Ayre

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• nma

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Antall liker
    568
    Torget vurderinger
    1
    Pints with Ayre er tilbake! Men dessverre uten Brent og Ryan. Blir spennes å se hva som skjer med selskapet når to så sentrale personer er borte.
    Oppdatering som gikk meg hus forbi.

Bulter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Antall liker
    3.779
    Oppdatering som gikk meg hus forbi.
    Interessant lesning. Takk for at du deler! Tror Jake Forsyth har kommet inn som et friskt pust i organisasjonen. Virker som han er høyt og lavt!

Bulter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Antall liker
    3.779
    Ayre er tilbake på München-messa! Ariel Brown og Jake Forsyth spiller på 8-serien med Sonner høyttalere og Artesania dempere.

IMG_3206.jpeg
    IMG_3211.jpeg

samiboy

Medlem
    Ble medlem
    27.04.2014
    Antall liker
    15
    Sted
    Kristiansund
    Da kan jeg melde meg inn i klubben etter å anskaffet K5-twenty, og en litt eldre V-5xe.
    Spiller idag sammen med JBL hdi1600, og 2 stk svs sb13, men er ute etter noe nytt etterhvert.

Hva er deres erfaringer med forskjellige merker som passer bra/dårlig?

Mvh

nma

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Antall liker
    568
    Torget vurderinger
    1
    Jeg vil tro alt som måler bra, er en fin match med Ayre som jeg syns spiller veldig nøytralt. Alt fra KEF til TAD /Pioneer S-1ex. Jeg hadde også bra resultat med Spendor (men har kun testet S6r). Men om du foretrekker en varmere lyd, tviler jeg ikke på at Sonus Faber og denslags også funker bra. Jeg tror du vil fra det beste ut av enhver høyttalere egentlig, så sånn sett er jo dette hjelper dette ikke så mye :). Jeg tror likevel det er viktig med en høyttaler som låter gjennomsiktig nok til å få fram det beste utav ayre.

Jeg hoppet av hifi-karusellen etter å ha anskaffet monoblokkene for 12-13år siden.

Bulter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Antall liker
    3.779
    Da kan jeg melde meg inn i klubben etter å anskaffet K5-twenty, og en litt eldre V-5xe.
    Spiller idag sammen med JBL hdi1600, og 2 stk svs sb13, men er ute etter noe nytt etterhvert.

Hva er deres erfaringer med forskjellige merker som passer bra/dårlig?

Mvh
    Grattis! Jeg er sikker på at du blir fornøyd ;)

Selv har jeg erfaring med ProAc D38 og senest PMC twenty5.26i. Begge spilte bra, men PMC ga meg den kjappe, kontante bassen jeg var ute etter. Er du i nærheten av Oslo kan du trolig låne hjem et par twenty5i, Prodgidy eller Prophecy hos Morten i Norsk Audio Teknikk @nat.

• Liker
    Reaksjoner: nat

samiboy

Medlem
    Ble medlem
    27.04.2014
    Antall liker
    15
    Sted
    Kristiansund
    Holder hus i Kristiansund, så blir fort litt distanser skal man på lytte tokt desverre. Pmc, Doxa, klipsch Heritage, Audiovector, og Dynaudio er de som er på lista idag. Liker at detaljer kommer frem, men samtidig at det ikke skal låte tamt.

Er strålende fornøyd så langt! Tror jeg har funnet noe jeg kan slå meg til ro med en stund.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn