- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 4.337
sushi, ække det fisk a? 
Fuckin' BS. Har spist denne mange ganger, og den tørre pregløse smaken er ikke i nærheten av den smaken du har i fersk, selvfiletert stor laks. Oppskrytt produkt for latstokker, men dersom det øker folks forståelse for fisk og fiskeretter så har ikke jeg problemer med det.SannaX skrev:Det er rå fisk. Hvis du ikke har smakt salmalaks, så løp og kjøp ;D Hellstrøm har uttalt at det er verdens beste laks.
Tror ikke det blir noe "Sluk" i gravyren nei - mest ment som en spøk, MEN det blir en knall logo!SannaX skrev:Imponerende baffel! Du må inngravere Sluket sånn som på skissen, det var drittøft! 4 spikes ser tøffest ut. Dreier du de også i aluminium og hvordan er oppbyggingen av de?
OT: Forøvrig en liten "home made teaser": (Ser du er glad i sushi). Trenger litt mat i denna tråden også. Kan ikke bare være Lagga.
Get in line! 3 foran deg..orso skrev:Spennende lesning dette pengesluk. Får litt lyst til å sende en bestilling.
Kan gå, ja, men jeg har opplevd at aluen "kliner seg" over tid. Mulig rørgjenger eller NPT hadde vært bedre, men rustfritt er bankers. Kompromiss er smart til tider, men kompromiss er ikke min policy.emokid skrev:Ø35 er inntegnet der
Når det er sagt, har du 50mm bunnplate kan du i prinsipp ha opptil M50 gjengeparti, det skal holde det
Jeg tror du skulle komme unna med f.esk M30 rett i alu, men rustfritt er jo tåffe saker.
I prinsippet som en helicoil ja. Sylinder med flens i ene enden, innv./utv. gjenger. Mulig det finnes å få noe ferdig som kan passe? Av og til har man flaks.emokid skrev:304\316 er null stress å skaffe. Var det helicoil-innsatser du ville ha?
Da har du spist feil salma, kanskje spist en av de små? Hellstrøm får selv stå for hva han sier.pengesluk skrev:Fuckin' BS. Har spist denne mange ganger, og den tørre pregløse smaken er ikke i nærheten av den smaken du har i fersk, selvfiletert stor laks. Oppskrytt produkt for latstokker, men dersom det øker folks forståelse for fisk og fiskeretter så har ikke jeg problemer med det.SannaX skrev:Det er rå fisk. Hvis du ikke har smakt salmalaks, så løp og kjøp ;D Hellstrøm har uttalt at det er verdens beste laks.
Hellstrøm sier det han får beskjed om sikkert.
Capiche! Dette er ikke for smågutter.pengesluk skrev:Tror ikke det blir noe "Sluk" i gravyren nei - mest ment som en spøk, MEN det blir en knall logo!SannaX skrev:Imponerende baffel! Du må inngravere Sluket sånn som på skissen, det var drittøft! 4 spikes ser tøffest ut. Dreier du de også i aluminium og hvordan er oppbyggingen av de?
OT: Forøvrig en liten "home made teaser": (Ser du er glad i sushi). Trenger litt mat i denna tråden også. Kan ikke bare være Lagga.
Re. spikes så blir de i rustfritt stål, grovt dimensjonerte og med minimum 20-25 mm. dia på den serraterte delen man skrur på. I tillegg innsatser med utv/inv. gjenger som skrus i sokkelen fra undersiden, ligger an mot sokkelen med en flens. Så skrus spikes ned i denne innsatsen. Capiche?? Kombinasjonen av 50 kg. belastning og alu-gjenger er ikke helt heldig, derfor denne løsningen, som dessuten er dyrere og ser bedre ut Dette systemet låter som en million og skal jaggu se ut som to!
Er nok enig med deg der. Det er likevel sjelden man får god laks på en del av byens sushi-shapper. Mye træl. Det er sikkert de som også leverer varene. Husker med smil og vann om munnen da fatter kom hjem med en sjølfiska 19kg laks rett fra Orkla. Var ikke noe oppdrett dengangen.pengesluk skrev:Misforstå meg rett , SannaX, salma er ok dersom en ikke har tid/ork/mulighet til å bakse med en hel fisk, men ikke det samme som nysløyet storlaks. Kan naturlig nok ikke bli det samme. Du er velkommen til en demo anytime!
Har du planer om å tilby denne bassløsningen for salg? I så fall hva trengs av annet utstyr som el.delefilter, forsterkere og hva blir pris?pengesluk skrev:Get in line! 3 foran deg..orso skrev:Spennende lesning dette pengesluk. Får litt lyst til å sende en bestilling.
Regner med at magneten ikke er så enorm, er det kapsel du skal ha utenpå?pengesluk skrev:Sett ovenfra, ned mot bunnplaten. Prinsippskisse, ikke endelig utforming.
jan#jan skrev:@val ... les ifra start om du ikke har fulgt med .... :![]()
hmmm.... det hørtes flott ut! Da jeg solgte bilstereo og hifi hadde jeg fra 1.6 til 1.9 kalkyle, da var montering en ekstra servicejan#jan skrev:Se: Svar #310
Regner med at skulle han først ha solgt sånne så hadde han nok bruk MINST 5 x innkjøp...
Med eller uten sokker?pengesluk skrev:De måler 210 x 60 cm. ;D ;D
Poenget er kanskje at du har 16 ohm elementer, mens standard er 8 ohm. Likevel vil vel 2 forsterkere sause det til på andre måter.pengesluk skrev:Nå har jeg elementer allerede, ellers takk! Ville ikke blandet flere forsterkere inn i dette, ser ikke helt poenget..?