Jeg hadde nå heller byttet høyttalere hvis jeg var misfornøyd med mellomtonen.
Alternativt hvis jeg absolutt ville beholde høyttalerene... Få justert delefilteret.
Evt ratte litt i DSP`en for de som har slikt utstyr.
Eller hva med akustikken i rommet?
Hvordan man går fra "jeg er litt misfornøyd med mellomtonen" og til "JEG TAR Å LEGGER OPP EN NY STRØMKURS JEG TURID!" er for meg en stor gåte...
Men men, hvis man nå er en av de som foretrekker å "gå lengst mulig" (bruke lengst mulig tid og mest mulig penger for å komme seg fra A til B), så mens man er inni høyttaleren og tukler med delefilteret der, kanskje ta en titt på kablene i samme slengen? De kunne vel sikkert vært bedre, og kledd i en fin strømpe? Eller hva med kablene og printbaner som er inne i apparatene? Her er det jo mengder av greier som sikkert kan brukes både mengder av penger og utallige timer av tid på! Så hva er det du henger her for? Har du egentlig tid til dette her? Du har enorme mengder av internkabling og printbaner som bare står der og er helt umodifiserte! Tenk så silkemyk mellomtonen din blir etter du har massert litt Furutech SuperDuperExxxctracta DoubleTripleVirgin HighEnd Linolje på printbanene. (Men husk å massere i sirkulære bevegelser i samme retning som fem-på-to-klokka da, ellers får du jitters og critters)
Får du først jitters og critters så blir man faen ikke kvitt de igjen