Medisin og helse Blir vi en nasjon full av pingler....?

• Trådstarter Jim.I.Hendriksen
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    En stor del av dagens ungdom er da daglig ute og utkjemper slag vi knapt har sett maken til. Riktignok på PCn, men...

B

Briern

Gjest
    Dagens unge er ikke så dumme at de lystrer sjefen blindt i alt, de tenker faktisk selv. Jeg har selv sett befal som denne karen som gav kommandoen her, tøff som et lokomotiv i teorien men en dott ellers.
    Sant nok og også grunnen til at jeg selv raskt fant ut at jeg ikke ville kunne satse på en karriere i Forsvaret. For mange idioter som ikke klarer å håndtere å få en smule autoritet. Dog, når man først er der, og til overmål har søkt seg dit selv, så må man faktisk finne seg i at sjefen bestemmer.

Denne saken har ingenting med disiplin å gjøre, kun et ønske om å herske over unge mennesker. For alt jeg vet var det kanskje nakne gutterumper han ville se, ikke en naken kvinnerumpe.
    Rene spekulasjoner som du vet fint lite om.
    Er enig med deg når det gjelder ditt syn på militærlivet, men er man nå engang der så man jo adlyde ordre. I gamle dager ble det kalt ordrenekt og kvalifiserte til noen dager i kakebua. Fikk selv 1 uke i arresten fordi jeg nektet å plukke opp noen tomhylser etter endt skyting som tilhørte sidemannen. Hadde jeg dengangen stått frem i media og klaget min nød så hadde jeg vel fått par uker til.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn