Medisin og helse Corona

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • K

    Khanate

    Gjest
    Naturligvis er Project Veritas høyreekstremister :p Jeg ser at debatten ute i verden dreier seg om hvem denne Jordon Trishton Walker kan være. Med andre ord, de klarer å fokusere på det saken handler om, og saken står og faller på om mannen i videoen er den Project Veritas mener han er, og at han har vært eller er ansatt som leder for forskning ved Fiser. Og det ser i alle fall ut til at det finnes en med dette navnet og utseendet som har medisinsk bakgrunn. Her en artikkel hvor en fyr med dette navnet og utseendet er medforfatter: https://www.bcg.com/publications/2020/outlook-for-covid-19-therapeutic-treatments.

    Noen med dette navnet og utseendet burde komme ut av skapet og forklare seg.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Naturligvis er Project Veritas høyreekstremister :p Jeg ser at debatten ute i verden dreier seg om hvem denne Jordon Trishton Walker kan være. Med andre ord, de klarer å fokusere på det saken handler om, og saken står og faller på om mannen i videoen er den Project Veritas mener han er, og at han har vært eller er ansatt som leder for forskning ved Fiser. Og det ser i alle fall ut til at det finnes en med dette navnet og utseendet som har medisinsk bakgrunn. Her en artikkel hvor en fyr med dette navnet og utseendet er medforfatter: https://www.bcg.com/publications/2020/outlook-for-covid-19-therapeutic-treatments.

    Noen med dette navnet og utseendet burde komme ut av skapet og forklare seg.
    Dødsuinteressant å "debattere" med deg. Du tilslutter deg rabiat høyreekstremisme, og det har jeg nøyaktig null respekt for, hadet.
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Dødsuinteressant å "debattere" med deg. Du tilslutter deg rabiat høyreekstremisme, og det har jeg nøyaktig null respekt for, hadet.
    Den vanlige avsporingen. Alltid fokus på person, og bort fra sak. Jeg har ikke noe forhold til Project Veritas, mulig de er høyre ekstreme, men dette vet naturligvis Disqutabel mye mer om enn jeg. Deres politiske ståsted kommer uansett ikke frem i denne saken, så vidt jeg kan bedømme. Om personen som angivelig skal være Jordon Walker er høyreekstrem vet jeg heller ikke, men jeg hører hva han sier i videoen, og jeg liker ikke det jeg hører.

    Jeg er tilbøyelig til å diskutere saken, men ikke project veritas, ei heller hva som måtte være galt med Disqutabel
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.056
    Antall liker
    2.521
    Google har hvertfall ikke hørt om denne fyren, antar FAANG er med på komplottet
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Om denne saken får gjennomslag ute blant folk vil dette medføre ubehag litt høyere opp i hierarkiet. Så man skal ikke se helt bort fra at techselskapene rydder så godt de kan, for å gjøre skaden så lite som mulig. Uansett, noen har gravd litt dypere. Jeg vet ikke hva som er galt med Brian O'Shea, men har i alle fall gravd litt for å finne ut hva som befinner seg bak navnet Jordon Trishton Walker: https://brianoshea.substack.com/p/who-is-jordon-trishton-walker

    Substack.com er det høyreekstremt? Jeg spør for en venn.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.290
    Antall liker
    34.833
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Vel, Tucker Carlson er det han er, og Robert Malone har vi diskutert før, så noen troverdige kilder er det ikke, akkurat. Veritas Project er velkjent for å produsere ikke-eksisterende «skandaler». Har ikke hatt tid til å nøste i påstandene ennå, men du vil nok høre fra meg når jeg rekker det.

    Apropos rumble.com:
    The cloud services business is known for hosting Truth Social, and the video platform is popular among American right and far-right users. The platform has been described as part of "alt-tech".
    Hils vennen din fra meg og si «ja».
     
    Sist redigert:

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.169
    Antall liker
    4.758
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Dr. Campbell tar i denne videoen for seg tilgjengelig statistikk for overgjennomsnittlig dødelighet i en rekke land, og finner at det ikke ser ut til å korrelere særlig godt med tallene for c19-relaterte innleggelser eller positive tester.

    Hvorfor er ikke denne signifikante overdødeligheten gjenstand for større oppmerksomhet fra helsemyndigheter, politikere og journalister?


     
    K

    Khanate

    Gjest
    Vel, Tucker Carlson er det han er, og Robert Malone har vi diskutert før, så noen troverdige kilder er det ikke, akkurat. Veritas Project er velkjent for å produsere ikke-eksisterende «skandaler». Har ikke hatt tid til å nøste i påstandene ennå, men du vil nok høre fra meg når jeg rekker det.

    Apropos rumble.com:

    Hils vennen din fra meg og si «ja».
    Enkelt og greit :D
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Dr. Campbell tar i denne videoen for seg tilgjengelig statistikk for overgjennomsnittlig dødelighet i en rekke land, og finner at det ikke ser ut til å korrelere særlig godt med tallene for c19-relaterte innleggelser eller positive tester.

    Hvorfor er ikke denne signifikante overdødeligheten gjenstand for større oppmerksomhet fra helsemyndigheter, politikere og journalister?


    Det blir jo spekulasjoner: Kanskje fortellingen om overdødelighet ikke passer helt inn i det bildet som ble skissert ved utrullingen av vaksinene?
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.056
    Antall liker
    2.521
    Evt så passer det rett inn i bildet som ble skissert, under nedstengingen så holdt vi i live en hel gjeng med gamlinger som hadde dødd under corona, enten av corona eller andre infeksjoner, som vi da visste ville gi en overdødelighet i årene etter coronakrisen.

    Av og til kan det jo være en ide å faktisk følge med i mainstream media og ikke bare hva outrerte nettsteder og twitter mener står der
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Evt så passer det rett inn i bildet som ble skissert, under nedstengingen så holdt vi i live en hel gjeng med gamlinger som hadde dødd under corona, enten av corona eller andre infeksjoner, som vi da visste ville gi en overdødelighet i årene etter coronakrisen.

    Av og til kan det jo være en ide å faktisk følge med i mainstream media og ikke bare hva outrerte nettsteder og twitter mener står der
    Ok, men har du et svar spørsmålet fra Dr Campbell og coolbiz? Hvorfor denne tausheten rundt fenomenet?
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.056
    Antall liker
    2.521
    Er det er så mye taushet rundt fenomenet a? står masse i avisene om det(overdødelighet), fhi melder, ssb melder, vi kan lese om begravelsesbyråer som sliter med kapasitet osv.
    Men virkeligheten passer kanskje ikke inn i konspirasjonsteoriene?
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Er det er så mye taushet rundt fenomenet a? står masse i avisene om det(overdødelighet), fhi melder, ssb melder, vi kan lese om begravelsesbyråer som sliter med kapasitet osv.
    Men virkeligheten passer kanskje ikke inn i konspirasjonsteoriene?
    Virkeligheten passer godt inn i konspirasjonsteoriene. Uansett, jeg tror Dr Campbell først og fremst ønsker en forklaring på årsakssammenhengene. Jeg er ikke overbevist om at han vil slå seg til tåls med ditt svar.
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.056
    Antall liker
    2.521
    Nei, da må han jo slutte å koke graut på youtube, slikt blir det ikke penger av
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Hvorfor snakke om verdens ulike pågående fenomener når du kan spre din galle over de som diskuterer fenomenene?
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.056
    Antall liker
    2.521
    Som sagt, disse fenomene er nå en del av den offentlige debatten og diskusjonen. Har ingen behov for å besøke mørke avkroker på nettet for å innbille meg noe annet.
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Som sagt, disse fenomene er nå en del av den offentlige debatten og diskusjonen. Har ingen behov for å besøke mørke avkroker på nettet for å innbille meg noe annet.
    Så, om jeg forstår deg rett, så tilhører Dr Campbell nettets mørke avkroker og derfor bør hans spørsmål holdes utenfor den offentlige debatten?
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.056
    Antall liker
    2.521
    Utganspunktet for din posting av videoen var at offentligeten og helsemyndigheten ikke er opptatt av overdødelighet, det er ikke riktig. Dette har vært diskutert siden pandemiens start, både dødsfall som forskyves pga nedstenging, som direkte følge av nedstenging(lite kapasitet på sykehus), covid19 relaterte dødsfall, eller dødsfall som følge udiagnostiserte sykdommer fordi mange ikke gikk til legen under pandiemien.
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Dr. Campbell tar i denne videoen for seg tilgjengelig statistikk for overgjennomsnittlig dødelighet i en rekke land, og finner at det ikke ser ut til å korrelere særlig godt med tallene for c19-relaterte innleggelser eller positive tester.

    Hvorfor er ikke denne signifikante overdødeligheten gjenstand for større oppmerksomhet fra helsemyndigheter, politikere og journalister?


    Du må slutte å følge Dr Campbell. Han tilhører nettets mørke avkroker. Antagelig er han høyreekstrem, det kan helt sikkert flere i denne tråden bekrefte om så skulle være tilfelle. Spørmålene han reiser er grundig debattert og forklart i offentligheten, så du kan trygt slippe dette og gå videre. Hold deg til trygge kilder som krinken og Dagbladet, så slipper du gå deg vil blant høyreekstremister og konspirasjonsteoretikere.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Hvorfor finnes det ingen offentlighet omkring overdødeligheten? Hvorfor? Åååå, Hvorfor??



    + 120 000 treff til
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Hvorfor finnes det ingen offentlighet omkring overdødeligheten? Hvorfor? Åååå, Hvorfor??

    + 120 000 treff til
    Den eneste artikkelen som i noen grad reflekterer Dr Campbells betraktninger er en artikkel fra NRK (under), hvor en lege stusser over økningen i syke og døde som ikke kan relateres til Covid. Legen har ingen svar, men en statistiker foreslår av vi nedjusterer forventet levealder for 2022, nakstad anbefaler flere vaksiner og til sist en lenke til en artikkel som kan fortelle at en stor andel av økningen skyldes nettopp covid, stikk i strid med legens uttalelser.

    Nå påpeker Dr Campbell at en stor andel av økningen IKKE kan forklares med Covid. Og han ønsker at vi finner årsaken, og jeg tror han tenker seg noe vitenskapelig snarere enn høytsvevende synsing sakset fra en to minutters samtale med en eller annen autoritet. Med andre ord, Dr Campbell ville mest sannsynlig finne liten glede, og ingen svar, av å lese de artiklene du peker på.



    1674917646338.png
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.849
    Antall liker
    19.681
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Overdødlighet i 2022 kan nok også skyldes at eldre på sykehjem i to år nærmest ble isolert fra resten av verden, der smittsomme sykdommer i mindre grad enn tidligere rammet de og tok livet av de. Mange har derfor levd på overtid, og bukker til slutt under- for covid-19, andre smittsomme sykdommer òg alderdom.
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Overdødlighet i 2022 kan nok også skyldes at eldre på sykehjem i to år nærmest ble isolert fra resten av verden, der smittsomme sykdommer i mindre grad enn tidligere rammet de og tok livet av de. Mange har derfor levd på overtid, og bukker til slutt under- for covid-19, andre smittsomme sykdommer òg alderdom.
    Nå hadde vi flere heftige influensasesonger med økt dødelighet før pandemien også, hvilket normalt gir et år eller to med lavere dødelighet. Uansett, vi er jo eksperter på å komme opp med abstrakte fortellinger som dette. Men kanskje det er verd å studere fenomenet litt dypere slik at vi ender opp med noe som kan kalles viten?

    Ellers ser det ut til at Kaufmann Institure of Coincidences har funnet svaret på gåten :D
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Høyreekstremisten Dr Campbell tar en titt på Fisers presseuttalelse relatert til påstander om de utfører gain of function forskning på SARS-Cov-2 viruset:

     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.290
    Antall liker
    34.833
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Høyreekstremisten Dr Campbell tar en titt på Fisers presseuttalelse relatert til påstander om de utfører gain of function forskning på SARS-Cov-2 viruset:
    Campbell er PhD i fjernundervisning av sykepleiere, men det har ikke hindret ham i å bli selvutnevnt covid-ekspert på youtube. Jeg anser hverken ham eller Project Veritas som spesielt troverdige kilder, og har ikke funnet noe mer om hvem denne Jordon Walker er eller ikke er.

    På videoen sa ikke denne Walker noe om at Pfizer gjør, har gjort eller vurderer å gjøre forskning med «gain of function». Han sa ikke engang at Pfizer gjør eller har gjort forskning med «directed evolution», men hevdet at dette er noe Pfizer vurderer å gjøre:
    “One of the things we're exploring is like, why don't we just mutate it [COVID] ourselves so we could create -- preemptively develop new vaccines, right? So, we have to do that. If we're gonna do that though, there's a risk of like, as you could imagine -- no one wants to be having a pharma company mutating f**king viruses.”
    The way it [the experiment] would work is that we put the virus in monkeys, and we successively cause them to keep infecting each other, and we collect serial samples from them.
    If. Gonna. Ikke «we are doing this» eller «that’s what we’ve done». Would. Ikke «does» eller «did». Han beskriver et hypotetisk fremtidig forsøk ovenfor noen han ser ut til å stole på, men som viser seg å seile under falsk flagg.

    Pressemeldingen fra Pfizer sier ikke så mye mer enn hva som står der, at de ikke bedriver forskning med «gain of function» eller «directed evolution». Derimot sier de at de har spleiset inn genene for spike-protein fra nye virusvarianter i eksisterende virus for å teste effekten av eksisterende vaksiner mot nye varianter. Det har sikkert et navn, men «directed evolution» er det ikke.

    For meg ser dette mest ut som en «nothingburger». Noen er løsmunnet om en hypotetisk forskning som dessuten ser ut som en riktig dårlig idé. Selv om man lar viruser mutere og utvikles i lab er det jo ingen spesiell grunn til å tro at de variantene som eventuelt fremkommer er relevante for vaksine mot nye virusvarianter som har mutert frem i fritt omløp. Opphausset storm i et vannglass, som man kunne forvente fra Project Veritas. Det er hva de gjør.
     
    Sist redigert:

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.562
    Antall liker
    13.028
    under nedstengingen så holdt vi i live en hel gjeng med gamlinger som hadde dødd under corona, enten av corona eller andre infeksjoner, som vi da visste ville gi en overdødelighet i årene etter coronakrisen.
    Dersom man påpekte slikt mens dette foregikk så var man eldremorder eller lignende. Det var også ikke måte på hvor usakelig det var å påpeke at Sverige hadde usedvanlig lav dødelighet i 2019 noe som delivs var med på å forklare den store dødeligheten i Sverige i 2020. Nå lirer jo alle av seg slikt som selvsagtheter (som det også er) men ikke faen om det ble erkjent da det stod på.
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.056
    Antall liker
    2.521
    Problemet tidlig var jo at man ikke helt visste konsekvensene for yngre mennesker, det ble tatt høyde for at dødeligheten også kunne vært stor der, det var jo selvfølgelig helt umulig å vite ettersom man sto opp mot et helt nytt virus.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.849
    Antall liker
    19.681
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0

    Mer imponert enn skuffet
    Kommuneoverlege og leder for Oslo kommunes TISK-program, Miert Skjoldborg Lindboe, har sett den samme utviklingen som FHI.

    – Jeg er nesten mer imponert over at såpass mange under 65 år, utenfor risikogruppen har tatt vaksinen. Jeg kan ikke komme på mange grunner for dem til å ta den fjerde dosen, forteller kommuneoverlegen.

    ......
    "Jeg kan ikke komme på mange grunner for dem (under 65 år, utenfor risikogruppene) til å ta den fjerde dosen".

    Finnes de overhodet? Neppe.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054

    Mer imponert enn skuffet
    Kommuneoverlege og leder for Oslo kommunes TISK-program, Miert Skjoldborg Lindboe, har sett den samme utviklingen som FHI.

    – Jeg er nesten mer imponert over at såpass mange under 65 år, utenfor risikogruppen har tatt vaksinen. Jeg kan ikke komme på mange grunner for dem til å ta den fjerde dosen, forteller kommuneoverlegen.

    ......
    "Jeg kan ikke komme på mange grunner for dem (under 65 år, utenfor risikogruppene) til å ta den fjerde dosen".

    Finnes de overhodet? Neppe.
    Det er det ingen av oss som veit.
    Men vi må uansett lære oss å leve med denne driten, og en av måtene kan være å håndtere det om lag som influensa, både privat og på samfunnsnivå.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.849
    Antall liker
    19.681
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Det er det ingen av oss som veit.
    Men vi må uansett lære oss å leve med denne driten, og en av måtene kan være å håndtere det om lag som influensa, både privat og på samfunnsnivå.
    Ja, og det er vel uhyre få, utenom risikogruppene, som tar influensavaksine.

    Så det vet vi godt.
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Campbell er PhD i fjernundervisning av sykepleiere, men det har ikke hindret ham i å bli selvutnevnt covid-ekspert på youtube. Jeg anser hverken ham eller Project Veritas som spesielt troverdige kilder, og har ikke funnet noe mer om hvem denne Jordon Walker er eller ikke er.
    Du store alpakka. Kongen av hififorumet har veid Dr Campbell og Project Veritas og funnet at de er for lette. Hvor pompøs og selvhøytidelig kan man bli? Dr Campbell og Project Veritas legger sjela i å komme med sine bidrag i den offentlige debatten. Før dere blir alt for pompøse, det koster atskillig mer å stikke frem nebbet der ute i den offentlige debatten enn det koster å kappe hodet av de man ikke liker i et hifi-forum.

    Dr Campbell har en Bachelor of Science i Biologi og en Master of Science i Helsevitenskap. At han kan en del om fjernundervisning kan umulig skade, og for ordens skyld, man kan lære mye av å undervise. Men denne bagrunnen duger altså ikke. Mannen er rett og slett ute av stand til å vurdere noe som helst vedrørende håndteringen av pandemien. En usikker kilde med andre ord. Sikker høyreekstrem. Ingen grunn til å imøtekomme hans betraktninger når man bare kan avfeie alt han sier med at han har doktorgrad i fjernundervisning.

    Hva som gjør Project Veritas til en ikke troverdig kilde kan man jo lure på? Tross alt det de publiserer er slikt som kommer ut av munnen på folk de ønsker å ta nærmere i øyensyn. Tenker du at de benytter en skuespiller? At de kryssklipper? At de har manipulert Hr Walker til å si ting han ikke står inne for? Avfeiingen av Project Veritas og Dr Campbell blir kanskje litt enkel?

    Det er naturligvis mange der ute som har forsøkt å spore opp hvem denne Jordon Trishton Walker kan være. I denne artikkelen har noen gjort en del arbeid med å finne fyren: https://brianoshea.substack.com/p/who-is-jordon-trishton-walker

    På videoen sa ikke denne Walker noe om at Pfizer gjør, har gjort eller vurderer å gjøre forskning med «gain of function». Han sa ikke engang at Pfizer gjør eller har gjort forskning med «directed evolution», men hevdet at dette er noe Pfizer vurderer å gjøre:

    If. Gonna. Ikke «we are doing this» eller «that’s what we’ve done». Would. Ikke «does» eller «did». Han beskriver et hypotetisk fremtidig forsøk ovenfor noen han ser ut til å stole på, men som viser seg å seile under falsk flagg.
    Om dette var alt Project Veritas fikk ut av Jordon så ville garantert videoen fra deres møte vært temmelig kort. Vedrørende sitatet over, han lufter ikke hypoteser, han sier at de vurderer å utføre directed evolution.

    Trist at Jordan stakkar stolte på en som "seiler under falskt flagg". For meg ser det ut til at dine moralske anfektelser er fullstendig feilplasserte. Det å "seile under falskt flagg" er BTW et grep som benyttes i undersøkende journalistikk, krimminaletterforskning og etterretning verden rundt. Trist for sarte sjeler, men altså en metode for å grave frem den informasjonen man misstenker at befinner seg der ute.

    Litt flere ingredienser fra Nothing Burgeren, sitat fra Jordon Walker:

    “One of the things we're exploring is like, why don't we just mutate it [COVID] ourselves so we could create -- preemptively develop new vaccines, right? So, we have to do that. If we're gonna do that though, there's a risk of like, as you could imagine -- no one wants to be having a pharma company mutating f**king viruses.”

    “Don’t tell anyone. Promise you won’t tell anyone. The way it [the experiment] would work is that we put the virus in monkeys, and we successively cause them to keep infecting each other, and we collect serial samples from them.”

    You have to be very controlled to make sure that this virus [COVID] that you mutate doesn’t create something that just goes everywhere. Which, I suspect, is the way that the virus started in Wuhan, to be honest. It makes no sense that this virus popped out of nowhere. It’s bullsh*t.”

    From what I’ve heard is they [Pfizer scientists] are optimizing it [COVID mutation process], but they’re going slow because everyone is very cautious -- obviously they don’t want to accelerate it too much. I think they are also just trying to do it as an exploratory thing because you obviously don’t want to advertise that you are figuring out future mutations.”

    “You’re not supposed to do Gain-of-Function research with viruses. Regularly not. We can do these selected structure mutations to make them more potent. There is research ongoing about that. I don’t know how that is going to work. There better not be any more outbreaks because Jesus Christ,”


    Vi kan sikkert gå inn i et semantisk flisespikkeri her, men i praksis jobber man altså, i følge Jordan Walker, med forskning på å endre egenskapene til viruset med tanke på å gjøre de mer potente, på samme måte som i labben i Wuhan. Normalt kalles denne type forskning og utvikling for Gain of Function.

    Pressemeldingen fra Pfizer sier ikke så mye mer enn hva som står der, at de ikke bedriver forskning med «gain of function» eller «directed evolution». Derimot sier de at de har spleiset inn genene for spike-protein fra nye virusvarianter i eksisterende virus for å teste effekten av eksisterende vaksiner mot nye varianter. Det har sikkert et navn, men «directed evolution» er det ikke.

    For meg ser dette mest ut som en «nothingburger». Noen er løsmunnet om en hypotetisk forskning som dessuten ser ut som en riktig dårlig idé. Selv om man lar viruser mutere og utvikles i lab er det jo ingen spesiell grunn til å tro at de variantene som eventuelt fremkommer er relevante for vaksine mot nye virusvarianter som har mutert frem i fritt omløp. Opphausset storm i et vannglass, som man kunne forvente fra Project Veritas. Det er hva de gjør.
    Pressemeldingen fra Fiser er nok ingen tilfeldighet, det er naturligvis en direkte kommentar til det som kommer fra Project Veritas. Men, de vedkjenner seg ikke saken, og omtaler den derfor ikke. Om det skulle være slik at Jordon Trishton Walker ikke er den han utgir seg for å være så er jeg ganske sikker på at Fiser raskt ville fortalt at de ikke kjenner fyren. For de som klarer å fire hver gang de legger sammen to og to.

    Jeg gidder ikke diskutere hvorvidt dette Fiser bedriver er Gain of Function, Directed Evolution eller noe annet. Om man ikke klarer å se at det de holder på med er noe svineri så er det faktisk ikke håp.

    Project Veritas har ikke hauset opp noe som helst. De bare forteller hva de har avdekket, med Jordon Walkers egne ord.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    ^^ Nei selvfølgelig er det ingen tilfeldighet, det er en forbanna scam fra Veritas nok en gang, og det finnes ingen Jordon T. Walker


    Les denne artikkelen, og se om du forstår det som står der.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn