Igjen, som i så mange tilsvarende diskusjoner; kan dere ikke være så snill å teste ut hvordan dette låter selv, før dere kommer med så bastante konklusjoner? Trådstarter var ute etter lydforbedringer - jeg kom med mine erfaringer rundt dette temaet.
Hvis dere har andre erfaringer, er det kjempefint å høre om dem.
Rega DACen min fra langt tilbake låter ikke bra på USBen, men så er ikke den veldig påkostet heller.
(Kun 16-bit og maks 48kHz)
Men etter å ha lånt
@kaap sin Singxer, så må jeg innrømme at jeg synes at av disse to:
- Squeezebox Touch - coax - Rega DAC
- Squeezebox Touch - usb - Singxer SU-1 - coax - Rega DAC
Så låt nederste best i mine ører.
(Altså begge inn på coax på Regaen, kun forskjell på utgang på Touch og via denne dingsen fra Singxer)
Brukte EDO på Touchen, for å gjøre USB-inngangen til en USB-utgang
These past few weeks I've been flirting with the Enhanced Digital Output (EDO) applet for the Squeezebox Touch. This app is the industrious work of Slim Devices senior member triode. It adds two key features to the SBT: 1. The ability to connect asynchronous USB DACs (WITHOUT hearing clicks &...
darko.audio
Singxer'n
SHIPS FROM USA! and if you purchase from KitsuneHiFi you'll get English tech support! a significant reason why it's a good idea to buy from us instead of from overseas. Check out the latest Driver_v5.12.0 FREE SHIPPING WITH COUPON CODE: SINGXER If we show stock, that means we have it in our...
www.kitsunehifi.com
mvh