M
musicus
Gjest
Halve problemet ville vært løst med tråden i kabelhjørnet, den andre halvparten hadde vært løst om folkeopplysningens misjonærer klarte holde seg unna tråder de alikevel ikke synes noe om, men kraften i misjonsånden skal man tydeligvis ikke undervurdere.vredensgnag skrev:Mulig du ikke fikk med deg hva som i sin tid gjorde at Forskjeller & Testmetodikk ble til?
Poenget er kanskje at innlegg som de under, som tråden er full av, ikke bidrar større til en ev. diskusjon? Hele denne tråden skulle ligget i kabelhjørnet kanskje, men det står altså noe som er relevant for denne seksjonen i tittellinjen ...:
musicus skrev:Spot on!!rolfozzy skrev:Det er så jævli mange onkler her som vet akkurat hva som er det beste for alle andre.
mvh
Lyngen skrev:De er redde for å misslykkes og miste all ære ... :-[maverick skrev:Ja det er litt rart at det aldri blir noe av disse blindtestene.... :![]()
Selv holder jeg meg langt unna tech, diy, data hjørnet m.fl, helt enkelt for at jeg ikke har noen som helst interesse av det, og enda mindre av å gjøre andre oppmerksomme på hva jeg ikke finner interessant og ikke har noe å bidra med i en diskusjon.
mvh
mvh