betyr det faktum at rørforsterkeren min yter 2*225 w at fruen er skikkelig tungdreven tro?

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.908
Sted
Hus
Har truffet en del tungdrevne kvinner de siste årene. Fellesnevneren er som Kappa 9 :) Vriene å få i 96 dB :)

XLNT

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.05.2009
Antall liker
0
BT skrev:
Betyr det faktum at rørforsterkeren min yter 2*225 w at fruen er skikkelig tungdreven tro?
Bartesam skrev:
Har truffet en del tungdrevne kvinner de siste årene. Fellesnevneren er som Kappa 9 :) Vriene å få i 96 dB :)
Vel, vi damer har jo større kapasitet enn dere menn da, på samtlige av livets områder vil jeg hevde, så da er det ikke rart at vi krever godt utstyr for å drive oss ;) At jeg er sjølstarta og sjølgående får være en annen side av saken, men jeg er jo litt nysjerrig jeg da, på hva som gjør at dere enten holder på en tungdrevet dame....eller igjen og igjen treffer dem? Sier det noe om dere....eller damene? ;)

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.919
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Er du heldig, finner du ei dame som "goes to eleven" ;D

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Håvarhede skrev:
Hver gang jeg prøver å si noe morsomt til en attraktiv kvinne, ser hun bare dumt på meg og sier "Prøver du å være morsom eller?"
Da er du sansynligvis ingen morsom fyr.

Topp Bunn