Brukt på høyttalerne med lav følsomhet da?Sånn har jeg hatt. Var dårlig lyd i den syntes jeg.
Jeg krevde ikke mer enn ett laken for ampen, så tipper kjøper er fornøyd uansett.
Den skal brukes i en kontor setup med moderat spl.
|
Brukt på høyttalerne med lav følsomhet da?Sånn har jeg hatt. Var dårlig lyd i den syntes jeg.
Dem gikk ned på høykant, og jeg er happy.Nu har jeg nettopp tilberedt nakkekoteletter, poteter, og surkål
til asiaterne. Brunet i panna med smør først, for deretter å trekke under lokk i en time
med juicy Ipa. Blir mørt og smakfullt, men om dem liker dette....er litt i tvil.
![]()
![]()
Nakkekoteletter med surkål og poteter er digg. Je pleier å nøye meg med å steke de i smør, og krydre med salt og pepper. Det er jo mørt og saftig uansett. Og så en smørklatt på potetene.Nu har jeg nettopp tilberedt nakkekoteletter, poteter, og surkål
til asiaterne. Brunet i panna med smør først, for deretter å trekke under lokk i en time
med juicy Ipa. Blir mørt og smakfullt, men om dem liker dette....er litt i tvil.
![]()
![]()
Hvis du vet om den så og snur hodetMen du ser den ikke før du er på tilbakeveien.
Hvitvin og noen gode venner?Handlet 1 kg ferske nykokte reker fra Lyngenfjord.
Ferdig renset på 10 min.
Gjett hva de skal brukes til.
Vis vedlegget 1135309
Mangler jeg noe vesentlig her?
Forrige gang ble det ganske så smakfullt.
Feil majones ?Handlet 1 kg ferske nykokte reker fra Lyngenfjord.
Ferdig renset på 10 min.
Gjett hva de skal brukes til.
Vis vedlegget 1135309
Mangler jeg noe vesentlig her?
Forrige gang ble det ganske så smakfullt.
- Ingen terrassebeis etter grunning med Jotun Visir?Vis vedlegget 1136494
Å slipe ned et terrasse gulv på 40 kvadrat med en bitteliten hjørne pusser funker det og.
...om man gir det ett par dager.
Og et strøk Jotun visir klar i etterkant, er det godt nok?
Dette kan jeg ingenting om.
Fordi Jotun Visir er en grunning, og er ment å overmales/beises.Hvorfor?
Tror ikke det er krise. Men du bør vel legge et lag teressebeis oppå. Ikke mye jobb med den nye padden du kan brukeOk, dumme meg hørte på hva den butikk ansatte sa.
... akkurat som i hifi butikken for 30 år siden.
Takk, Hundspedt og tkr.
Jekken er ikke for ølbokser, men for å rette opp skjevheter på terrassen, under.
Tror ikke dette kan brukes oppå VisirDette er hva jeg bruker: https://shop.moretyri.no/eksterior/...eo-ouL7t4mAzyubJwhBUcM4awBTuMLZPSkvmRJGouhO0v