Best albums according to Lyngen

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
enig med Lyngen ang. Mars Volta.kjøpte plata etter kanonomtale og terningkast 6.det er en av de få platene jeg ikke orket å høre gjennom hele før jeg stuet den bort.mener å huske at det var en slags Santana-aktig musikk på plata.

mvh. s,

U

utgatt60135

Gjest
ErosLoveking skrev:
Lyngen skrev:
Men nå venter jeg på krass kritikk fra ErosLoveKing :-* :-* :-*..

RolfOzzy har vel falt av lasset nå ::)..
;D ;D ;D

har ladet kanonen, men vet ikke helt med hva. ::)

Den lengste lista, og faktisk den med færrest treff i egen samling (7-8stk totalt)
Tror det skyldes at jeg på 2000-tallet meldte meg litt ut, og satset nesten "alt" på singler istedenfor.
Har vel litt å ta igjen.

Skal sjekke ut noen ting på lista di Lyngen, men ikke faen om du får meg til å kjøpe flere fra sutrehodene i Radiohead. Har nok med de jeg har. ;) ;)

Arcade Fire har jeg et sånn ihjelspilt på radio forhold til, føles som et uuuutrolig kjedelig band, men jeg tar sikkert feil og skal gi en av skivene en tjangs.

Hvor er noe av Jack Whites produksjoner, og ikke minst mannen som avsluttet sin karriere til terningkast seks i stil, Johnny Cash.

Som Noruego sier det er jo et (godt?) forsøk ;) ;) ;)

Nok en hederlig liste Lyngen, fint med inspirasjon til nye innkjøp. De fleste av oss har vel godt av litt input fra andre, også på sjangere vi selv ikke henger så mye rundt.

Terningkast 6 til Lyngen for en inspirerende tråd
:D :D :D :D
Nå synes jeg du er mild alså... :)

Johnny Cash - American IV kunne jeg ha hatt med ja..

Skjønner at ikke alle liker Arcade Fire (de trenger tilvenning), men å kalle de kjedelig er total skivebom ;). Hvem våger å synge om begravelser på debutplata?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Eneste grunnen til at du ikke blir skamfert, er nok fordi jeg som sagt meldte meg litt ut av 2000-tallet. :-* :-* :-*
(Nei da, tuller litt. Befriende at du har et visst spenn i musikksmaken, slenger helst med leppa, nå folk kjører seg fast med skylappene godt montert )
Tok dog opp hansken igjen i fjor (mye pg.a HFS) og setter MGMT veldig høyt. Et annet album som skilte seg ut i stooor positiv retning i fjor, Raphael Sadiq - "The Way I see it". (fjorårets beste?) :D

Og når skal verden våkne opp og få med seg The Bellrays samt Sharon Jones & The Dapkings.
Er stor fan av Amy Winehouse som du har klart å få med deg ;) , men begge de to jeg nevner, setter jeg høyere.
Sjekk ut, sjekk ut! :) :) :)

Tror nesten jeg skal komme med egne nerdelister i min egen bildetråd etterhvert, men det må bli frem i tid. For mange baller i lufta nå, og sommeren banker på døra. Det får bli et overskuddsforetak når pappapermen starter i August. :D

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Da er jeg 360.- blanke oljekroner fattigere, og Lyngen's nr. 1,2,4,5 og 8 på vei i løpet av noen dager, så får vi se (og høre) ;) ;) ;)

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Lyngen skrev:
Skjønner at ikke alle liker Arcade Fire (de trenger tilvenning), men å kalle de kjedelig er total skivebom ;). Hvem våger å synge om begravelser på debutplata?
Funeral er en skive med et vannvittig uforløst potensiale, i sin savn etter et nytt NMH forvekslet dessverre kritikere og indiekids dette med genialitet og tiårets mest oppskrytte skive ble et faktum.

Jeg sliter litt med å samle hodet mitt rundt utgivelser fra 2000tallet, men mitt umiddelbare spørsmål er hvorfor du ikke har med Mountain Goats All Hail West Texas ?

Godspeed burde vært byttet ut med Silver Mt Zion.

Andre savn:
Xiu Xiu
Tv On The Radio
Thulsa Doom
Les Savy Favs
Of Montreal
A Hawk And A Hacksaw
Grandaddy - Sophtware Slump
The Go Team - Thunder Lightning Strike
The Thermals
Frank Black
Flaming Lips - Yoshimi
The Apples In Stereo

Ok, det ble noen.

Ellers støtter jeg de som savner White Stripes og Johnny.

Og Strawberry Jam skiva til Animal Collective går utenpå Merriweather hundre ganger :-*

Men, jeg liker mange av bandene du har på listen din, og det har vært svært interessant å følge deg opp gjennom tiårene, så jeg håper ikke jeg har vært altfor surmaget i dette innlegget.

S

stereo hans

Gjest
Jeg deler også en del av disse favorittene, har ca halvparten av de nevnte titler. Hva jeg savner?

- Jeg har nok noen opplagte favoritter innenfor Hip Hop og Electronica sjangeren fra 2000 tallet, men det skal jeg ikke mase om her ;)

- Innenfor pop/rock sjangeren ville jeg definitivt tatt med Josh Rouse - Nashville. Et mesterverk!

Gledelig å se Wilco (med korrekt album) så høyt oppe! Gleder meg stort til den nye plata slippes (ligger forøvrig tilgjengelig på bandets hjemmeside)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.214
Torget vurderinger
2
Lyngen skrev:
Men nå venter jeg på krass kritikk fra ErosLoveKing :-* :-* :-*..

RolfOzzy har vel falt av lasset nå ::)..

Tja. Falt helt av lasset har jeg vel ikke. Det er 5-6 stk. av de på lista de som jeg syns er noe og ha. Og som jeg har. Wilco f.eks. er et band som jeg har fulgt siden Uncle Tupelo.

Du har gjort en god innsats med listene dine, Lyngen.

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Knall lister, Lyngen. Vi deler smak.
Eg har store planer om å lage Best albums according to Lyngen-spillelister for Spotify 8)

U

utgatt60135

Gjest
ErosLoveking skrev:
Da er jeg 360.- blanke oljekroner fattigere, og Lyngen's nr. 1,2,4,5 og 8 på vei i løpet av noen dager, så får vi se (og høre) ;) ;) ;)
Hva med Andrew Bird - Swimming Hour? Det er et flott album som ikke så mange kjenner til tror jeg. Burde være lett å like også.

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
5.544
Torget vurderinger
1
Lyngen skrev:
The Mars Volta har jeg egentlig aldri gitt noen ordentlig sjanse, men har ikke falt for dem på første forsøk. Har flere album av The White Stripes men har ikke klart å like dem så mye, enda jeg virkelig ville like dem. Jeg skrøt fælt av Raconteurs i fylla her også, men det angret jeg på. Nesten ikke spilt senere. Et annet album som mange skrøt av, The Strokes- Is This It, har jeg heller ikke klart å falle for...
Jaha. Det forklarer en del. En hel del, faktisk. Jeg synes jo det har skurret litt i dine musikkomtaler. Hvis du har flere synder å bekjenne så er det enda ikke for sent å be om tilgivelse.

Padre pedal

Vedlegg

U

utgatt60135

Gjest
He he, godt å vite Padre Pedal. Men du først.... ;)

Jeg lover at jeg aldri mer skal "anmelde" plater i beruset tilstand. Men det skjedde bare den ene gangen - jeg sverger Padre. Men jeg bemerket også at jeg måtte rangere plater når jeg var i akkurat passe godt humør. Dårlig humør og for godt humør var ikke bra. Egentlig er det jo samme greie med HiFi testing.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.214
Torget vurderinger
2
Når jeg ser på 2000 lista kommer jeg til og tenke på, jeg tror det var Mao, som ble spurt om hva han mente om den franske revolusjon. Mao svarte: "Det er for tidlig å si."

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Skal det ikke være mulig å mene noe om musikk i beruset tilstand ? I så fall kan jeg si først som sist at dere bør se bort fra bortimot alle innlegg jeg skriver i helgene. Og ganske ofte på torsdags -og mandagskveldene for den saks skyld.
Nei gitt, fight the censorship Lyngen !

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Roberten skrev:
Skal det ikke være mulig å mene noe om musikk i beruset tilstand ? I så fall kan jeg si først som sist at dere bør se bort fra bortimot alle innlegg jeg skriver i helgene. Og ganske ofte på torsdags -og mandagskveldene for den saks skyld.
Nei gitt, fight the censorship Lyngen !
;D

Hvordan skulle det blitt her da?

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Det er en så vond tanke at jeg ikke orker tenke den. Huttetu !

U

utgatt60135

Gjest
Roberten skrev:
Lyngen skrev:
Funeral er en skive med et vannvittig uforløst potensiale, i sin savn etter et nytt NMH forvekslet dessverre kritikere og indiekids dette med genialitet og tiårets mest oppskrytte skive ble et faktum.

Jeg sliter litt med å samle hodet mitt rundt utgivelser fra 2000tallet, men mitt umiddelbare spørsmål er hvorfor du ikke har med Mountain Goats All Hail West Texas ?

Godspeed burde vært byttet ut med Silver Mt Zion.

Andre savn:
Xiu Xiu
Tv On The Radio
Thulsa Doom
Les Savy Favs
Of Montreal
A Hawk And A Hacksaw
Grandaddy - Sophtware Slump
The Go Team - Thunder Lightning Strike
The Thermals
Frank Black
Flaming Lips - Yoshimi
The Apples In Stereo

Ok, det ble noen.

Ellers støtter jeg de som savner White Stripes og Johnny.

Og Strawberry Jam skiva til Animal Collective går utenpå Merriweather hundre ganger :-*

Men, jeg liker mange av bandene du har på listen din, og det har vært svært interessant å følge deg opp gjennom tiårene, så jeg håper ikke jeg har vært altfor surmaget i dette innlegget.
Takk for tilbakemeldingen. Fint at Silver Mt Zion har et sideprosjekt også da, siden vi ikke er enige her :). Strawberry Jam kjøpte jeg inn nylig, så den trengte kanskje mer spilletid.
Xiu Xiu, Thulsa Doom og Tv On The Radio er ikke min greie. Of Montreal holder ikke helt til topp plasseringer, imo. Grandaddy og Flaming Lips kunne vært med om jeg hadde utvidet den litt. The Go team plata har jeg, men lenge siden jeg har hørt den. Ble ikke noen favoritt. Les Savy Favs og A Hawk And A Hacksaw har jeg ikke hørt om. Frank Black og
The Apples In Stereo plater kjenner jeg også lite til.

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
472
Sted
Nøtterøy
OAlex skrev:
Oj! Jeg finner ikke Frank Zappa på lista di! We're Only in It for the Money fra 1968 er et must. Ser fram til din beklagelse og unnskyldning :)

Mvh Ola
Jeg ser at det mangler en del på listene dine.
Fra Zappa selvfølgelig:
Freak Out! (July 1966)
Absolutely Free (April 1967)
Lumpy Gravy (December 1967)
We're Only In It For The Money (February 1968)
Cruising With Ruben & The Jets (November 1968)
Uncle Meat (March 1969)
Mothermania (April 1969)
Hot Rats (15 October 1969)
Burnt Weeny Sandwich (December 1969)
Weasels Ripped My Flesh (August 1970)
Chunga's Revenge (23 October 1970)
Fillmore East - June 1971 (August 1971)
200 Motels (October 1971)
Just Another Band From L.A. (March 1972)
Waka/Jawaka (5 July 1972)
The Grand Wazoo (November 1972)
Over-Nite Sensation (7 September 1973)
Apostrophe(') (22 March 1974)
Roxy & Elsewhere (10 September 1974)
One Size Fits All (25 June 1975)
Bongo Fury (2 October 1975)
Zoot Allures (29 October 1976)
Zappa In New York (13 March 1978)
Studio Tan (15 September 1978)
Sleep Dirt (12 January 1979)
Sheik Yerbouti (March 3, 1979)
Orchestral Favorites (4 May 1979)
Joe's Garage (19 November 1979)
Tinseltown Rebellion (11 May 1981)
Shut Up 'N' Play Yer Guitar (11 May 1981)
You Are What You Is (September 1981)
Ship Arriving Too Late To Save A Drowning Witch (May 1982)
The Man From Utopia (March 1983)
Baby Snakes (March 1983)
London Symphony Orchestra vol 1 (9 June 1983)
The Perfect Stranger (23 August 1984)
Them Or Us (18 October 1984)
Thing-Fish (21 November 1984)
Francesco Zappa (21 November 1984)
FZ Meets The Mothers Of Prevention (21 November 1985)
Does Humor Belong In Music? (27 January 1986)
Jazz From Hell (15 November 1986)
London Symphony Orchestra vol 2 (17 September 1987)
Guitar (April 1988)
You Can't Do That On Stage Anymore vol 1 (May 1988)
You Can't Do That On Stage Anymore vol 2 (September 1988)
Broadway The Hard Way (November 1988)
You Can't Do That On Stage Anymore vol 3 (October 1989)
The Best Band You Never Heard In Your Life (April 1991)
You Can't Do That On Stage Anymore vol 4 (June 1991)
Make A Jazz Noise Here (June 1991)
You Can't Do That On Stage Anymore vol 5 (July 1992)
You Can't Do That On Stage Anymore vol 6 (July 1992)
Playground Psychotics (27 October 1992)
Ahead Of Their Time (April 1993)
The Yellow Shark (December 1993)
Civilization, Phaze III (December 1994)
Strictly Commercial (August 1995)
The Lost Episodes (February 1996)
Läther (September 1996)

Mvh Roger

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
472
Sted
Nøtterøy
decibelius skrev:
Er du Zappa fan, Roger? ;)
Har spilt Zappa siden 1975, og da var jeg 13 år. Kompisene trodde jeg var blitt gal. Hos dem gikk det i Slade, Sweet og Nazareth.
Mvh Roger

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
Har fulgt med, men aldri knota meg til å skrive noe før no. Morsom liste, Lyngen, selv om jeg nok ville ha, eh.. utvidet lista litt, sånn sjangermessig sett. Noen plater i mer eller mindre vilkårlig rekkefølge fra de siste åra jeg ville hatt med på topp-20 listene mine (60-, 70- oh 80-tallet ville nok blitt noe lengre):

Asian Dub Foundation - Community Music
Oppskrytt eller ikke? Husker når den kom og var jævla hypet, på sitt vis - NME gikk mer eller mindre bananas. Hadde ikke hørt på den på lenge, før jeg tok den opp igjen for ikke lenge sia og konklusjonen sier vel seg selv sier jeg skriver om den her.

Mogwai - Come On Die Young
Kanskje den beste plata til Mogwai, om ikke den tittelen skulle gått til "Young Team"? Uansett ei sjukt bra plate fra et band jeg aldri blir lei av, merkelig nok. Selv om jeg fremdeles lurer på om "The Hawk is Howling" egentlig er noe særlig. Jeg er tilbøygelig til å mene nei, kjenner jeg.

Motorpsycho - Demon Box og/eller Timothys Monster
Jeg syns begge platene står som påler fremdeles og de er, på sitt beste, himmelstormende bra rock-plater. Rett og slett.

Sebadoh - Bubble and Scrape
Det er noe med den plata som bare er så utrolig sjarmerende, på sitt eget, merkelige vise.

Ett eller annet med Luke Haines
Baader Meinhof one-off-prosjektet har jo sin skrudd sjarm. Black Box Recorder har sine låter. The Auteurs like så. Finnes det en vettug samler, er det kanskje plassen å starte? Ujevnt, men på sitt beste syns jeg Luke Haines er helt, helt strålende som bitter, småsint pop-låt-snekker.

Og hva med At-The Drive-In, Rage Against the Machine, Soundgarden, Sophia/The God Machine, Swans, Lambchop o.s.v. o.s.v. :D

Uansett, fine lister, fint tiltak!

S

smog

Gjest
To band jeg ikke kan se her, men som burde vært med.

Karate og June of 44 (og kanskje Smog) ;) og kanskje Jim O'Rourke, The Sea and Cake, Tortoise

Mvh
Smog

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
70-tallet: 3 Led Zeppelin, men ikke Houses of the Holy? :eek:

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.214
Torget vurderinger
2
Husk nå på at Lyngen er en ung (antageligvis) mann som helst liker popmusikk.

Han kan umulig ha en komplett fasitt.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
12.694
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Men Swordfishtrombones TO ganger i billedkavalkaden?

U

utgatt60135

Gjest
erato skrev:
Men Swordfishtrombones TO ganger i billedkavalkaden?
Shit .... :eek:..

Dtte var en ille feil for en unghest som står for fastiten :-[. Legger meg paddeflat :-X.

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
89
Torget vurderinger
1
Fine lister Lyngen. Veldig mye av det står i hyllene her og, men det blir litt mye å kommentere alt. Hvis jeg blir arbeidsløs utpå høsten så skal jeg vurdere å sette meg ned og lage noen lister selv. Artig med slik 'gutteroms'-aktivitet. For tiden har jeg verken gutterom eller tid til sånn pusling. Desverre.

U

utgatt60135

Gjest
Mbare skrev:
Asian Dub Foundation - Community Music. Ble oppmerksom på dem fordi Thom York skrøt av dem, men på grensen av min smale musikksmak? Har den ikke, men hørt på Spotify nå.

Mogwai - Come On Die Young Synes Mogwai lager fin musikk, men tar ikke helt av heller. GYBE derimot :). Har bare Mr. Beast og Happy songs..

Motorpsycho - Demon Box og/eller Timothys Monster. De har jeg hørt lite på må jeg si. Har ikke plata, men hørte litt på Spotify. Helt ok.

Sebadoh - Bubble and Scrape. Det var ukjent for meg. Har hørt litt nå, men må høre mere.

Ett eller annet med Luke Haines
Baader Meinhof one-off-prosjektet har jo sin skrudd sjarm. Black Box Recorder har sine låter. The Auteurs like så. Finnes det en vettug samler, er det kanskje plassen å starte? Ujevnt, men på sitt beste syns jeg Luke Haines er helt, helt strålende som bitter, småsint pop-låt-snekker.

Luke Haines album vet jeg lite om. Sjekkes. Men kjøpte The Auteurs - New Wawe for anledningen uten at den føltes god nok til å få plass i det gode selskap.

Og hva med At-The Drive-In, Rage Against the Machine, Soundgarden, Sophia/The God Machine, Swans, Lambchop o.s.v. o.s.v. :D. Not quite, men kjenner ikke God Machine og Swans har jeg hørt lite på. Det finnes jo så utrolig mye musikk at det er nesten håpløst å ha full oversikt. Jeg har ikke møtt noen som kjenner all min musikk og jeg deres.

U

utgatt60135

Gjest
Wergeland skrev:
Fine lister Lyngen. Veldig mye av det står i hyllene her og, men det blir litt mye å kommentere alt. Hvis jeg blir arbeidsløs utpå høsten så skal jeg vurdere å sette meg ned og lage noen lister selv. Artig med slik 'gutteroms'-aktivitet. For tiden har jeg verken gutterom eller tid til sånn pusling. Desverre.
Ja, for slike gutteromsaktiviteter er det greit av være singel, barnløs, med tidlig 40-årskrise og relativt lite jobbing.

På 70-talls lista så skulle Roxy Music vært høyt plassert med For Your Pleasure og sansynligvis debuten. Og på 2000-talls lista så skal i allefall Dirty Projectors -Bitte Urca og Grizzly Bear - Vecatimest høyt opp på den lista.

U

utgatt60135

Gjest
smog skrev:

Karate og June of 44 (og kanskje Smog) ;) og kanskje Jim O'Rourke, The Sea and Cake, Tortoise

Mvh
Smog
Jeg var ikke klar over at Smog var en band heller. Nei og nei ... :-[

De to siste? njæ...tja..

S

smog

Gjest
Lyngen skrev:
smog skrev:

Mvh
Smog
Jeg var ikke klar over at Smog var en band heller. Nei og nei ... :-[

De to siste? njæ...tja..
Men ellers har du god smak ;)

Mvh

Horny

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2004
Antall liker
1.575
Torget vurderinger
5
Mye bra på listene - har vel 150-160 av disse. Skal ikke kommentere band jeg misliker, men nevne et par paradokser i forhold til artister vi begge har sansen for.
"Pop Pop" er et av Rickie Lee Jones´ minst interessante album, abolutt alt hun ga ut på 70-tallet topper dette med en arm på ryggen :) Personlig synes jeg også den siste til Feist er bedre enn Broken Social Scene...
Ellers er det kult å konstatere at du har flere titler med Andrew Bird. Jeg har ingen av disse, men to av de andre utgivelsene hans som også er fine!

U

utgatt60135

Gjest
Horny skrev:
"Pop Pop" er et av Rickie Lee Jones´ minst interessante album, abolutt alt hun ga ut på 70-tallet topper dette med en arm på ryggen :) Personlig synes jeg også den siste til Feist er bedre enn Broken Social Scene...
Personlig er jeg ikke enig ;).

Veldig fin den siste plata til Andrew Bird også om du ikke har den. Men Swimming Hour er hans "mesterverk" synes jeg. Personlig alså 8)..

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Lyngen skrev:
Luke Haines album vet jeg lite om. Sjekkes. Men kjøpte The Auteurs - New Wawe for anledningen uten at den føltes god nok til å få plass i det gode selskap.
Har bare ei Auteurs-skive men den drar jeg til gjengjeld frem rett som det er. "How I learned to Love the Boot Boys" heter den og smeller godt i sikringsboksen og ville nok havnet på min liste om jeg var opptatt av slikt. (Men det er meget underholdende å lese andres, så takk for tråden)

Horny

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2004
Antall liker
1.575
Torget vurderinger
5
Ingen problemer med å forstå at du foretrekker Broken Social Scene. Når det gjelder Rickie Lee Jones er det et uomtvistelig faktum at de to første er best ;) Forøvrig er liveskiva "Naked Songs" å anbefale blant utgivelsene av nyere dato.
Skal sjekke ut "Swimming hour" :)

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
89
Torget vurderinger
1
Av Smog platene så er det Red Apple Falls og Knock Knock som jeg har spilt mest.
Den beste Luke Haines/The Auteurs/Baader Meinhof plate (imo) er Das Capital - The Songwriting Genius of Luke Haines and The Auteurs. Samleplate med akustiske nyinspillinger av hans beste låter.

Av andre anbefalinger du[Lyngen] har fått så tror også jeg at Jim O'Rourke kan falle i smak. Eureka f.eks.

U

utgatt60135

Gjest
Horny skrev:
INår det gjelder Rickie Lee Jones er det et uomtvistelig faktum at de to første er best ;) Forøvrig er liveskiva "Naked Songs" å anbefale blant utgivelsene av nyere dato.
Godt mulig du har rett i det og at jeg ikke kjenner hennes musikk godt nok. Jeg har vel hørt at hennes første er den mest annerkjente, mens Pop Pop er litt anderledes. Litt mer light-RLJ? Jeg har ikke spilt debutplata så mye faktisk, men gjør det nuu.. :) De to første er i allefall flotte...

I tillegg har jeg bare Girl at her Volcano, pluss hennes siste som jeg ikke falt helt for.

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Ble veldig glad når jeg så at denne var med. At ikke flere hører på Interpol. Synes denne og den neste er helt j.. bra, men spesielt den første.

Ikke så glad i denne

U

utgatt60135

Gjest
MaHa skrev:
Ble veldig glad når jeg så at denne var med. At ikke flere hører på Interpol. Synes denne og den neste er helt j.. bra, men spesielt den første.

Ja, det kan virke som plata har fått altfor lite oppmerksomhet. Og det er synd fordi det er et knallbra album. Antics er ikke mye dårligere heller.

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.681
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Kunne vært fin som tapet den lista der, Lyngen!

Topp Bunn