Bonussporet

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Bonus

Ikke fullt så ivrig entusiast!
    Ble medlem
    23.09.2024
    Antall liker
    972
    Sted
    Trondheim
    Når man avstår fra fotballmaset og heller venter til kampen starter. Legge hodet bakover, lukke øyne og tømme hodet 😊 Stillferdig, men flott.
    IMG_7455.jpeg

Til noe helt annet.
    IMG_7456.jpeg

Sist redigert:

Bonus

Ble medlem
    23.09.2024
    Antall liker
    972
    Sted
    Trondheim
    Oppussingsarbeidet i kjellerleiligheten/ lytterommet fortsetter med musikk fra Cd i bakgrunnen. Monica Zetterlund treffer bra, likeså Karin Krogh, men denne fra sistnevnte?
    Send meg navn og adresse så spanderer jeg den og portoen 😅 (tuller ikke)
    IMG_7465.jpeg

Sist redigert:

Bonus

Ble medlem
    23.09.2024
    Antall liker
    972
    Sted
    Trondheim
    En liten tankedeling her ifra.
    Da jeg solgte Sopra 2 hadde kjøper med seg en kompis for henting. Vedkommende mente lyden i mitt lytterom minnet om et bomberom...og det var ikke positivt ment. Vel, ingen hadde nevnt noe i nærheten tidligere og selv om rommet ikke var/ er ideelt, så har aldri tanken tatt meg i den retning.

Noe tilbake i tid, to uavhengige personer, ved to adskilte anledninger, lyttet til et svært så kompetent musikkanlegg. Beskrivelsen av lydopplevelsen i etterkant fra de to herrer var på ingen måte samstemt. Hifi, lyd og musikk er det mest uforutsigbare konsept jeg har vært borti 😀

Å lytte hos hverandre, kommentere positivt og negativt er en ting, jeg personlig er tilhenger av at detaljer forblir i lytterommet.
    Hva er nytteverdien utover det? At andre lærer noe? Neppe, utgangspunktet er subjektivt.

Streaming er tilbake etter trekking, omkobling, skjøting for deretter å trekke patchekabel på nytt til lytterommet.
    Denne hørte jeg første gang hos en hyggelig kar på Byneset 😊 utrolig flott i mine ører.
    IMG_2264.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn