Ayre

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    nikosidis skrev:
    Har nå hatt Ayre Cd-spilleren en del mnd. Fikk også oppgradert den til mp versjonen.
    Uten tvil det best jeg har hatt i hus noen gang når det gjelder kilde. Alle andre spillere jeg har testet eller hatt har hatt en eller annen form for egenkarakter jeg ikke har likt. Det er liksom ikke noe man kan sette fingeren på med denne. Den er analytisk, med det mener jeg at instrumenter høres ut som de skal samtidig som den er så forbanna musikalsk. Jeg setter på CD etter CD som i utgangspunktet skal være middels inspilling men får bakorsveis hver gang. Hva feiler det andre kilder der ute. Det er det vel bare Ayre som har svaret på.
    Fantastisk :D
    Morro at du er fornøyd! Er selv meget fornøyd med lyden av QB-9. Har også fått testet den i noen andre anlegg i løpet av sommeren - den bare imponerer mer og mer.. :)

    Tror noe av "svaret" ligger i MP-filteret, det er en genial funksjon som fjerner pre-ringingen, dvs. den uønskede lyden som kommer før den egentlige lyden - dette er unaturlig og kanskje mye av grunnen til at digital audio låter kunstig/unaturlig/lite musikalsk etc.. Samtidig fjernes nesten all post-ringing, denne er dog ikke så lydgiftig som pre-ringing; en kan forestille seg dette fenomenet som ringene i vannet etter å ha kastet en sten. Pre-ringing er som om det i tillegg skulle ha kommet ringer i vannet før en kastet en sten - ikke vanskelig å forestille seg at dette gir lydproblemer..

    Normalt digitalfilter med både pre- og post-ringing:


    Sånn ser det ut med MP-filteret til Ayre:
     

    Vedlegg

    nikosidis

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    857
    Antall liker
    250
    Torget vurderinger
    16
    Takk for flott svar. Ser jo veldig flott ut, og har helt sikkert noe for seg.

    Jeg har hatt denne spilleren uten mp fliter også, og selv da var den i en klasse for seg.
    Det er nok en del med denne saken som tryller frem godsaker som andre kan se langt etter.
    Mange snakker hele tiden om nye og bedre DACer og ser på det som nesten eneste grunnen til bedre lyd. Det er helt tullete etter min ærfaring. Jeg sier ikke at DACen ikke er viktig men det er så mye mer. Jeg vet at spilleren min upsampler noen helt vanvittig, og det gjør den ved og gange 44.1 khz utallige ganger. Det er mange spillere som upsampler til samplerate som ikke stemmer med 44.1 som f.eks 192 khz. Det burde da ha vært 176.4 som stemmer med 4x44.1 Det er det jo spillere som gjør, som f.eks Marantz sine, men de fleste gjør det ikke.
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    1.okt 2010: QB-9 blir Recommended Reference Component i SoundStage! Hi-Fi, les her.

    Ayre QB-9 fortsetter forøvrig å ha sin A+ status i Stereophile's Recommended Components (okt.2010).



    Ellers er den Oppo BDP-83 baserte DX-5 sluppet, inkl. en forbedret 24/192 QB-9 innebygget, og det ventes test i neste nr. av Stereophile... ;)



    Til sammenlikning: Oppo BDP-83 innmaten:
     

    Vedlegg

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    DAC of the Year Ayre QB-9

    The Ayre QB-9 takes the newly regenerated world of DACs and shakes it by the scruff of the neck. With only a USB input – meaning it is limited to being used with a computer in the listening room – rivals have criticised this DAC as something of a one-trick pony. Yeah... but what a trick!
    It was one of the first DACs to feature the revolutionary Asynchronous USB input – which hands over digital data timing tasks to the DAC itself. This takes the USB feed from a PC or Mac without the need for driver software and presents it in good order to the QB-9’s Burr Brown 24/192 Delta-Sigma DAC chip, a custom minimum-phase filter and to Ayre’s either balanced or single- ended analog outputs.
    The sound quality is revolutionary, as it helps remove that last layer of resistance felt by those who still cling to a 1980s model of how digital data should be handled. The QB-9 takes an age to run in and sounds much better balanced, but when it does, it “retains the typical Ayre sound; remarkably clean, very detailed, extremely musical and a tiny bit dry, especially at the top end.” It also sounded “tidy, well-ordered, the sort of product you might tap your foot too.”
    We recognise that computer audio is not for everyone yet, but we felt that “even those who dismiss the QB-9 can’t help respecting the sound it makes.” As an excellent-sounding ambassador for the biggest change in music replay since CD, the Ayre QB-9 deserves the highest praise.
    Les mer her.
     

    Vedlegg

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Ayre DX-5 er testet i nyeste Stereophile.. :)
     

    Vedlegg

    • 67.4 KB Visninger: 1.237

    Leifi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.01.2006
    Innlegg
    145
    Antall liker
    23
    Sted
    Karmøy
    Hvem selger dette merket i Norge ? Se mono er importør , men siden der er "under construction"
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.212
    Antall liker
    1.315
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Strandberg i Skien selger Ayre. Skal du kontakte dem, så be om å snakke med Snorre.
     

    KentOve

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.09.2008
    Innlegg
    360
    Antall liker
    8
    Sted
    Karmøy
    BMH (Bergen Musikk Handel) hadde hvertfall Ayre utstilt i butikken når jeg var innom på Torsdag. Budal Radio fører også Ayre, som sikkert blir det letteste for deg :)
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.662
    Antall liker
    3.090
    Som første poster på snart tre år melder jeg meg som Ayre-eier – gikk ganske nylig til anskaffelse av en K-5xeMP preamp. Har nok en del inspilling igjen før den yter maks, men allerede "ut av boksen" er inntrykket veldig positivt. Så har den da også Class A-rating i Stereophile... :cool:

    k_5xe.jpg
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Den der er meget god! KOS DEG!!
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Som første poster på snart tre år melder jeg meg som Ayre-eier – gikk ganske nylig til anskaffelse av en K-5xeMP preamp. Har nok en del inspilling igjen før den yter maks, men allerede "ut av boksen" er inntrykket veldig positivt. Så har den da også Class A-rating i Stereophile... :cool:

    Vis vedlegget 197567
    Jeg skriver GJERNE under på at den er god.
    Hatt en brukt variant av den der du har i noen uker :)
    MEN: S2 inngangen, som manual sier Tape Loop ikke fungerer på. Den klarer jeg ikke å programmere by pass på ?
    Går det på din ? :)
    : Presis, stram og definerer virkelig godt hvor på scenen musikerne står.
    Litt usikker på om jeg liker toppen. Noe mørk på mitt anlegg.

    Definitivt et kupp, ikke minst et av de rimeligere Klasse A rated pre jeg vet om :)
     
    Sist redigert:

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Den nye AX-5 virker meget spennende... Lurer på hva norsk pris blir?

    011013Ayre_AX5-600.jpg
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Pris....? Tja, som en 4år gammel bil.. MEEEEEEEN hva betyr det egentlig. Har man lyst har man lån ;-)
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.662
    Antall liker
    3.090
    Ayre-nytt direkte fra High End-messa i München: Den nye VX-5 effektforsterker, som sies å være en perfekt match for K-5xeMP :

    Ayre-VX5-1.jpg


    Ayre-VX5-2.jpg


    «The VX-5 features Ayre’s newly invented Diamond output stage and and will produce 175 Watts into 8 ohms, doubling down to 350 Watts into 4 ohms with some serious new power and dynamics.»
     
    Sist redigert:

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    @erlandsen
    The pain, the horror Erlandsen..
    Måtte pakke ned Ayre k pre i dag. Må inn på service.. En knapp som fusker. :-(
    Dramatisk nedtur. Bruker nå en pioneer lx 72 som pre.
    Selv med pure direct og whisky er lyden tragisk.
    Balansert er og blir veien til Nirvana. :)

    Blir du til å kjøpe ny power?
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.662
    Antall liker
    3.090
    @erlandsen
    The pain, the horror Erlandsen..
    Måtte pakke ned Ayre k pre i dag. Må inn på service.. En knapp som fusker. :-(
    Dramatisk nedtur. Bruker nå en pioneer lx 72 som pre.
    Selv med pure direct og whisky er lyden tragisk.
    Balansert er og blir veien til Nirvana. :)

    Blir du til å kjøpe ny power?

    Forferdelig! Håper ikke dette er typisk for Ayre. Jeg er veldig godt fornøyd med Parasound A 21. Får se an prisen :)
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    @erlandsen
    The pain, the horror Erlandsen..
    Måtte pakke ned Ayre k pre i dag. Må inn på service.. En knapp som fusker. :-(
    Dramatisk nedtur. Bruker nå en pioneer lx 72 som pre.
    Selv med pure direct og whisky er lyden tragisk.
    Balansert er og blir veien til Nirvana. :)

    Blir du til å kjøpe ny power?

    Forferdelig! Håper ikke dette er typisk for Ayre. Jeg er veldig godt fornøyd med Parasound A 21. Får se an prisen :)
    Tror ikke det er noe større problem.
    Rett og slett en knapp som aldri har vært brukt. Fra å virke 1 av 10 ggr, så virket den 9 av 10 ggr etter jeg tok den i bruk.

    Tipper du har rimelig stram og detaljert lydbilde med din kombo. :)

    Kjører selv en N Pass kl A sak, savner kanskje litt oppløsning i toppen.
    Velger å legge det på matching av komponenter.
    Skal prøve litt mer med kabler når Ayre er tilbake. Håper å finne den siste 5%..
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.662
    Antall liker
    3.090
    Stort, oppløst og detaljert lydbilde med imponerende 3D, er vel en dekkende karakteristikk. Jeg er veldig godt fornøyd med dynamikken og kreftene i effettrinnet, så Vx-5 skal være veldig god for å måle seg med Parasounden. Oppløsning i toppen er ikke noe problem hos meg. Kan være matching/kabler, ja. Jeg kjører Nordost Frey balansert og ubalansert, bortsett fra Kimber Hero fra platespiller til riia og videre til preamp.
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Kan glatt se for meg at du har krem lyd nå ja :)

    Du har dratt den noe lengre enn meg på kabler. Du har lagt listen høyere.
    Kjører selv Kimber 8tc htt, hero, ss og timbre rca. + eldre tara og timbre xlr.
    Skal svi av litt mer kr på xlr. Nysgjerrig på toppserien til In akustikk.
    Dukker opp Kimber ss xlr på brukten i ny og ne, men tørr ikke handle.
    Har angst for å ende opp med ebay (kinakopi) kabler..

    Stort, oppløst og detaljert lydbilde med imponerende 3D, er vel en dekkende karakteristikk. Jeg er veldig godt fornøyd med dynamikken og kreftene i effettrinnet, så Vx-5 skal være veldig god for å måle seg med Parasounden. Oppløsning i toppen er ikke noe problem hos meg. Kan være matching/kabler, ja. Jeg kjører Nordost Frey balansert og ubalansert, bortsett fra Kimber Hero fra platespiller til riia og videre til preamp.
     

    BeeGee

    Medlem
    Ble medlem
    31.03.2011
    Innlegg
    34
    Antall liker
    35
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    1
    Hei Ayre venner :)

    Er det noen her som har erfaring med KX-R og MX-R og som vil dele litt inntrykk og erfaringer?

    Mvh
    Bjørn Gunnar
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.212
    Antall liker
    1.315
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Hei, jeg kjenner en som har KX-R og MX-R hjemme i stua. Han en bransjeaktør og forhandler av Ayre (Strandberg i Skien). Jeg har vært hjemme hos han og hørt oppsettet hans, men da hadde han Patos Symphonic IV og det låt meget bra. Han har nå byttet ut Patosene med Sonus Faber (husker ikke modellen). Jeg har dessverre ikke fått hørt oppsettet med SF enda. Ta kontakt med Strandberg Skien og be om å snakke med Snorre.
     
    Sist redigert:

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.662
    Antall liker
    3.090
    Noen som har erfaring med Ayre QB-9 DAC? Jeg har lest mange positive tester, men trenger noen brukererfaringer!!
     

    bmhas

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    12.03.2014
    Innlegg
    2
    Antall liker
    0
    Hei, erlandsen.

    BMH har nå blitt en autorisert forhandler av alle Ayre sine produkter. Vi har pr. dags dato Ayre AX-5, QB-9 i butikk sammen med Focal Electra 1038be på test. Må si at QB-9 låter helt fantastisk. Det låt bra med Yamaha CD-S3000, men med QB-9, ble det totalforvandlet.

    Absolutt til å anbefale en testlytt av dette oppsettet.
     

    Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    Hei!
    melder meg på med mine V5xe er det vel den heter, og tilhørende pre K5 xemp ( var det rett ? ;) , sliter m betegnelsene )
    Jeg simpelthen elsker lyden av disse . Rart det ikke selges mer her i landet. I USA regnes powerampen som konkurrent til Pass 30.5xa, klasse A. Den var også årets poweramp i Stereophile 2012.

    Kontrapunkt i Vibesgt selger nå de nye modellene av Ayre. Den integrerte til ca 75k, skal være enormt bra. I verdenstoppen.

    Settet mitt stammer fra forhandler i Bergen.
    Han har prøvd all verdens hifi, men enda opp med nytt klin likt oppsett fra Ayre, til Vienna det Kiss og USB dakken som omtales her QB9 ett eller annet.....

    mvh Huldra, stadig i Ayre modus.....

    edit; justert pris på AX5
     
    Sist redigert:

    Kenol

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.09.2005
    Innlegg
    528
    Antall liker
    173
    Torget vurderinger
    12
    Ayre er saker, hadde engang en AX-7E integrert som jeg aldri glemmer. Kjøpte den faktisk to ganger..
     

    Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    Hei igjen!
    var litt kjapp med tall da jeg heiv meg på i dag da det var liv i Ayre,tråden....

    Den integrerte jeg sikter til er AX5 til 9500 euro i Tyskland. Kanskje nærmere 80k her ?
    Det skal være nytenking, framragende teknologi og spesielt angående volumkontrollen, som jo ofte er en begrensende faktor....

    Tyske STEREOPLAY ga den høyeste karakter de har gitt en integrert forsterker, uansett pris.

    Husk at dette er amerikansk produsert elektronikk med lekker design, som kjente designere står bak.

    Pre power i 5 serien har btw kommet med nye modeller nylig.

    Ayre skifter sjelden kabinetter. Derimot oppgraderes de innvendig og eldre modeller tilbyes oppgradering mot betaling av mellomlegg for ny modell. Et stort plussmener jeg, så slipper man å selge og kjøpe nytt.

    Fant ikke priser på sida til KONTRAPUNKT i dag, mulig sida omstruktureres.

    mvh Huldra
     

    OlaR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.03.2005
    Innlegg
    889
    Antall liker
    433
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    25
    Og i testen står det kr 79.990 (som ifølge en hvilken som helst selger, ikke er i nærheten av 80.000), så du traff vel spikeren på hodet, Huldra!.
     

    O.P.K.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Innlegg
    192
    Antall liker
    23
    Hei! Er det noen her som har erfaring med Ayre phonoforsterker / Riaa ?? Konstruksjonen er visstnok
    fra 2003. Er det litt gammelt ? Har den kommet i nyere utgave ?
     
    Sist redigert:

    OlaR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.03.2005
    Innlegg
    889
    Antall liker
    433
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    25
    P5e fikk i alle fall en strålende omtale i Stereophile i sin tid, men jeg kunne ikke finne testen på nettsite'n deres nå.
     

    O.P.K.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Innlegg
    192
    Antall liker
    23
    P5e fikk i alle fall en strålende omtale i Stereophile i sin tid, men jeg kunne ikke finne testen på nettsite'n deres nå.
    Har nettopp tatt i bruk Ayre phonostage P-5XE. Veldig fornøyd, nydelig gjengivelse, flott holografi, akkurat passe " bløt ".
    Mitt i blinken for meg. Men den koster jo 22500. Gjorde et meget gunstig kjøp ! Mvh
     

    Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    P5e fikk i alle fall en strålende omtale i Stereophile i sin tid, men jeg kunne ikke finne testen på nettsite'n deres nå.
    Har nettopp tatt i bruk Ayre phonostage P-5XE. Veldig fornøyd, nydelig gjengivelse, flott holografi, akkurat passe " bløt ".
    Mitt i blinken for meg. Men den koster jo 22500. Gjorde et meget gunstig kjøp ! Mvh
    Grattis!
    Du kan nok takke høyere makter for ditt gode kjøp......
    jeg var på vei for å hente den, da jeg ble akkutt sjuki underveis, ogfikk et lengre opphold på hospitalet. Da jeg slapp ut var den lovet bort til deg (?).
    så skal du selge, så vennligst kontakt meg ;)

    Veldig synd den ikke er mulig å høre på her i Oslo. Postordrekjøp til 22,5 k blir litt drøyt for meg.

    Btw . Hadde besøk av sjefen for hifi hos importøren i forbindelse med en Ayre pre, som det har vært mye problemer med.
    Han opplyste at jeg nå fikk den for 18 k. Gledesstrålende satte jeg omgivelsene i aksjon for å skaffe kr.
    Imidlertid viste det seg at han hadde tatt feil.... Sukk.... 22.5 som du skriver er riktig.

    Han som solgte har imidlertid gått over til Linn Uphorik. Linns nye kreasjon til ca 19500,-

    Lykke til m P5xe !

    Kan du beskrive lydsignatur, og si noe om hvordan den låter i forhold til det du har brukt før?
     
    Sist redigert:

    O.P.K.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Innlegg
    192
    Antall liker
    23
    Hei Huldra 57. Nå ga du meg virkelig dårlig samvittighet ! Hadde selvsagt ingen anelse at du var inne i bildet -håper du nå er frisk og rask etter sykdom ! Jeg har noen år brukt PS Audio HCPH - kjøpte den ny for ca 9500. Har den fremdeles liggende til salgs billig, men den vil jeg faktisk ikke anbefale deg å kjøpe ! Du bør heller satse på Ayre P-5XE. Den er mye, mye bedre - hva angår bredde, dybde
    i lydbildet. De enkelte instrumentene kommer mye klarere fram. Veldig klar i bassen. Strandberg i Porsgrunn / Skien selger Ayre.
    Du kan bare ta kontakt med Snorre Haugen - han jobber hos Strandberg. Da kan du sikkert gjøre et gunstig kjøp. Han har den
    hjemme hos seg og kjenner den meget godt. Beklager igjen at jeg kom deg i forkjøpet ang. Ayre. Vil gjerne høre fra deg igjen
    ang kjøp av phonostage. Med vennlig hilsen O.P.K.
     

    hifieirik82

    Medlem
    Ble medlem
    10.06.2010
    Innlegg
    6
    Antall liker
    3
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    4
    Hei.
    Ville bare bidra til denne tråden, da jeg selv elsker lyden Ayre! Har selv AX-7e og CX-7e MP. En venn av meg var så imponert av lyden at han kjøpte AX-7e også.
    Har testet andre i samme prisklasse: Hegel h300 og Naim superunit, men disse ble bare uengasjerende å høre på i forskjell til Ayre AX-7e.
    Tenkte å skaffe meg en PS Audio Power Plant: P5, for å se det kan løfte lyden enda mer fram. Høyttalerne som jeg har en Vienna Beethoven Consert Grand. Synes det lyder bra sammen med Ayre :cool:
     

    Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    Hei Huldra 57. Nå ga du meg virkelig dårlig samvittighet ! Hadde selvsagt ingen anelse at du var inne i bildet -håper du nå er frisk og rask etter sykdom ! Jeg har noen år brukt PS Audio HCPH - kjøpte den ny for ca 9500. Har den fremdeles liggende til salgs billig, men den vil jeg faktisk ikke anbefale deg å kjøpe ! Du bør heller satse på Ayre P-5XE. Den er mye, mye bedre - hva angår bredde, dybde
    i lydbildet. De enkelte instrumentene kommer mye klarere fram. Veldig klar i bassen. Strandberg i Porsgrunn / Skien selger Ayre.
    Du kan bare ta kontakt med Snorre Haugen - han jobber hos Strandberg. Da kan du sikkert gjøre et gunstig kjøp. Han har den
    hjemme hos seg og kjenner den meget godt. Beklager igjen at jeg kom deg i forkjøpet ang. Ayre. Vil gjerne høre fra deg igjen
    ang kjøp av phonostage. Med vennlig hilsen O.P.K.
    hei igjen!
    For all del: ingen grunn til dårlig samvittighet. Først til mølla er jo det som gjelder......
    Ellers takk for opplysninger.
    ps. Jeg har Ayre pre/power i 5 serien. Virkelig grom lyd, så hadde vært interresant i det minste å høre P5 riaa. Pre har lav gain på rca inngang, så den er skreddersydd for riaa m XLR ut. Ikke så mange som har dette...

    mvh Huldra
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn