Jeg har kommet videre! Transporter med duet controller. Men det var snakk on hva man liker, ikke hva arrogante HFSere tror man ikke kan!digiman skrev:Jeg har begge løsninger opp koblet mot anlegget og vil ikke gi slipp på fysisk media av de grunnene du oppgir.Gjestemedlem skrev:For prisen av en grei bunke diskettmusikk så kan du sette opp en egen dedikert skjerm på veggen som viser cover, bilder, sangtekster, linker til bakgrunnsinfo og fansider og alt annet som nettet har å by på. En stor fin WiFi billedramme og et egnet program så er man gang, eller hvis man liker å fikle med ting mens man lytter kan man skaffe seg et surfebrett med android og 10" skjerm og grisle på til øyet blir stort og vått.Barbaresco skrev:Jeg er helt enig i alle de tekniske argumentene for harddiskbasert avspilling og nedlasting. Det er uslåelig. Men så var det dette omslaget, coveret eller tekstheftet, da. Det er stakkarslig i forhold til en dobbel-LP, men langt bedre enn skjermbildet på en Squeezebox Controller eller iPhone.
Jeg har ikke gått bort fra Gutenberg, heller. E-bøker er ikke helt det samme.
Og en kan ikke pakke inn fisk i Nettavisen.
Hvis det er gleden av et Jewel Case cover og en innstikksbroskyre som vederkverger og hindrer en i å komme videre så bør man vel revurdere litt hvilket potensiale man har for forbedringer.
Det er å bli en personlig smakssak hva som gir den største brukeropplevelse og glede ved å spille av musikk. Dette kan ingen ta fra noen og burde respekteres ellers virker det som du er nedtalende og ganske så arrogant i dine meninger om andres preferanser.