Bilde av anlegg.

niels

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.10.2002
Innlegg
3.951
Antall liker
1.286
Sted
Nadadouro, Portugal
Slik har vi hatt det en del år nå, hver gang vi flytter settes det opp igjen.
Inne i den antikke skapet har vi en 43" tv, en tv boks, Bryston B-100SST-DA forsterker, Cambridge BD751 Blu-Ray spiller, Tandberg TCD440A cassette, Squeezebox Classic streamer og en Furutech fordeler.
Utenfor, til høyre har vi et bord med en Micro Seiki BL77 platespiller med Audio-Technica AT33PTGII, Abbassi belte og Micro ST-10 strammer, en Musical Fidelity V-LPSII riaa og en Rothwell MCL stepup, under bordet er der en REL T5 subwoofer. Høyttalere er Martin Logan Aeon i.
Kona er ekstremt fornøyd med dette!

IMG_3135.JPG
 
Sist redigert av en moderator:

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.822
Antall liker
38.486
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Ser bra ut dette :) Stilig skap men lite ht kabler å se?

mvh
 
Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.616
Antall liker
58.282
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Er det ikke på tide å komme ut av skapet?
(Unnskyld kunne ikke dy meg😊)

Det jeg egentlig lurte på, var om du også kunne vise et bilde av hvordan det ser ut inne i skapet?
Dessuten om det ikke blir varmt inni der?

Veldig stilig, og pent å se på.
 

niels

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.10.2002
Innlegg
3.951
Antall liker
1.286
Sted
Nadadouro, Portugal
Det blir ikke varmt der egentlig, når vi ser tv, eller lytter til musikk er dørene åbne.
Alle kabler er skjult ja, til dels, man ser de fra siden gå til høyttalerne og disse ma jo ha strøm også, mottok dog 12 ekstra poeng for dette fra kona! Disse settes i banken.
Subwoofer kabel og kabel fra riaa går til høyre i kabelskjulere, elektrisitet kommer fra under skabet.
Skal ta et bilde med dørene åpne.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.375
Antall liker
35.124
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Har forsterkeren nok luft på siden?
 

niels

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.10.2002
Innlegg
3.951
Antall liker
1.286
Sted
Nadadouro, Portugal
Den blir ikke så varm....
En video fra Oslo noen år tilbake, lyden etter bånd med Tandberg og Maxell UDXL II.
 
Sist redigert:

roeng2

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2012
Innlegg
4.345
Antall liker
5.819
Sted
Møre & Romsdal
Torget vurderinger
8
Det der er lekkert ass :love: Håper at jeg får lånt ører til Marten etterhvert, i mine øyne er det ingenting som overgår Marten hva gjelder design og valg av drivere. De jeg har selv er vel "poor man's Marten's" :ROFLMAO:
Står vel ikke noe til bake på dine svenske høyttalere på verken design, kvalitet eller lyd.
Har selv et ønske om å få en lytt på slike😉
 
M

MarkusH

Gjest
Står vel ikke noe til bake på dine svenske høyttalere på verken design, kvalitet eller lyd.
Har selv et ønske om å få en lytt på slike😉
Nei da, XTZ har fått til noe bra med Divine-serien uten tvil. Det var første skritt inn i "hi end" for min del, angrer ikke på det. :)
 
Topp Bunn