Ser i dag at alle låtene er tilgjengelig i Tidal. Høres på nå!Det er riktig. Jazz med Joni.
Det er i den anledningen klippet med "God Must Be A Bogeyman" er lagt ut på Facebook. Fabelaktig periode i Mitchells karriere med et band godt over snittet.
Pastorious på bass bl a.
Det er sluppet to spor på Tidal.
Begge i Hi Res, med MEGET GOD lyd.
Det over, Moon at The Window, og dette :
![]()
Takk for innspill.Ser i dag at alle låtene er tilgjengelig i Tidal. Høres på nå!
mvh Atle
Famtazising About Being Black har vært nevnt tidligere her, som du sier @Powerpoint .Om man ønsker å hygge seg med noe seig slepende blues er nålevende Otis Taylor også en god mann å ty til.
Jeg mener å ha nevnt ham før.
Kan anbefale albumet Otis Taylor - Fantazising About Beiing Black
Takk for delte inntrykk @bluesbreaker og gratulerer til nye hodetelefoner! Som vi pratet om så er jo disse veldig bang for the buck, hørte de på Asker-messen og ble imponert. Når det kommer til Nagra oppsettet så kan man ju lure på hva hensikten er med å spille alt for høyt eller for lavt er. Skal man vise at ting kan spille godt på et lavt nivå? Demonstrere grenser når det dundrer og blir fælt? Dette gjelder jo flere oppsett på messer der dette skjer. Og som du sier er det viktig å ikke dra en bastant konklusjon av en slik opplevelse.Et oppsett med DeVore 096/Nagra/Merasone som iGran omtalte i sin tråd, ble det spilt veldig lavt på da han var der. Derfor var det vanskelig å mene noe om hvordan det låt.
Situasjonen var snudd alldeles på hode da u.t. var innom. Det ble spilt HØYT, og høyttalerne ble presset langt utover komfortsonen. Det var ikke vakkert.
Det hadde vært synd om dette jeg hørte akkurat der og da skulle dannet grunnlag for hva jeg mente om dette oppsettet.
Det er nærmere å spise indisk hos meg enn i Horten, just saying. Som alltid er du velkommen hvis du blir sulten ved gjennomreise.Vi møter opp uansett, men en kan jo spekulere litt på om man heller skulle korte ned turen for å samles å spise indisk noe nærmere hjemmet enn akkurat Horten.![]()
Det skal jeg ikke si noe om, men jeg er jævli godt gift.Slitan! Du har ikke tenkt at det kan ha mer med volum enn tidspunkt å gjøreSist gang hos deg i sene nattetimer begynte jeg å lure på om du har mer overbærende kjerring enn jeg
![]()
Takk for det!Takk for delte inntrykk @bluesbreaker og gratulerer til nye hodetelefoner! Som vi pratet om så er jo disse veldig bang for the buck, hørte de på Asker-messen og ble imponert. Når det kommer til Nagra oppsettet så kan man ju lure på hva hensikten er med å spille alt for høyt eller for lavt er. Skal man vise at ting kan spille godt på et lavt nivå? Demonstrere grenser når det dundrer og blir fælt? Dette gjelder jo flere oppsett på messer der dette skjer. Og som du sier er det viktig å ikke dra en bastant konklusjon av en slik opplevelse.
Det er nærmere å spise indisk hos meg enn i Horten, just saying. Som alltid er du velkommen hvis du blir sulten ved gjennomreise.![]()
Da blir det Color line neste år.Har disse FiiO![]()
Det sosiale juge og drikke kalaset kunne vært lagd til danskebåten
![]()
Takk,
Har sett Hart ganske mange ganger, og hun holder koken, helt utrolig.Steike for ei dame
Tåler vi en til?
Denne synes jeg er grisefet
Skamme skinn for en energi dama har, og spinnvill rå utstråling![]()
Det tror jeg på, uten at jeg har hørt så mange andre til samme pris. Er i hvert fall veldig fornøyd.FT1 er meget gode, ikke bare i sin prisklasse, kunne lett kostet det dobbelte også.
Tusen takk for det.Grattis! Som vi snakket om i Horten, deler jeg din oppfatning av at dette er MYE godlyd for pengene.
Mine har nesten helt tatt over for Focal Bathys på de daglige hundeluftingene.
Takk for innspill og lenke.Kan istemme det du opplever med FT1. Kjøpte de selv på messa i Asker i vinter - og deler opplevelsene fullt ut.
I motsetning til deg, så både har jeg- og har hatt flere hodetlf og ingen kan måle seg med FT1 mht value for money.
Gjorde jo en liten sammenlikning for en tid tilbake, her:
https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/ah-d7200-vs-oppo-pm1-vs-ultrasone-edition-8.108379/
Fra #18 og utover kommer FT1-vurderingen opp mot de 3 øvrige.
Takk for vennlige ordHodetelefonerPføy! Nå er det bare et spørsmål om tid før Beito låvedører og den romerske keiser Octavius byttes ut i noen konevennlige aktive stativhøyttalere. Deretter ryker vel ravnen ut til fordel for panegyriske skriblerier om lydkvaliteten fra kråkesølvet i racket. Ikke kom i ettertid å si at jeg ikke advarte deg! Eller forresten; glem det! Jeg har lyst på racket ditt.
Jeg hadde noen gamle AKG 701.Åpne.Interessant! Innimellom funderer jeg litt på hodetelefoner, skumgummiputene på mine eldgamle Koss har smuldret opp...
Åpne hodetelefoner er lite egnet i huset her nå.701 har jeg hatt i mange år, helt fantastiske, men krever en del power for å vokse. Vurderer 702 etterhvert, men da må noen av de andre ht ryke, er bare usikker på hvilken.
Leser dine tanker om fremtiden med en viss interesse @Karmana…..HodetelefonerPføy! Nå er det bare et spørsmål om tid før Beito låvedører og den romerske keiser Octavius byttes ut i noen konevennlige aktive stativhøyttalere. Deretter ryker vel ravnen ut til fordel for panegyriske skriblerier om lydkvaliteten fra kråkesølvet i racket. Ikke kom i ettertid å si at jeg ikke advarte deg! Eller forresten; glem det! Jeg har lyst på racket ditt.
Endringene skjer så umerkelig at han ikke legger merke til det selv, men kona har en planLeser dine tanker om fremtiden med en viss interesse @Karmana…..
Ser vi starten på Keisersømmes fall oppe i Blåskogen? Ble bare sittende å undre litt
gismo