BEF's kompromissløse hjemmekino

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Har fått limt samme sub kabinettene og dempet de innvendig. Laget avstivninger innvendig for ekstra stabilitet. Kabinettet er dempet innvendig med bruk av AERO-Multi og jeg har brukt 3 cm tykke akustikkplater innvendig i kabinettet.

    Litt bilder av prosessen,

    IMG_0387 (1).jpg


    IMG_0391 (1).jpg


    IMG_0392 (1).jpg


    IMG_0394 (1).jpg


    IMG_0395 (1).jpg


    IMG_0396 (1).jpg


    IMG_0397 (1).jpg


    IMG_0399 (1).jpg
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    7.086
    Antall liker
    16.981
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Imponerende arbeid. Med små barn, så får jeg aldri tid til DYI prosjekter. Har heller ikke kunnskapen. Men det du holder på med inspirerer mange inkl meg.
     
    Sist redigert:
    M

    MusicBear

    Gjest
    Har fått limt samme sub kabinettene og dempet de innvendig. Laget avstivninger innvendig for ekstra stabilitet. Kabinettet er dempet innvendig med bruk av AERO-Multi og jeg har brukt 3 cm tykke akustikkplater innvendig i kabinettet.
    Ved de frekvenser, hjelper akustikkplatene noe som helst?
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Har fått limt samme sub kabinettene og dempet de innvendig. Laget avstivninger innvendig for ekstra stabilitet. Kabinettet er dempet innvendig med bruk av AERO-Multi og jeg har brukt 3 cm tykke akustikkplater innvendig i kabinettet.
    Ved de frekvenser, hjelper akustikkplatene noe som helst?
    JA, det er stor forskjell på demping i et kabinett kontra i et rom.
     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.675
    Antall liker
    4.123
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Herlig arbeid du utfører BEF. Morro å følge prosessen her inne. Gleder meg til du skal i gang med kalibreringen og stasen er ferdig så jeg kan invitere meg selv over på en kaffe og noen saftige Narvik gloser;)
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Herlig arbeid du utfører BEF. Morro å følge prosessen her inne. Gleder meg til du skal i gang med kalibreringen og stasen er ferdig så jeg kan invitere meg selv over på en kaffe og noen saftige Narvik gloser;)
    Takk for hyggelige ord, vil være meget hyggelig å få deg på besøk!!
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.607
    Antall liker
    14.536
    Sted
    Langesund
    Blir spennende å se hva du koker i sammen av lyd denne gangen. Selv om det kanskje ikke ser like brutalt ut som vanlig fra den kanten tror jeg lyden blir vesentlig bedre.
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Blir spennende å se hva du koker i sammen av lyd denne gangen. Selv om det kanskje ikke ser like brutalt ut som vanlig fra den kanten tror jeg lyden blir vesentlig bedre.
    Takk for det :) Jeg har selv stor tro på lyden på dette oppsettet og det vil nok være mange hakk opp fra tidligere oppsett, men kanskje ikke fult så brutalt.... men nesten...
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Fin føljetong.
    Du virker å ha verktøyet som trengs og tilsvarende kompetanse til utførelsen.

    PS:
    Siden du er Storm eier blir det ekstra spennende å følge med, siden jeg er Bryston SP4 eier!
     
    Sist redigert:

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Fin føljetong.
    Du virker å ha verktøyet som trengs og tilsvarende kompetanse til utførelsen.

    PS:
    Siden du er Storm eier blir det ekstra spennende å følge med, siden jeg er Bryston SP4 eier!
    Takk for det :)

    Jeg er ennå ikke Storm eier, men vil bli det iløpet av høsten :) Bryston SP4 er jo et rent Storm Audio produkt.
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Fått ferdig subbene, det som gjenstår er finish. Er meget fornøyd med kabinettene, de er ekstremt stive og stabile, å resonansen i kabinettet er ekstremt lav. Det skal bli meget gøy å få de ned i kinoen og få elementene på plass :)

    IMG_0401.jpg


    IMG_0402.jpg


    IMG_0404.jpg




    Startet jobben med å bygge front kanalene. Dette blir en 2,5-veis konstruksjon med 4 stk SEAS W18E-001 E0018 bass/mellomtoner og SEAS Exotic X3-06 T35 diskant, det vil bli en bassreflex konstruksjon som tunes til 35-36Hz. Disse vil få aktiv drift med Hypex FA503 som er på 2x500+100watt. Kabinettet bli 137,5 cm høyt, 29 cm i bredde og dybde. Bassporten vil komme ut under høyttaleren.

    Har fått frest ut hullene til bass/mellomtone. Dette er en tidkrevende prosess, så er litt steg for steg arbeide.


    IMG_0408.jpg


    IMG_0405.jpg


    IMG_0407.jpg


    IMG_0409.jpg


    IMG_0412.jpg


    IMG_0413.jpg


    IMG_0414.jpg


    IMG_0416.jpg


    IMG_0417.jpg
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Da har jeg startet på den nitidige prosessen med å bygge ferdig frontene. Jeg skal laminere kryssfiner på sidene, slik at det vil bli sende ut som en eneste tykk kryssfiner plate fra siden. Jeg strimler opp 12mm kryssfiner i 12mm strimler og limer disse i et-og-et lag. Det er avstivning med 18mm kryssfiner, ligende i motsatt retning mellom elementene, med 12mm over det igjen. Dette blir ekstremt stivt!!

    Bassporten ligger i bunn av kabinettet rett bak front baffelen.

    IMG_0428.jpg


    IMG_0429.jpg


    IMG_0431.jpg


    IMG_0432.jpg


    IMG_0433.jpg


    IMG_0434.jpg


    IMG_0436.jpg


    IMG_0439.jpg


    IMG_0440.jpg


    IMG_0441.jpg


    IMG_0441.jpg


    IMG_0442.jpg


    IMG_0448.jpg


    IMG_0449.jpg
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.429
    Antall liker
    12.519
    Sted
    Sørlandet
    Dette ser ut til å bli riktig så lekkert. En god touch skandinavisk design. Følger tråden din med stor interesse og jeg gleder meg til å lytte når du blir ferdig.

    -BB-
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Fått ferdig subbene, det som gjenstår er finish. Er meget fornøyd med kabinettene, de er ekstremt stive og stabile, å resonansen i kabinettet er ekstremt lav. Det skal bli meget gøy å få de ned i kinoen og få elementene på plass :)


    Startet jobben med å bygge front kanalene. Dette blir en 2,5-veis konstruksjon med 4 stk SEAS W18E-001 E0018 bass/mellomtoner og SEAS Exotic X3-06 T35 diskant, det vil bli en bassreflex konstruksjon som tunes til 35-36Hz. Disse vil få aktiv drift med Hypex FA503 som er på 2x500+100watt. Kabinettet bli 137,5 cm høyt, 29 cm i bredde og dybde. Bassporten vil komme ut under høyttaleren.
    Disse råbra Seas W18 driverne, og i et så stort antall at de jobber lettere, trenger du strengt tatt bassrefleks - med tilpassede subber?
    Får du ikke enda mer presisjon i mellombassen her, med å unnlate BR? Således trenger de heller ikke spille så dypt som 35/36 Hz.

    Det her kommer til å spille fletta av MANGE rådyre high-end høyttalere...
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Dette ser ut til å bli riktig så lekkert. En god touch skandinavisk design. Følger tråden din med stor interesse og jeg gleder meg til å lytte når du blir ferdig.

    -BB-
    Gleder meg til å kunne invitere til lytte seanse når ting er klart og ikke minst få noen kritiske tilbakemeldinger :)
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Fått ferdig subbene, det som gjenstår er finish. Er meget fornøyd med kabinettene, de er ekstremt stive og stabile, å resonansen i kabinettet er ekstremt lav. Det skal bli meget gøy å få de ned i kinoen og få elementene på plass :)


    Startet jobben med å bygge front kanalene. Dette blir en 2,5-veis konstruksjon med 4 stk SEAS W18E-001 E0018 bass/mellomtoner og SEAS Exotic X3-06 T35 diskant, det vil bli en bassreflex konstruksjon som tunes til 35-36Hz. Disse vil få aktiv drift med Hypex FA503 som er på 2x500+100watt. Kabinettet bli 137,5 cm høyt, 29 cm i bredde og dybde. Bassporten vil komme ut under høyttaleren.
    Disse råbra Seas W18 driverne, og i et så stort antall at de jobber lettere, trenger du strengt tatt bassrefleks - med tilpassede subber?
    Får du ikke enda mer presisjon i mellombassen her, med å unnlate BR? Således trenger de heller ikke spille så dypt som 35/36 Hz.

    Det her kommer til å spille fletta av MANGE rådyre high-end høyttalere...
    Jeg bygger de med bassport for at jeg skal kunne bruke dem som fronter alene uten sub. Det vil heller ikke være noe problem å tette porten på sikt om jeg skulle finne ut at front + sub er den beste kombinasjonen i stereo.
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Fått ferdig subbene, det som gjenstår er finish. Er meget fornøyd med kabinettene, de er ekstremt stive og stabile, å resonansen i kabinettet er ekstremt lav. Det skal bli meget gøy å få de ned i kinoen og få elementene på plass :)


    Startet jobben med å bygge front kanalene. Dette blir en 2,5-veis konstruksjon med 4 stk SEAS W18E-001 E0018 bass/mellomtoner og SEAS Exotic X3-06 T35 diskant, det vil bli en bassreflex konstruksjon som tunes til 35-36Hz. Disse vil få aktiv drift med Hypex FA503 som er på 2x500+100watt. Kabinettet bli 137,5 cm høyt, 29 cm i bredde og dybde. Bassporten vil komme ut under høyttaleren.
    Disse råbra Seas W18 driverne, og i et så stort antall at de jobber lettere, trenger du strengt tatt bassrefleks - med tilpassede subber?
    Får du ikke enda mer presisjon i mellombassen her, med å unnlate BR? Således trenger de heller ikke spille så dypt som 35/36 Hz.

    Det her kommer til å spille fletta av MANGE rådyre high-end høyttalere...
    Jeg bygger de med bassport for at jeg skal kunne bruke dem som fronter alene uten sub. Det vil heller ikke være noe problem å tette porten på sikt om jeg skulle finne ut at front + sub er den beste kombinasjonen i stereo.
    Vurderte du W22 fremfor W18, for de to nederste? En cello, på full blås, den mener jeg nesten må ha en 8-tommer for å komme fullt til rette, men dette krever jo kassevolum.

    Seas var jaggu langt fremme i sin tid med disse driverne.
     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.675
    Antall liker
    4.123
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Fått ferdig subbene, det som gjenstår er finish. Er meget fornøyd med kabinettene, de er ekstremt stive og stabile, å resonansen i kabinettet er ekstremt lav. Det skal bli meget gøy å få de ned i kinoen og få elementene på plass :)


    Startet jobben med å bygge front kanalene. Dette blir en 2,5-veis konstruksjon med 4 stk SEAS W18E-001 E0018 bass/mellomtoner og SEAS Exotic X3-06 T35 diskant, det vil bli en bassreflex konstruksjon som tunes til 35-36Hz. Disse vil få aktiv drift med Hypex FA503 som er på 2x500+100watt. Kabinettet bli 137,5 cm høyt, 29 cm i bredde og dybde. Bassporten vil komme ut under høyttaleren.
    Disse råbra Seas W18 driverne, og i et så stort antall at de jobber lettere, trenger du strengt tatt bassrefleks - med tilpassede subber?
    Får du ikke enda mer presisjon i mellombassen her, med å unnlate BR? Således trenger de heller ikke spille så dypt som 35/36 Hz.

    Det her kommer til å spille fletta av MANGE rådyre high-end høyttalere...
    Jeg bygger de med bassport for at jeg skal kunne bruke dem som fronter alene uten sub. Det vil heller ikke være noe problem å tette porten på sikt om jeg skulle finne ut at front + sub er den beste kombinasjonen i stereo.
    Det ER den beste kombinasjonen:cool:
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Fått ferdig subbene, det som gjenstår er finish. Er meget fornøyd med kabinettene, de er ekstremt stive og stabile, å resonansen i kabinettet er ekstremt lav. Det skal bli meget gøy å få de ned i kinoen og få elementene på plass :)


    Startet jobben med å bygge front kanalene. Dette blir en 2,5-veis konstruksjon med 4 stk SEAS W18E-001 E0018 bass/mellomtoner og SEAS Exotic X3-06 T35 diskant, det vil bli en bassreflex konstruksjon som tunes til 35-36Hz. Disse vil få aktiv drift med Hypex FA503 som er på 2x500+100watt. Kabinettet bli 137,5 cm høyt, 29 cm i bredde og dybde. Bassporten vil komme ut under høyttaleren.
    Disse råbra Seas W18 driverne, og i et så stort antall at de jobber lettere, trenger du strengt tatt bassrefleks - med tilpassede subber?
    Får du ikke enda mer presisjon i mellombassen her, med å unnlate BR? Således trenger de heller ikke spille så dypt som 35/36 Hz.

    Det her kommer til å spille fletta av MANGE rådyre high-end høyttalere...
    Jeg bygger de med bassport for at jeg skal kunne bruke dem som fronter alene uten sub. Det vil heller ikke være noe problem å tette porten på sikt om jeg skulle finne ut at front + sub er den beste kombinasjonen i stereo.
    Vurderte du W22 fremfor W18, for de to nederste? En cello, på full blås, den mener jeg nesten må ha en 8-tommer for å komme fullt til rette, men dette krever jo kassevolum.

    Seas var jaggu langt fremme i sin tid med disse driverne.
    Ja vurderte 8", men de trenger det dobbelte av kassevolum kontra 6,5". Dermed falt valget på 6,5"... Jeg var lenge inne på å bare gå for en ren 2-veis konstruksjon med 2stk 8" og diskant...
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.477
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Endor
    Har fått limt samme sub kabinettene og dempet de innvendig. Laget avstivninger innvendig for ekstra stabilitet. Kabinettet er dempet innvendig med bruk av AERO-Multi og jeg har brukt 3 cm tykke akustikkplater innvendig i kabinettet.

    Litt bilder av prosessen,

    Vis vedlegget 548313

    Vis vedlegget 548314

    Vis vedlegget 548315

    Vis vedlegget 548316

    Vis vedlegget 548317

    Vis vedlegget 548318

    Vis vedlegget 548319

    Vis vedlegget 548320
    Jeg synes dette er fantastisk arbeide og kompromissløst på alle områder, utrolig inspirerende. Resultatet må bare bli fantastisk.

    Men dessverre: akustikkplater på 3 cm har bortimot null effekt under 200 Hz, se utklipp fra Master Handbook of Acoustics.
    BE4E2111-09C9-4710-A0B3-82BB6B79A243.jpg
     
    Sist redigert:

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Jeg synes dette er fantastisk arbeide og kompromissløst på alle områder, utrolig inspirerende. Resultatet må bare bli fantastisk.

    Men dessverre: akustikkplater på 3 cm har bortimot null effekt under 200 Hz, se utklipp fra Master Handbook of Acoustics.
    Vis vedlegget 548758
    Det skal mer demping i kabinettet, det skal inn ca 25 cm i bunnen av kabinettet.
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Har hatt noen timer med limetjeneste idag også, nesten ferdig med den første av tre fronter. Veldig fornøyd med resultatet, er tidkrevende men vel vært strevet!! Det gjenstår å lage bak platen med terminaler, bunn og mange timer med pussing :)

    Noen bilder av liming og nesten ferdig høyttaler.

    IMG_0457 (2).jpg


    IMG_0458 (2).jpg


    IMG_0458 (2).jpg


    IMG_0459 (2).jpg


    IMG_0461 (2).jpg


    IMG_0462 (2).jpg


    IMG_0463 (2).jpg


    IMG_0464 (1).jpg


    IMG_0465 (1).jpg


    IMG_0468 (1).jpg


    IMG_0470 (1).jpg
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Ingen kritikk, BEF., men jeg undrer meg nesten over at du ikke lager veggene tykkere, når du først gjør det så manuelt.
    Finishen på dette må imidlertid (og nødvendigvis) utløse terningkast 7, om jeg får gjette.

    Lurer på, forresten - på generelt grunnlag - hvordan et tykt lag asfaltlim på veggene innvendig, iblandet så masse grus som vil feste seg før det størkner, om det ville vært med på dempe klangen. Tenker at får man inn for eksempel 10 - 15 kg med grus, så må vekten av denne i kombinasjon med "dødheten" av asfaltlimet være snadder.

    Men - som kona sier av og til - kan hende jeg tenker feil...
    Dvs. hun bruker sjelden ordene "kan hende" i denne setning - kan hende jeg aldri har hørt hun har brukt det, faktisk, for å være helt korrekt ;)
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Og jeg som følte jeg hadde nok tvinger ved innkjøp av 5 nye nå i sommer. 8)

    Ellers, pent arbeide - har man DIYet en del skjønner man at timene flyr med slik moro.
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Ingen kritikk, BEF., men jeg undrer meg nesten over at du ikke lager veggene tykkere, når du først gjør det så manuelt.
    Finishen på dette må imidlertid (og nødvendigvis) utløse terningkast 7, om jeg får gjette.

    Lurer på, forresten - på generelt grunnlag - hvordan et tykt lag asfaltlim på veggene innvendig, iblandet så masse grus som vil feste seg før det størkner, om det ville vært med på dempe klangen. Tenker at får man inn for eksempel 10 - 15 kg med grus, så må vekten av denne i kombinasjon med "dødheten" av asfaltlimet være snadder.

    Men - som kona sier av og til - kan hende jeg tenker feil...
    Dvs. hun bruker sjelden ordene "kan hende" i denne setning - kan hende jeg aldri har hørt hun har brukt det, faktisk, for å være helt korrekt ;)
    Jeg må gjøre endel kompromisser pga. begrenset plass i rommet. Dermed trenger jeg hver millimeter jeg kan spare. Kabinettet er 13-15mm tykt og jeg vil bruke dempe plater innvendig for å ta ned resonansen. Ville nok ikke hentet så mye mer kvalitet ut av ekstremt tykke kabinettet, men sikkert noe....

    Tamken din med asfalt lim vil hjelpe noe, men dempe platene jeg bruker hjelper mer. Det er samme type plater som brukes på karosseri for å ta ned resonans.
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Og jeg som følte jeg hadde nok tvinger ved innkjøp av 5 nye nå i sommer. 8)

    Ellers, pent arbeide - har man DIYet en del skjønner man at timene flyr med slik moro.
    Verktøy er halve jobben :) Hyggelig å se du følger med!
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Har startet med finish både på subbene og hyllene som skal være bak lerretet. Bruker sort beis, slik at det blir mørkt, men ser tre strukturen.

    IMG_0477.jpg


    IMG_0478.jpg


    IMG_0479.jpg



    Har montert på høyttaler terminal på subbene og lagt inn siste del av dempningen innvendig i kabinettet. Med at sub elementet har doble spoler har jeg dobbel terminal så jeg gjør serie koblingen utenfor kabinettet.

    IMG_0474.jpg


    IMG_0475.jpg


    IMG_0476.jpg


    IMG_0480.jpg
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Har du vurdert foliering?
    Så en annen tråd her inne hvor denne prosessen funket med bravour.
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Har du vurdert foliering?
    Så en annen tråd her inne hvor denne prosessen funket med bravour.
    Ikke vurdert det. Subbene vil ikke bli synlige, de skal stå bak lerretet.

    Frontene vil jeg bruke en annen type beis på, for jeg ønsker at tre mønstret skal vises.
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    786
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Startet på å innrede rommet idag. Teppe kom på gulvet, så subber inn, montering av elementer, tilpassing av hyller og bygging av nytt skrivebord.

    Hyllene skal brukes til oppbevaring av vinyl og litt film, greit å bruke den plassen man har til slikt. Åpningen mellom subbene og hyllene er tiltenkt senter kanalen, front høyttalerne vil stå synlig på gulvet på hver side av lerretet.

    Noen bilder,

    IMG_0482.jpg


    IMG_0487.jpg


    IMG_0489.jpg


    IMG_0491.jpg


    IMG_0493.jpg


    IMG_0494.jpg


    IMG_0496.jpg
     

    North

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.12.2016
    Innlegg
    327
    Antall liker
    72
    Torget vurderinger
    0
    Du ska ha en stående senter. Flott.
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.477
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Endor
    Fantastisk, dette er hva man kaller subwoofer !!!!

    Skal du ha dem stacket, eller vurderer du andre løsninger, slik som f.ex en i hvert hjørne?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn