Når er nok nok?
Avstemming av Valentinos kabeltest?! Valentino hørte ikke forskjell.
Jeg hører forskjeller i mitt eget oppsett, selv om jeg ikke har testet nevnte kabel (har forøvrig prøvd den) Den var da uinnspillt, men jo... jeg hørte forskjeller. Jeg har hatt kabler som er vanskelige å skille, og jeg har hørt kabler i andres anlegg som jeg ikke hadde greid å skille der og da! Kanskje i eget anlegg?!Valentino skrev:Jeg kan etter min lille test ikke påstå at det ikke er hørbar forskjell på kablene. Men jeg hørte ikke forskjell på dem.
Jeg må si at jeg er litt oppgitt over alle disse meningene om kabler. Kan vi ikke bare være enige om å være uenige?!
Det som er helt sikkert ar at jeg hører forskjeller, og at flere andre både gjør det, og ikke gjør det! Om forskjellene er så vesentlige at det er verdt å spytte litt ekstra for å få en slik kabel.... Tja, jeg har opplevd begge deler.
At Valentino deler sine opplevelser er veldig bra, og jeg håper at andre følger i de samme sporene (uansett resultat)! Men trenger vi en avstemning i etterkant i hvert enkelt tilfelle?
Hvorvidt Valentino hører forskjeller eller ikke, eller hvorfor han hører/ikke hører forskjell er vel egentlig ikke så viktig... Eller hva? En avstemning med påfølgende ny kabeldiskusjon :
Edit:
Ettersom jeg ikke var presis nok i mine tidligere skriblerier, har jeg strøket kommentaren om at Valentino innrømmer noenting som helst, og heller sakset hva han faktisk sier.