Oj, hvor tar du det fra ?BBking skrev:Da er du sansynligvis ingen morsom fyr.Håvarhede skrev:Hver gang jeg prøver å si noe morsomt til en attraktiv kvinne, ser hun bare dumt på meg og sier "Prøver du å være morsom eller?"
Oj, hvor tar du det fra ?BBking skrev:Da er du sansynligvis ingen morsom fyr.Håvarhede skrev:Hver gang jeg prøver å si noe morsomt til en attraktiv kvinne, ser hun bare dumt på meg og sier "Prøver du å være morsom eller?"
Damer er generelt noen humørsjuke jævler ;DTor Nado skrev:Oj, hvor tar du det fra ?BBking skrev:Da er du sansynligvis ingen morsom fyr.Håvarhede skrev:Hver gang jeg prøver å si noe morsomt til en attraktiv kvinne, ser hun bare dumt på meg og sier "Prøver du å være morsom eller?"
Ja, det er vi. Ser av profilbidet ditt at du har tatt varig skade av møte med en eller flere av artenR.Solhaug skrev:Damer er generelt noen humørsjuke jævler ;D
Mvh. RS
Humørsjuke er bare fornavnet, kyniske rasshøl er det rette ordet.R.Solhaug skrev:Damer er generelt noen humørsjuke jævler ;D
Mvh. RS
Og blir det for ille blir de skutt, i dette tilfelle faktisk ganske fortjent.XLNT skrev:Ja, det er vi. Ser av profilbidet ditt at du har tatt varig skade av møte med en eller flere av arten![]()