Call off the search...

K

kbwh

Gjest

Disse er spesielt musikkbefordrende. De tilhørte i sin tid gode gamle Ludwig van, og ligger prismessig i den høye enden, hvilket skulle passe trådstarter. Hva betalte du, Dog?
 

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Innlegg
4.284
Antall liker
2.290
Torget vurderinger
4
Kan det hende vi er litt på villspor...?
Leste åpningsteksten igjen.
Dog...du har vel ikke vært på Ten Sing...? :-X
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.584
Antall liker
27.734
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Kan det hende vi er litt på villspor...?
Leste åpningsteksten igjen.
Dog...du har vel ikke vært på Ten Sing...? :-X
I så fall kan det være lurt å ikke call off the search. Tvertimot!
Forslag til andre steder å lete etter Dog: Oslo Fullevangeliske kirke, Livets ord i Bergen, Maran Ata i Skien..........
mvh
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Jeg lover å ikke røre meg borti slik styggedom...har klart det hittil i livet ;)

O.
Som kommer med mer etterhvert som tiden strekker til
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
"As I grew older, I realized that it was much better to insist on the genuine forms of nature, for simplicity is the greatest adornment of art."

Albrecht Dürer

;D

O.
Vel, jeg registrerte at du var innom NH tråden midt under the good vibration,hakeslippet og sjokket av å møte Jesus i alpakka!
Mvh.KW
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.782
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Vel, jeg registrerte at du var innom NH tråden midt under the good vibration,hakeslippet og sjokket av å møte Jesus i alpakka!
Mvh.KW
ikke noe gøy å møte jesus hvis man ikke kan utbasunere det til allmenheten samtidig, vet du.
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Vel, man kan si mye rart om den lille hamsteren, men den fikk meg ikke til å gå av skaftet ;) Det får være grenser for enkelhet!

O.
Vel, jeg registrerte at du var innom NH tråden midt under the good vibration,hakeslippet og sjokket av å møte Jesus i alpakka!
Mvh.KW
 

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Innlegg
1.434
Antall liker
117
Hells Angels er bestilt og jeg vet hvor du bor..... Hva blir det til..

LF
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hva forslags hamster?
Hei!
Hamster er et lite dyr som "hamstrer" og når det blir for mye av det så kvitter den seg med det hele i form av skit ;)
Mvh.KW
 
R

Rojoh

Gjest
Kanskje vi skal skvise litt hardere: Si det, ellers tvangsmøblerer vi stuen din med lutede furumøbler! ;D

Mvh. Johan
 

heggaII

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
199
Antall liker
0
Denne tråden begynner å bli tåpelig. Litt dumt å misste interessen lenge før poenget kommer. :-/
Eneste som holder meg interessert, er Janhellas små, geniale animasjoner ;D
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Denne tråden begynner å bli tåpelig. Litt dumt å misste interessen lenge før poenget kommer. :-/
Eneste som holder meg interessert, er Janhellas små, geniale animasjoner ;D
Helt enig.
 

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Innlegg
1.525
Antall liker
321
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
Gjeeesp, dette begynner å minne om keiserens nye klær. Får heller rydde litt ja......
 

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Innlegg
2.273
Antall liker
905
Etter min mening den beste tråden på LENGE. All ære til Janhella for nydelig og veltalende innspill!.

Her snakkes vel bare om et tusenkroners blinklys?
mvh.
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Mange underlige reaksjoner her, men jeg har ikke tid til å fortelle den historien jeg vil(og dere vet det inkluderer masse bilder, har gjort jobben min før her jeg! I motsetning til deg janhella - hvor blir det av de helvetes bildene?) før til helgen tror jeg...men litt moro skal en jo ha. Det er ingen som ber dere holde liv i denne tråden, så gjør noe annet for pokker!

Og nei, det handler ikke om hamsteren! Jeg er jo ikke helt på jordet heller(selv om jeg faktisk har kjøpt en slik :)). I will be back. Og det er morsomt tror jeg, for meg i det minste. ;)

So long

O.
 

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Innlegg
2.273
Antall liker
905
-Kanskej fått inn noe skikkelige rørsaker i forsterkerleddet?
-Ellers så har nok Dog en del å hente på bytte av de 6sn7`ne i pre`n
-Men mest sansynlig endelig testet noen skikkelige høytalere! :eek:

Den som lever får tydeligvis se, nærmere helgen!
mvh.
 

janhella

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2004
Innlegg
1.410
Antall liker
0
Mange underlige reaksjoner her, men jeg har ikke tid til å fortelle den historien jeg vil(og dere vet det inkluderer masse bilder, har gjort jobben min før her jeg! I motsetning til deg janhella - hvor blir det av de helvetes bildene?) før til helgen tror jeg...men litt moro skal en jo ha. Det er ingen som ber dere holde liv i denne tråden, så gjør noe annet for pokker!

Og nei, det handler ikke om hamsteren! Jeg er jo ikke helt på jordet heller(selv om jeg faktisk har kjøpt en slik :)). I will be back. Og det er morsomt tror jeg, for meg i det minste. ;)

So long

O.

Homo
;D
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Den tror jeg heller du kan bruke i utallige OT-trådene...her driver vi bare med morsomme ting, og det bør behandles deretter.

O.
Trangen til oppmerksomhet må ikke undervurderes.
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Hei!
Hamster er et lite dyr som "hamstrer" og når det blir for mye av det så kvitter den seg med det hele i form av skit ;)
Mvh.KW
Hva har så disse kjæledyrene med hifi å gjøre?
 

Brevordner

Medlem
Ble medlem
27.08.2006
Innlegg
24
Antall liker
0
Hva har så disse kjæledyrene med hifi å gjøre?
Hakke peiling, men hva driver du med? Hifi eller "jeg vet det meste og stiller alltid intelligente og drepende gode spørsmål, det beste har jeg jo selv" Er du misunnelig på noen?
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Hakke peiling, men hva driver du med?  Hifi eller "jeg vet det meste og stiller alltid intelligente og drepende gode spørsmål, det beste har jeg jo selv"  Er du misunnelig på noen?
Nei, vil ikke si det, men hva handler dette egentlig om?
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Egentlig så trodde jeg denne tråden var bare for å lire av seg usakligheter.
 

Brevordner

Medlem
Ble medlem
27.08.2006
Innlegg
24
Antall liker
0
Nei, vil ikke si det, men hva handler dette egentlig om?
Vet ikke, men du later til å gjøre det. kom med noe intelligent neste gang, ikke sure oppgulp og gjentagelser. Er overrasket over din online-personifisering.
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Det var da voldsomt da "brevordner"!!
Ja, men når man har en så solid portefølje med saklige innlegg å vise til er det jo på sin plass å irettesette andre litt.
 

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Innlegg
2.020
Antall liker
619
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Vet ikke, men du later til å gjøre det.  kom med noe intelligent neste gang, ikke sure oppgulp og gjentagelser.  Er overrasket over din online-personifisering.
Dårlig dag i dag? ;D
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Uuups! Ja ja, var jo på tide da. Nesten 3 sider på hifi generelt uten en eneste krangel. Godt jobba brevordner. Du tar ansvar ;D ;D ;D
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.315
Antall liker
16.397
Sted
Østfold
Dette må du forklare nærmere "brevordner". Er du bare ute og prøvekjører øksa eller har du noe fornuftig å komme med?
 
Topp Bunn