Diverse Butikker og Torget

KEN

Medlem
Ble medlem
01.09.2004
Antall liker
2
Regner med at dette er tatt opp før. Hvorfor får butikker lov til å "bombe" Torget med sine annonser? Det er stort sett annonser med veiledende priser, og kanskje 10 annonser etter hverandre. Det skyver oss private som skal selge brukt utstyr raskt nedover og over på de neste sidene. Det gjør vår annonse mindre synlig og dermed vanskeligere å få solgt. Jeg foreslår at butikker får en egen side på Torget, og at den vi har i dag er for private med brukt utstyr.

Hønndjevelen

Æresmedlem
Ble medlem
12.04.2010
Antall liker
13.091
Sted
Oslo
Regner med at dette er tatt opp før. Hvorfor får butikker lov til å "bombe" Torget med sine annonser? Det er stort sett annonser med veiledende priser, og kanskje 10 annonser etter hverandre. Det skyver oss private som skal selge brukt utstyr raskt nedover og over på de neste sidene. Det gjør vår annonse mindre synlig og dermed vanskeligere å få solgt. Jeg foreslår at butikker får en egen side på Torget, og at den vi har i dag er for private med brukt utstyr.
Uten helt å vite, HFS trenger sikkert inntekter slik at vi freeloaders kan hygge oss her inne

Powercon

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2022
Antall liker
2.349
Sted
Horten
Mener det er regler på hvor mange annonser butikkene kan ha i rekkefølge på Torget. Kan det være 3 eller 4?:unsure:

Men er det mye til salgs så forsvinner vel en annonse lengre bak ganske fort uansett.

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
11.738
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Med fjerde filter fra bunnen kan man velge mellom private annonser og annonser fra butikk. Dette kunne med fordel plasseres nest øverst, rett under "Velg Status".

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.470
Torget vurderinger
2
Alt dere trenger å gjøre er følgende:

1. Velg Privat i menyen
2. Lag bokmerke i browseren

Hver gang en velger noe i menyen så endrer URL seg, og hvis en lager et bokmerke så kan en aksessere Torget direkte med kun visning av «private» annonser eller andre valg en foretrekker.

rotecop

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.10.2006
Antall liker
1.108
Torget vurderinger
2
Men faktum er vel ikke at private selger blir mer synlige (om det skal være ett poeng) Dette er vel egentlig bare en sortering for kjøper :)

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
11.738
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Man måtte vel i tilfelle ha to separate Torg, ett for private (og evt. brukte produkter fra butikker) og ett for proffer.

Det hadde egentlig vært en veldig god ide i mitt hode, men jeg antar det ville kreve litt innsats fra Høvdingen.

Topp Bunn