Cd spillere m digtal input?

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Antall liker
1
Hei

Ønsker å skaffe meg en liten oversikt over hva som finnes av cd spillere m digital input på markedet. Er det noen som kan hjelpe?

På forhånd takk ;)

salvatore

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
15
Torget vurderinger
8
accuphase sine modeller har vel dette....(min har det i alle fall... optisk og coax)

christian

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
18.484
Sted
Østfold
Unidisc SC (har full pre med digitale inn og DD/DTS-prosessorer)
Krell KPS 20i (mener jeg å huske har slike innganger. Finnes også i en L-utgave med preamp)
Jeg antar KPS 25 også har det siden den har pre og er oppfølger til KPS 20.

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Cary Audio 306, Meridian 800-serien, Audio Aero Capitole og Burmester 001 har vel også digitale inputs og gode dac`er

O.

ceroxol

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
191
Sted
Asker
Torget vurderinger
9
Bladelius sine spillere, min tidligere Advantage hadde det ihvertfall...

ceroxol

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
191
Sted
Asker
Torget vurderinger
9
Og for ikke å glemme dCS sin nye integrerte P8i..

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Ikke for å forkludre for jetman, men hva med spillere som også har analog input?
Altså pre-funksjon, som er bra? Meridian og Audioaero er vel med der også, samt Linn Unidisk SC og sikkert flere andre?

O.

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Antall liker
1
Ikke for å forkludre for jetman, men hva med spillere som også har analog input?
Altså pre-funksjon, som er bra? Meridian og Audioaero er vel med der også, samt Linn Unidisk SC og sikkert flere andre?

O.
Grunnen til at jeg spør er for å få en oversikt over spillere som også kan benyttes som ren dac ved en fremtidig overgang til pc basert drivverk. For min del er dette et av flere mulige alternativer når jeg stirrer inn i den nære og den halvnære framtid.

Mr_Spock

Medlem
Ble medlem
04.01.2006
Antall liker
0
H/K HD970 har digital inn med muligheter for upsampling.

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Det skjønte jeg faktisk :D Mens jeg tenker i beslektede baner, men vil gjerne ha et par analoge også, slik at jeg får med meg vinylriggen ;)

Uansett, det begynner å bli en liste av det..

O.
Grunnen til at jeg spør er for å få en oversikt over spillere som også kan benyttes som ren dac ved en fremtidig overgang til pc basert drivverk. For min del er dette et av flere mulige alternativer når jeg stirrer inn i den nære og den halvnære framtid.

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Antall liker
1
Det skjønte jeg faktisk :D Mens jeg tenker i beslektede baner, men vil gjerne ha et par analoge også, slik at jeg får med meg vinylriggen ;)

Uansett, det begynner å bli en liste av det..

O.
Ok, skjønte ikke at du skjønte ;)
Ja det begynner å bli en liste. Foreløpig mye kostbart. Et rimeligere og forsåvidt interessant alternativ kan kanskje være Quad 99 CDP-2

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
denon dcd-s10, men den konverteren begynner vel kanskje å bli utdatert.

Topp Bunn