ja, det er mye av poenget med pre-outJeg har en Badelius thos mk3 novitas. Jeg ser den har pre out. Kan denne pre outen brukes samtidig som den brukes som vanlig forsterker? For å kunne f eks koble på en aktiv sub. Vurderer en hifisub av noe slag.
Jeg har gjort akkurat det samme med min Krell KAV-400xi forsterker, hvor Krell driver et sett Audio Physic Avanti III og pre out har gått til subwoofere. Nå er det også mange subwoofere som støtter hi-level input hvor du kan ta signalet direkte fra høyttalerterminalene, og ikke bruke pre-out i det hele....
(Nå har jeg et annet oppsett med heldigital preamp og bruker ikke pre-out lenger)
Jeg anbefaler på det kraftigste et stereo sub oppsett, uansett hva du har av høyttalere

Har Idun fortsatt.. Har bare vært på gjesteopptreden hos en god venn,den..
 Har Idun fortsatt.. Har bare vært på gjesteopptreden hos en god venn,den..

Seriell kontinuitet er der, men det er særpreget også..Kanhende vi har ett stykk strøken førstegenerasjon Tyr på salgsblokka seinere i år, da min bedre halvdel vurderer oppgradering innen merket.
 Seriell kontinuitet er der, men det er særpreget også..Kanhende vi har ett stykk strøken førstegenerasjon Tyr på salgsblokka seinere i år, da min bedre halvdel vurderer oppgradering innen merket.