Burson Audio - ... sounds good like solid state should.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • SiSt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2021
    Innlegg
    982
    Antall liker
    1.579
    Sted
    Hamar
    Prøv å avinstallere driverne, og fjern alle relaterte filene fra maskinen. Reboot og prøv en annen usb inngang.
    Da har jeg forsøkt dette, samt forsøkt en annen PC, kjørt "reset set" på playmate 2 og testet alle tilgjengelige usb c. Forsøkt å finne noe i device manager etc, men ingenting har ført meg noe nærmere å få kontakt med den igjen. Har ikke hatt mulighet til å teste toslink, mistenker at det vil fungere uten problemer, da det ikke er noen indikasjoner på at noe er galt ellers.
     

    Moiz Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.08.2007
    Innlegg
    4.146
    Antall liker
    777
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    123
    Da har jeg forsøkt dette, samt forsøkt en annen PC, kjørt "reset set" på playmate 2 og testet alle tilgjengelige usb c. Forsøkt å finne noe i device manager etc, men ingenting har ført meg noe nærmere å få kontakt med den igjen. Har ikke hatt mulighet til å teste toslink, mistenker at det vil fungere uten problemer, da det ikke er noen indikasjoner på at noe er galt ellers.
    muligens usb kortet har streiket, da må denne skiftes
     

    SiSt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2021
    Innlegg
    982
    Antall liker
    1.579
    Sted
    Hamar
    Never mind...

    Det ordnet seg på mystisk vis ved å plugge inn det gamle oppsettet mitt i en annen USB dongle, når jeg så startet opp playmate igjen og plugget den i usb C i samme dongle installerte det standarddriver igjen. Nå spiller den uten problemer fra hvilken som helst usb c. Go figure.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn